Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Ladyandry

    Pozdrav mama...jako ljepo....da u životu je treba uživati..jer je život kratak...poljubac i pozdrav!!

    avatar

    13.05.2006. (16:01)    -   -   -   -  

  • tonkabest

    hvala, ne znam za državni, mene strah, nadam se da je formalnost, ali strah me :((

    avatar

    13.05.2006. (16:15)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........ja nisam tražila ništa,pa sam ništa i dobila.............

    avatar

    13.05.2006. (23:59)    -   -   -   -  

  • debelamama

    kod mene promjene na bolje, ali se ne bi reklo na vagi. Tamo je otišao koji gram, ali ja sam danas bila u trapericama na jednoj fešti, a ne kao da idem na kros. Uvijek trenirke i patike. A danas ne, jok, vidim po robi da se škemba topi. Mislim na tebe. Imaš kod mene "ideje". Ideje su zbilja stvarne, samo su mi malo previše letjeli prsti, pa nastade ono što nastade. KAsnije sam se i smijala. Sva jela koja su navedena su za ozbiljno. Bok

    avatar

    14.05.2006. (01:25)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Dobro ti jutro!Lijep odabir za danas!

    avatar

    14.05.2006. (09:52)    -   -   -   -  

  • VELKOM TU KREJZISVIJET

    znam ovu pjesmicu...uspjela si u svojoj namjeri da uljepsas vikend:))dobar ti dan

    avatar

    14.05.2006. (12:35)    -   -   -   -  

  • KAKO SADA DALJE

    ljepa pjesma..
    kako djeta?ja sam trenutno na voću i nema još pomaka!!

    avatar

    14.05.2006. (16:22)    -   -   -   -  

  • debelamama

    ma, sad je drukčije nego nakon prvog poroda. Onda su kile doslovce letile, ali sad ne tako kao prije, nego osjetim po odjeći, i nemam više tako velike šlaufe oko struka. A artičoke? Nisam to nikad pravila, i ne znam, zbilja ne znam kako bi to bilo sa mrvicama. Ako se poha, onda NE, jer idu i jaja i peku se u masnoći. A ipak ovdje , kao i u svakoj drugoj dijeti, eliminiramo masnoće na minimum. Možda da skokneš na neki blog od ovih cura koji su stalno na dijetama i apolventi su na UN dijeti. Imaš kod mene link od mrvice, to je jedna jako draga cura, možda ona, ili neka sa njenog bloga zna.

    avatar

    14.05.2006. (16:23)    -   -   -   -  

  • silmarien

    vezano uz tekst te pisme ja bi rekla da je skromnost ipak najveća vrlina i da ti onda bog zbilja da sve što i zaslužuješ...traži malo i dobit ćeš puno...ja iman zdravo dite i to mi je sve što mi triba ..sve drugo-samo višak!...pozdrav

    avatar

    14.05.2006. (16:42)    -   -   -   -  

  • KAKO SADA DALJE

    ma mene ništa ne mami i voćni dan super prošo ali nema promjene nego se samo napuhujem od vode i voća!!

    avatar

    14.05.2006. (21:02)    -   -   -   -  

  • KAKO SADA DALJE

    dobar jutar...

    avatar

    15.05.2006. (07:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...