Komentari

2zrtvapanka.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • walter e. kurtz

    jednog doktora je jako dugo mučilo to što stalno pomišlja na spolne odnose i razne perverzije sa svojim pacijentima.no uvjek bi se utješio tako što bi znao da nije ništa loše ako doktor ima odnose sa pacijentima...ali bi mu onda neki glas rekao:budalo jedna pa ti si veterinar...

    avatar

    12.05.2006. (12:40)    -   -   -   -  

  • nina

    ooodličan blog! sviđa mi se način na koji razmišljaš i ta sranja.. ajd ljubim te u čelo..

    avatar

    12.05.2006. (22:00)    -   -   -   -  

  • Skingirl CoTTica

    ko-ko-da-k....slatki moj zoofiL...nije problem i ja sam zofilka svi smo..jebiga svi mi jesmo jer imamo te životinjske nagone....eh,malčice sam odoljijela svome stidu...kako misliš dobra?!...ne kužim...morat češ mi pojasnit..mogu ti biti sin ak neželiš kčerku..a ženit se možemo bez problema...imat čemo gozbu..i dobro čemo se ubost!..zapravo ti mene ako hočeš sina ;)...bit če to krasno dijete...širit čemo pankersku epidemiju..krasno,zar ne?.. jesam je pušila...i opet bi..jednostavno sam kopi-pejst s neke stranice...imam i ja par verzija,varijacija...ovdje kaže da zaspi,pa pijan u drugoj strofi...dont knov...a sada moram da idem...ah..ah...moram da se zabavljam sama sa sobom..al možeš se i ti igrat s mojim oralnim otvorom..naravnoo nastrano.......jebo ti ja materrrrrrrrrrrrr...............puzzzzzzzz....

    avatar

    13.05.2006. (11:28)    -   -   -   -  

  • Avet Petar Pank

    Ne miješaj G.G. Allina i Kečera!!!! Prvi je kreten!!!

    avatar

    13.05.2006. (16:48)    -   -   -   -  

  • Jurko Kataklizma

    ja sam ti tu dobio 57% na onome prvome tvom tu nekom ... kvizu ... ma isao sam s onim da westa (sto neiskljucuje to da se jesam usro pa sam nakraju oso kuc mjenjat gace)

    avatar

    13.05.2006. (18:20)    -   -   -   -  

  • pank strungle for life

    ja nisam veterinar, ja sam životinjoljubac, baš mi danas pobjegla papiga, tj ne meni nego mojoj majci...ljubi sebe u čelo moje krvavo i u ožiljcima nediraj....kiss my cock......orala i kopala od anusa do testisa cjelog si me protresla......ko mješa šta????odakle to vadiš????dobio si 57% dobit češ i onih 43 na 2 puta......zguza

    avatar

    13.05.2006. (18:59)    -   -   -   -  

  • AngelDust

    ok.no coment.lud si.totalno lud.steta sto jucer nisi doso....bilo ljudi,onak,pa dost,...kod nas ce sad stalno neki koncerti,pa cemo se nadam se vidjet:)

    avatar

    13.05.2006. (19:43)    -   -   -   -  

  • Skingirl CoTTica

    haha..linkovao si me...lijepo...i ja sam tebe...nekako mi se sviđa promjena...ne znam zašto..još ti se javim na onaj mejl..šaljem ti jedan smrdljiv krvavi grizzzzz i gnojni lizzzzz.....

    avatar

    14.05.2006. (21:23)    -   -   -   -  

  • Pizdaca

    e hibride..jucer sam imo problema na bosutskom...skoro dobio batina...e ajde ako jos budem imo jel im mozes rec da me ostave...idu 3 srednji, 1 i tak...danas idem tamo, ako mi budu nes zasrali il me pokusali tuc ja ti saljem poruku, pa ako budes htjeo dodi, ja ti kazem gdje je to...

    avatar

    15.05.2006. (12:54)    -   -   -   -  

  • ŽIKK

    pa de si care???ljepo si riješio testove!da da!

    avatar

    15.05.2006. (14:49)    -   -   -   -  

  • Skingirl CoTTica

    ..promjenila u pank kučka..

    avatar

    16.05.2006. (17:05)    -   -   -   -  

  • AngelDust

    OO0OOO.....PA KUCKA IMA NOVI DIZAJN....A MOGLA BI TA VELICANSTVENA KUCKA I DO MENE NAVRATIT... ;)

    avatar

    16.05.2006. (17:15)    -   -   -   -  

  • Skingirl CoTTica

    aaaaa....kad sam več tu....greš ti na org.kaos....????::..pa da vidiš elitu iz marofa.....koja bude došla...

    avatar

    16.05.2006. (17:35)    -   -   -   -  

  • MOJ ŽIVOT JE ŽIVOT JE ,ŽIVOT JE SEXY MAGAZIN

    hej pičko...........vidim da smo se svi bacili u mjenjanje imejđa.....a zaboravio si mami čestitat rođendan.....u subotu tulum

    avatar

    16.05.2006. (22:51)    -   -   -   -  

  • ŽIKK

    jes..bolji ti ovaj dizajn..bolje se vii čitat

    avatar

    17.05.2006. (12:10)    -   -   -   -  

  • AngelDust

    a nebi mogla....frend mi ima tu koncert....a jebiga...a vlazim se ja na ateiste,znas....al nemogu doc...kisss :)

    avatar

    17.05.2006. (13:35)    -   -   -   -  

  • emo

    Curice sa zippom deder reci onda kad si se bunila da te nisam linkiriso pa sam ja tebe metnio gore a ti mene nisi..đžubre jedno!

    avatar

    18.05.2006. (00:30)    -   -   -   -  

  • Jopip

    Boli me kurac za pankere današnjice jer to nije pank kao nešto što je vezano za pank glazbu,nego je to sve nekakva sekta! Pravi pank je glazba iz 80-ih godina (Pankrti,Clash,Orgazam)a sve ostalo je loša kopija!Ali,bez uvrede!Nego,što si mislila sa tim staljinističkim stvarima?Neam ja pojma zašt mu nisu pišali na grob,uostalom,jer bi ti voljela da ti neko piša na grob?e pa vidiš....

    Pozdrav i razmisli malo o ovome....

    avatar

    18.05.2006. (10:46)    -   -   -   -  

  • patak

    da pederčino kurac u dupe ti želim . . .. . . . . . . .

    ideš na kaos . . . .ak ideš proderi mi se da znam

    avatar

    20.05.2006. (18:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...