Komentari

smile16.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Black & white...or is it grey?

    e buwo daj mi pliz donesi taj filmić pa da ga i ja pogledam iako nemrem zmislit Letoja al kaj sad....svi vele da je film dobar...jaj mogla bi se ja učit kemju.i idem! dosadno mi je i sad je već prešlo u kritično stanje pa idem na periodički! bolje nego na racineovog candidea, bolesna knjiga - nekoj ženski su odrezali pol guzice, jedan tip nema k...., žensku su silovali i rasporili joj trbuh, mamu joj razrezali na komade, ubili joj tatu i brata...i onda kaj se čude ti profesori da su učenici neznam kakvi mrzovoljni sfrustrirani. mislim meni to ne smeta, znaš da ja volim boleštine (hostel :) i mrcvarenja ali neki to nemreju čitat....šta ćeš.nije sve dundo maroje! nije sva slavonija ravna, samo ima puno sira i vrhnja (e vidiš ovo je bolesno dok počnem lupat ovakve gluposti) čaos cuflek! hiti mi kojeg komentarčeka ;) kiss

    avatar

    11.05.2006. (18:53)    -   -   -   -  

  • greenka

    ja nemam riječi --- to mi je najdraži film...jedan od najboljih koje sam ikad gledala...znam ga napamet i jednostavno nemam riječi --- takvi filmovi ne nastaju često...pussssa (p.s. evo, vidiš da ti komentiram..hehe :o)))

    avatar

    12.05.2006. (18:17)    -   -   -   -  

  • maja

    najbolji filmn na svijetu...ikad.....ikad...ikad...svaki put plachem kad ga gledam...

    avatar

    17.05.2006. (18:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...