Komentari

njemackiovcari.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • nedodirljiva

    joj ja obožavam pse i isto imam njemačkog ovčara.posjeti me.pozzzz

    avatar

    11.05.2006. (15:33)    -   -   -   -  

  • zločestoća

    zakaj tak jako volis njemacke ovcare? ima neki poseban razlog?

    avatar

    14.05.2006. (20:07)    -   -   -   -  

  • zločestoća

    a to je briga... a trenutno nemam vremena za to! al definitivno cu nabavit psa kad zavrsim skolu, jer kaj ce mi pes ako se ne stignem bavit njim! da se on sam zabavlja i da se muci, no way!! pozz;))

    avatar

    15.05.2006. (14:22)    -   -   -   -  

  • agata

    ajme... ma krasno...

    avatar

    30.05.2006. (16:24)    -   -   -   -  

  • ...:::Iva:::...

    i ja imam isto njemačkog ovčara od 5.mjeseci

    avatar

    02.06.2006. (18:30)    -   -   -   -  

  • ivana

    svaka šast...imam njemačkog ovčara,naravno-REX!!! Predlažem svakom tko voli veeeelike,pametne i poslušne pse koji će vas razveselit da nabave ovakvu vrstu psa...

    avatar

    05.06.2006. (20:41)    -   -   -   -  

  • ivan

    imao sam prekrsnog dugodlakog njemackog ovcara Quinda (zuto smed s crnim plastom) koji je 21.5 umro (sto se mene tice on je umro, a ne krepao), bio je CH-HR... itd. da sve ne nabrajam. Bio sam nikakav 10ak dana dok nisam uzeo novoga prekrasnog mladog njemca opet samo ovaj put kratkodlakog. Ljudi moji vi nebi virovali koja je to srica, svakome preporucam psa imao on vrt ili ne jer se ljubav psa prema covjeku ne moze opisati... Prijatelju svaka cast blog je prva liga, do sada sam ima u svom zivotu 4 njemca ovo je 5... nema boljih cuvara i boljih pasa od njemackih ovcara. Pozdrav Ivan

    avatar

    08.06.2006. (23:23)    -   -   -   -  

  • ivan

    e da zaboravio sam nesto on je iz legla Von Funken Spiela mozete poglegati njihovu stranicu Legla za 5 najbolji sto se njemaca tice u Hrvatskoj --> http://www.funkenspiel.com

    avatar

    08.06.2006. (23:28)    -   -   -   -  

  • štene

    njemački ovčari-najljepši psi na svijetu!!!

    avatar

    02.08.2006. (19:09)    -   -   -   -  

  • ZaBAvA:)

    Njemacki su ovcari super, imas nekoliko njihovih slika na mom blogu;)

    avatar

    16.08.2006. (23:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...