Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • SLIJEDI TRAG ANĐELA

    ljubav su i kompromisi i odricanja, ali samo u slučaju da su obostrana.. pozdraw!

    avatar

    08.05.2006. (17:56)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Zagi u pravu si.

    avatar

    08.05.2006. (19:49)    -   -   -   -  

  • yoko

    Hmm... da, al jako je teško naći obostrano razumijevanje. Uvijek netko mora imati nešto za reći... :-/

    avatar

    08.05.2006. (20:41)    -   -   -   -  

  • dada

    Bolje da se kaže šta se ima....to ne znači odmah svađu i nerazumijevanje.Najgore je kad se više nema šta reći ....to je gore nego tisuću riječi....

    avatar

    08.05.2006. (21:30)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Da...........kada te tišina dočeka i škljocanje daljinskog, nemaš kome reći kako si provela dan, jer to njega ne zanima. To je gore od samoće. A o ljubavi i požudi, pa ako ti je do nekog stalo normalno je da ga želiš osjetiti, da te uzbuđuje. Mislim da je riječ požuda uz ljubav potpuno neadekvatna. Požuda nema ama baš nikakve veze s ljubavi. Ne znam kako bi netko normalan uopće to mogao zamijeniti. Za mene je ljubav davanje, osjećaj sreću ujutro kad se probudiš i netko kraj tebe veli ti "dobro jutro ljubavi", osmijeh na licu, sitne nježnosti, jednostavno želja da ugodiš nekome i sreća što taj neko ugađa tebi. No ja sam nepopravljiva romantičarka i znam da tako nešto hm... nije nemoguće ali je teško naći.

    avatar

    09.05.2006. (06:24)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    Svi,baš svi koji su komentirali "Ljubav",trebali su prvo pročitati pjesmu "Crni čovjek" (Jesenjin), i vjerujem da bi nakon toga komentari bili drugačiji.

    avatar

    09.05.2006. (08:48)    -   -   -   -  

  • ....monchyka....

    ljubav se nemože ni definirati ni komentirati

    avatar

    09.05.2006. (12:12)    -   -   -   -  

  • yoko

    Ja bi dodao na kraju.. Ljubav se ne trži niti ne kupuje :-)

    avatar

    09.05.2006. (18:52)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    ........Yoko.........još da si napisao,iz koje je to pjesme,koji bend to izvodi,iz koje hrvatske regije je ta pjesma i tko je autor stihova,a ko glazbe,joj kak bi to lijepo bilo da nas malo educiraš,takve informacije uz stihove ne škode,dapaće svi možemo ponešto naućiti.......

    avatar

    10.05.2006. (10:05)    -   -   -   -  

  • yoko

    Mislim da si ti tu najmjerodavniji da opišeš tu pjesmu, vjerujem u to!
    Dakle, bio bi red da podijeliš znanje s nama smrtnicim...

    avatar

    10.05.2006. (19:31)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Imam jednu molbu, da mi mladi gospodin pošalje pjesmu "Crni čovjek" (Jesenjin) obzirom da ju nisam čitala. Stvarno me zanima.

    avatar

    11.05.2006. (05:53)    -   -   -   -  

  • Rock`n`Roll je život moj

    "mladoj dami"!! od "mladog gospodina"!!!,("NETKO" previše prića) Vaša želja bit će uslišena.

    avatar

    11.05.2006. (11:19)    -   -   -   -  

  • kontesa nera

    Ja ovo mladi gospodin nisam stavila u navodnike, a obzirom na navodnike kod mlade dame(dakle, ipak netko previše priča, samo tko), ali nema veze, ja se osjećam mlado a to je bitno.
    Očekujem pjesmu.

    avatar

    11.05.2006. (13:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...