Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • twiggy ramirez

    prvo za micike nemoram ni komentirat znaš da ih obožavam, uglavnom ma babe nepodnosim kakve god, a ovo sam se nasmijala što je dunja dobacila maloj al to djete terorističko fuj mrzim djecu tak me nerviraju odvratni su i pokvareni i to sve treba plinom ;)))

    avatar

    06.05.2006. (14:28)    -   -   -   -  

  • ....monchyka....

    ejzako ti je blog.....super sličice imaš.....pozdrafff

    avatar

    06.05.2006. (19:42)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    a jaaaaaaaaaaaaaadna fuxa, šta da ti napišem kad sve znam, savjeta nemam jer sam rijetko kad u toku priče... ma ugl. idemo nas dvojica na more pa ćemo se tamo zabavit.............. kisssssssssssssssssss

    avatar

    07.05.2006. (12:50)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    da se nešto krivo nepomisli, ovaj iznad kom. sam pisala ja... dunja. žensko... kissssssssssssss

    avatar

    07.05.2006. (12:52)    -   -   -   -  

  • klosh

    AAAAAA!!!!!!!! Koliki post! Bome je potrajalo dok ga nisam pročito do kraja... Ali sve to što si pisao ja već znam tak da ono... Osim za one napuštene mačke... A jadne!!! Kak neko može to ostavit na ulici? Jadne SAHI!!!! -pozz-

    avatar

    07.05.2006. (15:05)    -   -   -   -  

  • astronaut

    meni su super bijeli miševi! htjela sam jednog, al mi mama nije dala, zato jer se to njoj naravno gadi. mislim rekla je može, ali ako ću ga držati u svojoj sobi tako da ga ona ne vidi. eh, al problem je bio što sobu dijelim sa sestrom a njoj se ta ideja nije svidjela...a to sa bakicama i općenito ne samo bakicama, čak i ljudi naših godina znaju čudno buljiti...a jebiga toga će uvijek biti! to ti je ono kad su ljudi površni i plitki i na temelju vanjskog izgleda prosuđuju ljude. a nekad je i zabavno plašit ljude..hehe...

    avatar

    08.05.2006. (10:51)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    hello!

    avatar

    08.05.2006. (17:52)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    dakle,da pocnem-i ja volim macke no nekako me previse podsjecaju na ljude i to na negativan nacin...imaju mi nesto zlo u ocima,djeluju mi tako prefrigano,proracunato,kao da nikog ne vole osim sebe i svoje koristi...ma ne znam kako da to opisem...mogu zamisliti kako totalno hladnokrvno promatraju ubojstvo...i da me saad nisi sprdo jer znam da ga ne mogu sprijecit,ali zamisli psa u toj situaciji i bit ce ti jasno,sta ne?zakljucak-psi su mi puuuuno drazi!!! a sto se tebe tice,nadam se da je to samo faza koja ce skoro proci...pozzz,uzivaj!

    avatar

    08.05.2006. (17:55)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    i cuvaj se macaka =P

    avatar

    08.05.2006. (17:55)    -   -   -   -  

  • astronaut

    karta za deftonese je 160 kn u pretprodaji, a 190 na dan koncerta.....

    avatar

    08.05.2006. (21:08)    -   -   -   -  

  • § cAuGhT iN cHaInS §

    oooooooooooo,čitamo se,čitamo se...poz

    avatar

    08.05.2006. (21:12)    -   -   -   -  

  • Suze od metala

    E meni su mačke puno draže od pasa..Nekako su mi umailjate i pametne i ne moraš puno brinut o njima a opet si im drag..Definitivno ću jednog dana u svojoj kući imat mačku dvije..

    avatar

    08.05.2006. (22:08)    -   -   -   -  

  • Suze od metala

    Ja sam ti s jednog dosadnog dalmatinskog otoka..

    avatar

    09.05.2006. (19:29)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    Heehhh..ja sam crkla na ovaj post...bas si lud nema sta...e da...jedna cura u mom razredu ti uzgaja škorpione i tarantule...i takkk...i bila ih je donijela u skolu za biologiju i bili su strasni...bas su frikiii..:))))..e a za ovu malu...ma nist me ne cudi...koliko puta sam ja isla iz skole a isto tako neka djeca sta je MALA pazi ti to...uh kako sam popizdila skoro sam ubila tog malog balavca(a bila je i neka mala) i onak bojim se da cu biti ko ova baba sto je tebe ovako pogledala i rekla ta mladez...to sam i ja rekla kada sam otisla od tih klinaca...bojim se da generacije su sve gore i gore..nepristojnije...a kako psujuuuuu...isuse znaju vise psovki od mene a mladi su jedno desetljece..katastrofejšn...:)))..e za ovo hair ball macji...kako je meni to smijesno kada moje mace pocnu onak hroptati ko da ce crknit...:)))..i onda onak na kraju napravi neki zvuk kao eehhhh ali ne kao e nego onak ko...a uzivo bi ti to lako objasnila...:))))...enivejz..daj necu kosu u dredove nisam crejzi...to je meni ful kul ali kada nije NA meni..:)))..ma osisat cu se a jos razmisljam da li da malo promjenim boju kose....malo tamnije...ne znam....ajde ne znam sta da ti vise napisem...voli zivotinje one su šik...:)))..ja ih adoro...ajde pooooozzz....pozdravi mi Hahna kada ona vec nece da se normalno javi,tj da napise vise od recenice..:(((..a kamoli majl...boze sacuvaj...ajde poookkk..:)))

    avatar

    09.05.2006. (23:31)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    zaboravila sam reci..kako mi je bilo zao ovog malog sto su ga maltretirali...i sta su mu rekli da je neka paprika...jadan bog te..da bog da bio maneken kada odraste..:))

    avatar

    09.05.2006. (23:38)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    i jos nesto sto sam jucer zaboravila...:)))..dobila sam meke lece i ful kul su onak nista ih ne osjetim...i nista ne zuljaju....prepreprepre dobre su...obozavam ih..a na treningu napokon vidim sve normalno...:))))..

    avatar

    10.05.2006. (10:29)    -   -   -   -  

  • 1.x2.2.x1

    nice pozadina=)

    avatar

    11.05.2006. (21:11)    -   -   -   -  

  • ..zo...

    jadne mace, ipak mi je gore kad vidim napuštenog psa... :(

    avatar

    11.05.2006. (21:19)    -   -   -   -  

  • the chronicles

    ona macka s ogromnim smileom mi je genijalna...

    avatar

    13.05.2006. (22:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...