Komentari

cartmann.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Optionmaster

    SLAZEM SE i iako sam trebao mozda ostati sjediti na rukama danas, niam izdrzao i ponovo sam usao u MSFT C@25 July samo za pola cijene nego pocetkm tjedna! Osim toga uzeti cu i puteve kad MSFT jos mal naraste! Ocekujem taj call na 0.60 sto bi bilo skoro 100%! Pozdrav

    avatar

    04.05.2006. (20:18)    -   -   -   -  

  • contreso

    Dali ti to hvatas noz koji pada? Nije pitanje dali je dionica jeftina ili ne, vec gdje ona ide? A jos kad pocmu, a ima bit da i jesu, trosit ogromne novce da dostignu Googlea kako li ce teko onda veselo izgledat zarade. Uostalom dali ista osim Windowsa i Officea donosi novce? Pozdrav

    avatar

    05.05.2006. (05:10)    -   -   -   -  

  • Optionmaster

    Ako mislis na Cartmana onda on moze cekati sa dionicama vjerojatno dosta dugo, a ako moze pricekati da izadje novi operativni sistem VISTA pocetkom iduce godine, mislim da moze spavati mirno da ce Market barem spekulativno pokupovati MSFT ako nista onda prije/u toku tog dogadjaja! Postoji granica padanja vrijednosti za kompaniju koja ima toliko BILIONA $ u cashu kao MSFT.. Sto se tice kracih opicja (par mjeseci) - to je vec druga prica i tu se slazem sa tobom da ce biti borbe zato i uzimam zastitu puteva!

    avatar

    05.05.2006. (07:05)    -   -   -   -  

  • Cartmann

    Afaik, "nož koji pada" je pojam koji se koristi kad je netko u poziciji a stigne izuzetno negativna vijest pa brze-bolje pojuri prodati dionice/opcije. U skladu s tim ne hvatam noz koji pada, vec, imho, kupujem dionice izuzetno perspektivne i bogate kompanije za (relativno) male novce. Googleu ne donosi novce nista osim online oglasavanja, a kako sam prije par mjeseci napisao, zamnjena google trazilice za neku drugu je posao koji zahtjeva 2s posla i nikakvo navikavanje, dok je zamjena windowsa (koje btw. koristi vjerojatno preko 98% racunala na svijetu) za neki drugi OS posao koji zahtjeva mnogo promjena u radu, navikavanja, zamjene programa koje koristimo, obuke sluzbenika u drzavnim upravama, odnosno zahtjeva mnogo muke i novca. MSFT ima osigurano trziste koje je svaki dan sve vece, ok, u isto vrijeme ima i Google, i ja se slazem da ce tesko MSFTov AdCenter tesko dostici prihode Googleovog AdWordsa, ali ako u formulu ubacimo otvaranje trzista Kine te sve veci broj racunala u cijelom svijetu, mislim da ima "kruha" za oboje.

    avatar

    05.05.2006. (09:03)    -   -   -   -  

  • Optionmaster

    Zapravo hvatati "noz koji pada" znaci spekulativno kupovati dionicu koja gubi na vrijednosti u nadi da smo je kupili na "dnu" i tako preduprijedili one koji pocnu kupovati tek kad se od dna odbije. Cesto se zavrsi lose po spekulanta jer je tesko "napipati dno" pa dionica nastavi pad i tako "ozlijedi" onoga ko ju je "hvatao u padu" (od tuda i usporedba) :" To buy a stock as it's price is going down, in hopes that it will go back up, only to have it continue to fall.".. Naravno kao i za sve postoji i obrnuta izreka koja kaze :"Kupuj kad svi prodaju-prodaj kad svi kupuju" a da li si bio u pravu ili ne ovisi koja ce se od njih 2 kasnije za tebe primjeniti! Ako si kupio prerano spomenuce "padajuci noz" a ako je nakon kupnje uslijedio oporavak i zarada onda ce ti reci kako si dobro ucinio jer si kupio kad su svi prodavali! To je dio dvolicnosti trejdera i trejdanja i svih nas u kojem se hvali pobjednik a porazenom daje "lekcija" iako su obojica ucinili istu stvar! Pobjedniku pripada slava - gubitniku pripada bol a u stvari sve je samo pitanje dobrog "tajminga"!

    avatar

    05.05.2006. (10:17)    -   -   -   -  

  • Cartmann

    Aha, eto, svaki dan naucim nesto novo. :) U nekoj forumskoj raspravi sam uocio da dva forumasa spominju padajuci noz, a na temelju onog sto su pisali zakljucio sam da prodaju, tj. prodavali su. Al svejedno, msft nisam kupio iz tog razloga vec zato sto sam ga jos davno zapisao kao dionicu koju bi volio imati u long-term portfelju, cuvati je i koristiti kao obiteljsko srebro. Istina, mogao sam je kupiti i ranije (jer u 10y terminu $2-3 ne znaci previse, zato i ne cekam da padne na $23 ili manje), ali me ovaj pad potaknuo na to.

    avatar

    05.05.2006. (14:36)    -   -   -   -  

  • contreso

    Na osnovu onoga sto znam kada dionica dozivi ovoliki pad mislim da treba cekati formiranje dna i tek kad ona krene na gore uci u kupovinu. Od 2003 g. kada je poceo bull market do sada, cijena dionice MSFT se krece od $20 do $28. Ako je dionica kupljena negdje na srednjoj vrijednosti od oko $24 tada su $3-4 sve sto ona moze. Vidjet cemo sto ce biti.

    avatar

    05.05.2006. (16:22)    -   -   -   -  

  • Cartmann

    Racunao sam da bi se obrana (support) mogao postaviti oko 23.50, a nisam zelio cijepidlaciti, treba napomenuti da sam cijeli dan pratio graf i level II, ocekivao sam da ce lagani pad ici do 23.50, ali je posustao oko 23.90, kad sam i dao nalog na 23.90 koji nije prosao, a na level II sam primjetio da se broj naloga za kupnju povecava kako se blizi zatvaranje, pa sam ga prebacio na 24.01 (kako bi bio iznad svih naloga na $24), i taj nalog je fill-an. Kad sam se vec odlucio kupiti nisam zelio da prenoci otvoreno, kazem moze Bill dati neki dobar mig+nalozi za kupnju pa da se sutra dan otvori na 24.50, ili vise.

    avatar

    05.05.2006. (17:42)    -   -   -   -  

  • Optionmaster

    I'm OUT, izbacio me broker (petak) ispunivsi moju LIMIT naredbu za prodaju 100 callova@25 July na 0.50 levelu! Ulaz 3K izlaz 5K za 2 dana! Nisam cak ni puteve stigao ni trebao kupovati! Fala i Contresu sto me upozorio i tako odrzao "budnog" pa sam izjegao klopku "noza koji pada" u MSFTu s pocetka tjedna! Tok mog cijeog trejda MSFTa za ovaj tjedan (2ulaza &2 izlaza) mozete rekonstruirati iz mojih komentara na HKu!

    avatar

    05.05.2006. (20:51)    -   -   -   -  

  • Optionmaster

    Mislio sam reci "ako vas zanimaju detalji", ovako kad sad gledam komentar gore ispada blesavo prepotentan, sorry nisam tako mislio nego ako koga slucajno zanima!

    avatar

    05.05.2006. (21:29)    -   -   -   -  

  • Web Testing options !

    Čitam na blogu da si ušao u plivadon.Samo bih htio spomenuti da je 600 (bio)"plafon"... resistance.Čini mi se da ipak ne bude ništa od preuzimanja...800 je ipak nerealno.Realna cijena bi za sada iznosila max 450 iako "generici" trenutno imaju dobru perspektivu

    avatar

    07.05.2006. (00:36)    -   -   -   -  

  • Web Testing options !

    Tek toliko da se ne nađeš u situaciji hvatati nož u padu ali ne radi kupnje...

    avatar

    07.05.2006. (00:39)    -   -   -   -  

  • Cartmann

    ? Iz plive sam izisao ima par tjedana, ako na to mislis.

    avatar

    07.05.2006. (03:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...