Komentari

jalucifer.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • trig

    jedan dan me nema, a nečastivi se razmahao. ja mogu povuću paralelu u smislu da bi netko žrtvovao dušu zbog ljubavi, a drugi zbog mržnje. glupa mi je paralela uzela sam dvije strane medalje. možda onda mogu samo zaključiti da je isto. vratit ću se sutra, možda zaključim neš novo

    avatar

    05.05.2006. (14:48)    -   -   -   -  

  • why don't you burn in hell?

    ma nikako da uhvatim vremena da se vidim sa izis!! ma nis, bumo se valjda cule... a ovo sa japankom-neznam dal ce ju tata tuc, ali znam da je budala i da je to napravila da bude cool, mislim pa je plakala er je glupa. da je hrabra onda valjda ne bi plakala, sto nam je eksplanejshn za ovo kaj oce bit cool. ma necu se zivcirat na te budale, samo moram skuzit kak ju natjerat da me vise ne muci dosdna a da ju ne ubijem... pozdrawek

    avatar

    06.05.2006. (20:12)    -   -   -   -  

  • teatar apsurda

    za prvog se nadam da se przi polako(iako sumnjam) a ako je drugi kaznjen onda je bog opasno poremecen... dakle ili bog kakvog ga percipiraju ljudi (tipa pakao i raj) ne postoji ili je takav da ga ne zelim stovat i da postoji ...

    avatar

    08.05.2006. (17:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...