Komentari

jalucifer.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • MUNJOTRESNA ADOLESCENTICA

    "Nema raja za vječni život i nema pakla gdje se grešnici peku,ovdje i sada je dan našeg trpljenja, ovdje i sada je dan naše zabave,ovdje i sada su naše prilike i mogućnosti.Izaberi ovaj dan, ovaj sat, jer drugog izbavitelja nemaš..."...riješenje bi trebalo biti 6, ali ja sam glupa za te stvari pa bi moglo biti i krivo...salve...p.s odi na www.magija.com...

    avatar

    03.05.2006. (23:34)    -   -   -   -  

  • Una

    3+1=4, tvoj blog me podsjeća na knjigu koju sam nedavno čitala. mislim da se zove "pisma starog vraga mladom vragu".

    avatar

    04.05.2006. (13:47)    -   -   -   -  

  • Lucius Horvat

    Zanimljivo, Wendy! Nadam se da nećeš posumnjati u moje sotonsko sveznanje ;-> ako ti priznam da mi eto trenutno nije na pameti podatak o tome koja je to knjiga i tko je pisac.

    avatar

    04.05.2006. (15:35)    -   -   -   -  

  • Lucius Horvat

    Draga suicide.girl, latinski se kaže "Carpe diem", odnosno "iskoristi dan". Ili, kako se kaže "Danas je prvi dan ostatka tvoga života". Goetheov Faust vapi: "Ostani ovdje, divni trenutku!" Čovjek je taj koji može razlikovati ispunjeni TRENUTAK od pukog MOMENTA u vremenu (Ako te slučajno zanima filozofija: o tome u knjizi Milana Kangrge "Praksa, vrijeme, svijet"). Čovjek je jedini koji to može, jer živi u vremenu, ima povijest i ima budućnost, što Bog nema. Pročitaj moj tekst: http://jalucifer.blog.hr/arhiva-2005-12.html#1620443809. Čovjek je sposoban rasti, i zatom mu čak i Ona zavidi. "Ispunjeni trenutak" je iskra svjetlosti, uzbudljivija od svestpaljujućeg Njenog svjetla. O tome u tekstu "Ljepota mračne strane", http://jalucifer.blog.hr/arhiva-2006-01.html#1620581277

    avatar

    04.05.2006. (15:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...