Komentari

jalucifer.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • BrucMFD

    sta volis bit glup

    avatar

    03.05.2006. (17:04)    -   -   -   -  

  • Flames of desire

    heh... nisam za stvarno očekivala da ćeš krenuti mojim stopama upitnika... no dobro, sumnja i je vražje oružje. Neka vatrica tu samo veselo pucketa. ( I što god radio, ne briši arhivu jer tek sam krenula). A apropo ovih pitanja, zaintrigirala su me i moram razmisliti o njima s teološkog stajališta, no sad ti mogu dati samo odgovor sa svog nevjerničkog horizonta... Po meni ljudi mogu biti dobri ili zli samo po svojim djelima a ne po svojoj biti. Niti je ijedan čovjek u potpunosti zao niti u potpunosti dobar. A samo pitanje što je uistinu DOBRO je nešto što se meni čini da je veoma relativno od kulture do kulture i od jednog čovjeka do drugog, i da baš zbog toga dolazi do dolazi do tolikih ratova u kojem svaka strana misli da je na strani Boga. Po meni je Bog jedno krasno vjerovanje ali nažalost meni neprihvatljivo.

    avatar

    03.05.2006. (18:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...