Komentari

jalucifer.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • trig

    prvo - mislila sam na dobre anđele. sad mogu dalje. hehe, pa ne kažu bez vraga "iz svakog zla neko dobro" i obrnuto. igra riječima. a, u raju je po pričama tak dobro da nikom nije loše, pa ni nema potreba za empatijom. drago mi je da si se vratio. u onih 27 sam bila bar par puta tjedno

    avatar

    02.05.2006. (14:30)    -   -   -   -  

  • --> Nives

    kad smo već kod anđela :0)

    avatar

    02.05.2006. (14:43)    -   -   -   -  

  • --> Nives

    kad smo već kod anđela :0)

    avatar

    02.05.2006. (14:44)    -   -   -   -  

  • otpor, stoko!!

    a šta ćeš, bio si hiperproduktivan, trebalo je i to proći, kad-tad. što se tiče lazara i bogaraša, grozna priča, još jedna nelogičnost u kršćanstvu. kako ja mogu biti sretna u raju ako su u paklu neki koje ja volim? zapravo, kako uopće mogu biti sretna ako postoji takvo mjesto poput pakla? to jednostavno nema smisla.

    avatar

    03.05.2006. (15:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...