Komentari

njemackiovcari.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • agsdg

    Zajebi ti KOPIRANJE SA NETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Aj ti meni reci nesto iz SVOG iskustva o psima i njem. ovčarima!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    13.01.2007. (12:53)    -   -   -   -  

  • Cehi

    Javljam se da ti kažem da i ja imam prekrasnog njemačkog ovčara.
    Ima 4 godine i bivši je policajac.Vrhunskog je podrijetla i vrlo blage i vesele naravi.
    Pravo mu je ime Laki Von Kepson, ali naravno da ga tako ne zovemo, a razlog zašto
    sam odlučio javiti se je taj što se i moj pas zove Alf i to mi se učinilo baš interesantno.
    Inače, htio bih imati njegovog potomka, samo što ne znam puno o tome, pa ako netko ovo pročita i ima iskustva u parenju njemačkih ovčara, molio bih ga da napiše ponešto o tome.
    Npr. kome se obratiti ili nešto o njihovom ponašanju u takvim situacijama.Unaprijed hvala.

    avatar

    27.01.2007. (22:38)    -   -   -   -  

  • laki

    BOk ja imam vučjaka,( koja je razlika između vučjaka i njemačkog ovčara)6 godina super je ali puno laje pogotovo naneepoznate ćaos

    avatar

    03.02.2007. (23:15)    -   -   -   -  

  • petar

    Zašto u policiji sve češće upotrebljavaju belgijske ovčare a ne njemačke, koji su jači???

    avatar

    28.07.2007. (18:06)    -   -   -   -  

  • dijamond-perl

    Super blog o njemačkim ovčarima.
    Baš ču dobit jednoga.

    avatar

    04.05.2009. (19:53)    -   -   -   -  

  • Ripke

    Evo reći ću vam ja nešto iz iskustva sa svojim psom...
    Imam njemačkog ovčara Astora starog 10 godina. Kad ga je moj tata dovezao i Zagreba do Iloka ( cca 300 km) u gepeku,odmah ga je strpao u šrotaru( 2mX1m),jadnik je cijelu noć cvilio. Nakon par mjeseci premjestio ga je na dvorište.
    Da pređem na stvar... Pas je odličan,bilo da ga želiš za kućnog ljubimca ili za čuvanje...a može i za oboje. U ovih 10 godina nikoga nije napao,a vjerujte mi imao je i razloga i prilika. Samo imam prmjedbu na njega, neće da *ebe kuje i kad vidi druge pse malo podivlja,ali je najbolji... uši stalno uspravne... NEMA RAZLOGA DA GA NE NABAVITE ! Izmislio sam i slogan za reklamu neke reklame za njemačkog ovčara (malo je glupav) : "Uz njega ćete se osjećati snažno,jer i on je takav!"

    avatar

    15.06.2009. (22:34)    -   -   -   -  

  • Kretzy's [r]evolution

    Bok! Imam njemačkog ovčara Astora starog 4 mjeseca,inače to mi je drugi njemački ovčar.Imam pitanje u vezi prehrane : mora li jesti sirovo meso, budući da je porodica vukova? Barem sam tako načuo od veterinara!?Unaprijed zahvaljujem.

    avatar

    08.04.2012. (14:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...