Komentari

angard.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • gard

    evo baš sam se sjetio ove pjesme koja je fantastična i upravo mogu zamsliti zadnja dva reda-nece svi shvatiti ali nije ni bitno to je nesto za moju dušu

    avatar

    19.04.2006. (23:53)    -   -   -   -  

  • ego brain

    i love that song!!! sada će mi se vrtiti po glavi cijeli dan(tj. ono što je od njega preostalo).

    avatar

    21.04.2006. (19:02)    -   -   -   -  

  • ...strani je pojam za tebe nada, vjeruješ u sebe a

    he ljubavi moja ja došla i moram ti ostavit komentar...blog vam je super..javi uskoro za kavu ,ok?nekako saznaj od moje mame br moba pa mi na njen javi...moj su ukrali kao što znaš...puuuuuuuuusaaaaaaaaa....pozzzz tebi i onoj blesavoj , ludoj andreji...hehehe

    avatar

    24.04.2006. (16:33)    -   -   -   -  

  • marsa

    andreice,kad ću ja biti pozvan na kavu

    avatar

    29.04.2006. (17:19)    -   -   -   -  

  • Ja - unknown person

    evo da se i ja javim (istina nakon god. dana, ali nebitno :)). Naletio sam na onu poruku na mobu (tko zna kako je preživjela) pa da se malo javim.
    Evo ja učim za maturu, u ponedjeljak mi je hrvatski (danas je subota) i mogo bi lagano past, već sad vidim (kolko skripti koje još nisam pročito u pm)...

    Blog vam je super, samo malo ste inaktivni. :)
    Gard ti još misliš kemiju u Moskvi?

    ps: Kad ćemo na pizzu :)

    avatar

    16.06.2007. (19:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...