Komentari

cnn.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • 45lines

    @cnn, čestitam na ulasku na cool listu :)

    avatar

    14.04.2006. (12:01)    -   -   -   -  

  • CNN

    Hvala. Trebalo je 18 mjeseci i 18 dana :)

    avatar

    14.04.2006. (12:18)    -   -   -   -  

  • Sina

    Zaboravio si spomenuti kako su tim sretnicima i doprinosi uvijek uredno plaćeni, dok privatnika koji redovito plaća doprinose moraš tražit svijećom. Pa si onda još zaboravio dodati kako se njima svaka porezna olakšica i vid na plaći, kao recimo povećani osobni odbitak. Evo kako to funkcionira kod privatnika: država poveća osobni odbitak kao što je povećala sa 1500 na 1600 kn što bi radnici trebali i osjetiti na plaći, jel? E nije tako kod privatnika, taj odmah smanjuje bruto osnovicu, plaća manji porez i prirez na plaću, a radniku isplati istu plaću. Tako je moj poslodavac napravio. Tako da kad država nešto i da za radnike,u vidu nekih olakšica, to mi koji radimo kod privatnih poduzetnika ne osjetimo. Sve nam pokradu "gazde". Hoćeš se buniti? Kako da ne, odmah ti se maše s radnom knjižicom pred nosom i spominje tisuće nezaposlenih na burzi. Sindikata naravno nemaš a i da ga imaš, samo se probaj učlanit, letiš istog trena jer privatnici ako nešto mrze, to je sindikat i to ne toleriraju. Nego, šuti i radi. O prekovremenima koje nikad ne plaćaju nema smisla govoriti. Ti si sve rekao. Pozdrav

    avatar

    14.04.2006. (12:23)    -   -   -   -  

  • The Best Blogovi

    Poštovani! Želimo Vas obavjestiti da je otvoren novi blog tzv. The Best Blogovi u kojem ste Vi nominirani za Best Ideja Blog.

    avatar

    14.04.2006. (12:25)    -   -   -   -  

  • jedan službenik

    Skoro pa da sam i uvrijeđen trpanjem u isti koš baš svih službenika.Ja sam jedan od njih i svoj posao pošteno i totalno odradim, jer i ja sam negdje u nekoj Službi stranka, pa mi je drago kad se prema meni drugi službenik odnosi kao prema čovjeku, a ne kao prema smeću.Nije kod nas sve med i mlijeko kako to vi mislite.Ako ćete usporediti tzv. saborske zastupnike i sve njihove beneficije onda smo sitni žohari koji smo to i zbog njihovih benefiicija i bahatluka.Propitajte se koliko jedan obični državni ili javni službenik dobije plaće ili mirovine.Jadno, bijedno,ponižavajuće, a bije nas glas da smo kasta. Slažem se da nesavjesne, drske i nemarne treba prijaviti, pa ako se dokaže da su takvi neka dobiju otkaz, jer nitko nije nezamjenjiv.S druge strane što smo mi službenici krivi ako ne fukcionira pravna i sotala Država, pa ne prisili privatne poslodavce da plate sve dužne obveze za svoje radnike. Tu smrdi od vrha. Ona financijska policija je bila leglo korupcije pa je i dobro da su je ukinuli, ali sada opet izgleda treba uhljebiti svoje kadrove pa će partija "zna se" opet instalirati te potkupljive "bogove".

    avatar

    14.04.2006. (14:28)    -   -   -   -  

  • višak misli

    I ja ti čestitam na ulasku na cool listu, baš sam se ugodno iznenadila kad sam vidjela i tvoje ime tamo! A što se tiče posta, potpuno se slažem s tobom! Na prste jedne ruke mogu prebrojiti službenike u mom gradu koji svoju plaću uredno zarade. Ostalo su lijenčine koje nemaju nikakvog znanja čak niti o poslu koji rade! Budući da sam u zadnje dvije godine imala puno bliskih susreta sa službenicima znam o čemu govorim. Većinu poslova i papira što su mi oni trebali riješiti, riješavala sam sama, jer oni nisu znali što ni kako! A radilo se o svakodnevnim stvarima! Sramota!

    avatar

    14.04.2006. (23:09)    -   -   -   -  

  • Pero Panonski

    Evo, od sveg srca cestitam na upgrejdu, da kao jedan od rijetkih politickih blogova, a da nije ekstremnoljevicarskoanarhisticko smece, moze se naci na almost-cool-listi.

    avatar

    15.04.2006. (01:26)    -   -   -   -  

  • Melancholy

    Jedna od rak rana hrvatske ekonomije su hrvatski političari i dužnosnici.
    Bilo koje tijelo državne uprave trebalo bi raditi na principu tvrtke i
    trebali bi ga voditi menadžeri. Ljudi koji znaju raditi taj posao i koji
    znaju pravilno odlučivati u interesu i tvrtke same, a u ovom slučaju i u
    interesu onih koji tu tvrtku financiraju, poreznih obveznika, dakle.

    Najveća pogreška je generaliziranje. Možda iznimka potvrđuje pravilo, no
    ne može se (ili bar ne bi trebalo) pravilo dokazivati pominjanjem Rojsa
    Ćesića Ljube. To je posebna biljka, ne biljka čak, već parazit.
    Gotovo virus koji će preživjeti sve.

    Zašto radnici kod privatnika rade? Odgovor je vrlo jednostavan.
    Poslodavac im je našao posao. Zaposlio ih 8 (osam) i više sati dnevno.
    Zašto?. Jer želi ostvariti profit.

    Naši političari i dužnosnici također žele ostvariti profit (za sebe samo).
    Tako se oni šetkaju lijepom našom i skupljaju političke poene.

    Kada se vrate u svoju općinu, grad, županiju, kreće hajka na državne
    službenika i namještenike i tako se ponovo skupljaju politički poeni.

    Zašto ti ljudi ne rade?. Jer se niti jedan (čast iznimkama, vidi gore)
    političar nije udostojio shvatiti bit funkcioniranja uprave, nije se
    udostojio poslušati zaposlenike koji imaju ideju i nije on (političar)
    promijenio način rada.

    Za funkcioniranje tijela državne uprave uopće nisu bitni političari.
    Načelnici, gradonačelnici, župani. S njima i bez njih uprava funkcionira.
    Kada ih ne bi bilo vjerujem čak da bi bilo i bolje.
    Ne bi bilo nepotrebnih poslova (organizacija naslikavanja, namještavanja i
    tako to...)...

    Svakako, treba smanjiti taj aparat. No, zapitajte se. Tko povećava ili
    održava birokratski aparat tako velikim, glomaznim.
    Oni koji bi ga trebali smanjiti. Političari.
    Ali oni to ne znaju, a i treba održati neka predizborna obećanja pa valja
    zaposliti nekoga od nekoga.

    Naše općine, gradovi, županije, pretvaraju se u socijalne ustanove poradi
    političara.
    Ti novopridošli "češkaju šubaru" i onda su svi krivi.

    Razmislite malo. Tko je taj koji odlučuje? Tko?
    Odgovor zna samo ... vjetar.

    avatar

    26.03.2007. (09:43)    -   -   -   -  

  • D

    Bravo. Slazem se u svemu, samo šteta jer je uzalud!

    avatar

    03.06.2007. (22:50)    -   -   -   -  

  • odmak

    Tema koja me jako žulja. Privatnik sam 36 godina. Vrlo uredno plaćam doprinose sebi i svojim službenicima. Vjerujem da je puno privatnika, naročito u poslijednje vrijeme koji to ne rade. Ali to je stvar države i potkupljenih sindikata koji to dozvoljavaju. Kako god kroz cijelo vrijeme vodila sam bitku sa državnim službenicima- administracijom u Jugoslaviji pa i danas se baš ništa nije promjenilo. Kad uhvatim vremena napisat ću u svom postu s kakvim sam se sve apsurdnostima susrela. U tom se veselom svijetu birokracije baš ništa nije promijenilo, dapaće debljaju kao pravi paraziti. Uz iznimke kojima se isprićavam. Ali te su iznimke samo pristojni ljudi koji svejedno ne razumiju apsurdnost vlastitog bivstvovanja, jer žive od mojih novaca i novaca mojih supatnika.
    Čestitam na blogu.

    avatar

    02.08.2007. (09:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...