Komentari

angard.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • ego brain

    njanj maturalac...jedva cekam...par dana bez staraca ( ne znaci to da cu se napijat ko stoka, mene jedno pivo sredi totalno pa nije preporucivo) al cim nema staraca mos radit sta hoces ... a moju generaciju ce zahvatiti zakon o tome da nema izvan RH. a jbg sta ces. sto se tice izgleda bloga...ovako mi je puno bolje...sad citam bez problema :)

    avatar

    13.04.2006. (22:21)    -   -   -   -  

  • spiderman

    papčino

    avatar

    14.04.2006. (00:38)    -   -   -   -  

  • tcblack

    ah maturalac...

    avatar

    14.04.2006. (14:49)    -   -   -   -  

  • ZIVOT JE KURVA I KURVAM SE SVAKI DAN

    vidim i vas je posjetio spiderman...pa nemoj se ljutiti gard,stavio sam vas na moju listu pod nevini ste-->u svakom smislu...

    avatar

    14.04.2006. (15:26)    -   -   -   -  

  • gard

    vidi se da gledas na svijet kroz ruzicaste naocale ali ima i takvih (nevini u svakom pogledu-naso bas primjer dijevice marije i isusa) i kolegica ti j e pisala ono ne ja nisam ja takvih ambicija

    avatar

    15.04.2006. (00:40)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...