Komentari

smile16.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • curly_evil

    JOOOOOOOJ! TOTALNO SE SLAŽEM S TOBOM! A I MENI JE SUTRA DAN DA I TO NA KVADRAT! AJD SRETNO TI I SEA YA

    avatar

    09.04.2006. (18:19)    -   -   -   -  

  • Black & white...or is it grey?

    isusa ti boga, kaj je ono kaj si mi ostavila komentar??? pa ja sam se ofrastila majčice zlatna. neko je dobil malo žešći popizditis vulgaris ko je to zmislil ;))) pusa!!

    avatar

    10.04.2006. (18:16)    -   -   -   -  

  • Dosta sranja

    E cao...ne znas me...slucajno sam naletila na tvoj blog...dobar je... čula sam da te zovu Alagićka...i mene =) ajde pusa

    avatar

    10.04.2006. (23:33)    -   -   -   -  

  • curly_evil

    Hey! Tnx na komentaru i sam da znaš, meni je ponedjeljak prošo još gore nego kaj je trebao biti! Svje ti piše u mom novom postu! Svrati i sea ya

    avatar

    11.04.2006. (08:30)    -   -   -   -  

  • curly_evil

    I btw, tnx na savjetu! Tvoj je najbolji (pogotovo ono kaj se tiće zafrkancije i toga), al ne i ono za gimnaziju! bye

    avatar

    11.04.2006. (08:32)    -   -   -   -  

  • Dosta sranja

    Pozz... ja došla do tvog bloga preko google-a... upisala alagićka i izbacio mi moj i tvoj blog =) ne mogu vjerovat ono za datume...koja slučajnost... Ni ja ne volim da me zovu Alagićka (isto se prezivam Alagić=) ... ko da se deru na mene il me prozivaju zbog nećeg... odakle si ti? ajde pozz....

    avatar

    11.04.2006. (20:04)    -   -   -   -  

  • Anja is the BOSS

    Vau pa netko je intenzivno počo pisat postove...kaj to Prag djeluje na teb...;))žao mi je zbog mace iako ih ja kao i Ena ne volim...ma vratit će se ona imam neki filing ;))

    avatar

    11.04.2006. (20:56)    -   -   -   -  

  • Anja is the BOSS

    ispravak netočnog navoda...vidjeh da nije maca nego macan,stoga pardon...

    avatar

    11.04.2006. (20:57)    -   -   -   -  

  • Dr.evil

    ma njoj ne smeta kad ju tako zovu

    avatar

    14.05.2007. (09:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...