Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (31)

Marketing


  • gogoo

    Proljeće i cvijeće. Nekad poželim bit ptica. Pozdraw i laku noć

    avatar

    06.04.2006. (01:01)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Prekrasno!!!

    avatar

    06.04.2006. (01:24)    -   -   -   -  

  • jaca...ruby.blog.ba

    Napokon da prodjem na tvoj blog...Sreco moja gotovo sam sludila od muke...zato sto mi se explorer svaki put gasio i izbacivao nekakvih errora masu...E sad cu fino lijepo da uzivam citajuci propusteno...pusa

    avatar

    06.04.2006. (02:30)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    kako te samo ovo proljeće nadahnjuje,predivno,prelijepa ti je pjesma,pusa dragoj ptičici sa željom da nam rastjeraš te sive oblake svojim krilima što prije!

    avatar

    06.04.2006. (08:50)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    dobro da nisi ptica, jer bi sada bili uskraćeni za tvoje riječi

    avatar

    06.04.2006. (09:44)    -   -   -   -  

  • ...zivot je more, a ja sam panonski mornar...

    Da si ptica potjerala bi sive oblake, ali tko bi onda nama pisao ovakve divne pjesme...ma otici ce oblaci, a ti nemoj biti ptica nego nam pisi i pisi i pisi...pusa

    avatar

    06.04.2006. (09:45)    -   -   -   -  

  • annab18

    Baš čitam opet Richarda Bacha i on je opčinjen i opsjednut letenjem....ne postoji knjiga u kojoj ne govori o letenju, avionima.....sama ta pomisao da lebdimo - letimo iznad svih, na nebu...pobuđuje u nama neku moć i sposobnost da budemo jedinstveni...osobno s ebojim visine, a još k tome i da letim ili da budem ptica, srce mi se steže i drhti! pozdrav svima :)

    avatar

    06.04.2006. (11:00)    -   -   -   -  

  • p!nk star

    Svračajući do tvog bloga,osjetim kako zračiš vedrinom i toplinom,a i tvoje pjesme su ispunjene svim tim,kao i ova pjesma =) bok!

    avatar

    06.04.2006. (11:31)    -   -   -   -  

  • misko

    Lijepo bi bilo biti ptica - bar na kratko!

    avatar

    06.04.2006. (14:00)    -   -   -   -  

  • Timea

    Sve su pjesmice tako lijepe i proljetne... ma prekrsano... ;-)) Zagrljaj ti šeljem..neka ti je dan lijep i uspješan...kiss

    avatar

    06.04.2006. (14:08)    -   -   -   -  

  • builderica

    Draga BW...pjesma koja zrači pozitivnom energijom...u ove kišovite i sive dane u Zagrebu...prava je milina doći ti u posjetu i osjetiti svu ovu ljepotu koju stvaraš i koja zrači i ispunjava dušu!Veeeeeeeeeeeliki pozdrav i ugodnu veče želim!

    avatar

    06.04.2006. (16:59)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Ma ti jesi ptica, vesela, razdragana, znatiželjna i zaljubljena. Svaka tvoja nova pjesma to nam pokazuje. Pozdrav!

    avatar

    06.04.2006. (19:17)    -   -   -   -  

  • lady

    Ej BW..šta to sada znači..svi bi bili ptice..ti..Dida...a ja bi bila nevidljiva..e lepo kao uvjek...samo kod tebe se to može nači ..divne pjesme za nas nježne romantike..Hvala Ti...pozdrav i da ti šaljem malček snjega!!!!!!!!!

    avatar

    06.04.2006. (19:21)    -   -   -   -  

  • anđeo_tame

    Vidim,ti si se ufurala u proljetni đir,a kod nas pada kiša...E,i ja bi voljela da sam ptica...Bila bi slobodna i letila bi svjetom,preletila bi sve oceane i mora i divila se ljepotama kraja...Ali eto,čovjek sam,pa sam nogama čvrsto vezana za tlo,a svjet ne mogu preletjeti,avionske karte su skupe...Pozzz...

    avatar

    06.04.2006. (19:48)    -   -   -   -  

  • furuna

    Da sam ptica obletjela bi cijeli svijet, zimi otišla u toplije krajeve a onda se ponovo vratila svojoj kući.Ne bi morala držati dijetu kad se udebljam preko zime( ptice nisu debele !), ne bi morala misliti kakve cipele da obujem jer me bole noge.... puno toga ne bi morala da sam ptica...E DA SAM PTICA!!

    avatar

    06.04.2006. (21:30)    -   -   -   -  

  • Neke tuge...

    Da sam ptica, slomili bi mi krila...

    avatar

    06.04.2006. (21:49)    -   -   -   -  

  • @pple

    Da si ti ptica i sudeći po tvojoj snažnoj volji, obletila bi svijet barem svaki drugi dan...ti i Koko skupa.

    avatar

    06.04.2006. (22:35)    -   -   -   -  

  • Miki

    da mogu pretvorio bih te u pticu, jer ovo je tako lijepo napisano da sam to poželio.....

    avatar

    07.04.2006. (00:32)    -   -   -   -  

  • ...zivot je more, a ja sam panonski mornar...

    Samo da ti pozelim laku noc...

    avatar

    07.04.2006. (00:38)    -   -   -   -  

  • hello :)

    Bok! Evo dolepršala sam i do tvog bloga...joj baš je krasan...i pjesma je slatka...ma sve odlično!

    avatar

    07.04.2006. (08:42)    -   -   -   -  

  • Lady Di

    zanosna Lady Di? hvala na komplimentu, moj proljetni cvjetiću....a da sam ptica, da sam ptica.....odoh ja daleko od svega....pusa*

    avatar

    07.04.2006. (10:13)    -   -   -   -  

  • hello :)

    Bok! Evo, šaljem ti najveći pozdrav na svijetu...kissa

    avatar

    07.04.2006. (11:12)    -   -   -   -  

  • hello :)

    lijep dan ti želim...

    avatar

    07.04.2006. (11:13)    -   -   -   -  

  • hello :)

    i uživaj...

    avatar

    07.04.2006. (11:13)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ... eh da sam ptica... eh da jesam.... pozdrav*

    avatar

    07.04.2006. (17:16)    -   -   -   -  

učitavam...