Komentari

smile16.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Black & white...or is it grey?

    ha čuj kaj da ti velim, nadam se da ti se bu mačak vrnul al znaš i sama da ja mrzim mačke pa mi je glupo govorit da suosjećam s tobom kad to nije istina. bolje biti iskren nego lagati ne...ja bi vjerojatno umrla da mi Ari otiđe al zato nebi zamjerila drugim ljudima kaj me ne tješe.jer ne vole svi pese, a ni svi mačke.a možda se samo zajebava s drugim mačkama vani, a ako se i ne vrati ostaje ti druga mačka. a i ako ikad nabaviš drugu opet se buš uz nju vezala kak si sad vezana uz ovog mačka. sve se vrti u krug. pusek!!! ;)

    avatar

    05.04.2006. (22:36)    -   -   -   -  

  • ANGEL WITCH

    have faith...have faith...kissssam te :o)

    avatar

    07.04.2006. (09:14)    -   -   -   -  

  • vEdRaNa

    točno kak ena veli... slažem se s njom! a ja mislim da si ju je neko udomil kad ju tak dugo nema, a ak nije onda se bu vrnula - možda je naišel na kakvu dobru mačku! ;) p.s. Ovo su postali postovi tipa Puhalinih...hihi...

    avatar

    08.04.2006. (09:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...