Komentari

rascvijetani.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • stilisha2

    ti si neki hipie,tj. dijete cvijeća???? ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha.... il si sam opsjednuta cvijećem... nema veze,dođi na moj blog i komentiraj.

    avatar

    04.04.2006. (21:07)    -   -   -   -  

  • Ranger

    Moj stav oko tvojih blogova znaš.Sve bolja i bolja i tu nema dileme.I ovaj blog to dokazuje ,od same podloge pa do tvojih famoznih slika.U principu od tebe se može puno naučiti. Čujemo se.

    avatar

    04.04.2006. (21:32)    -   -   -   -  

  • Zurl

    Iznenadila si me brzim odgovorom i ja ču tebe. našla sam i več je na blogu samo mi je žao što nisam birala slike za sada je dobro i ovako potrajalo je Prije mjesec dana nisam ni znala šta je blog a vidi sada. Samo hvala niš ne valja. Ksenija

    avatar

    04.04.2006. (22:52)    -   -   -   -  

  • eddie the head

    zanimljivo.... bas zanimljivo

    avatar

    05.04.2006. (20:36)    -   -   -   -  

  • torMENtor`s TORTURE CHAMBER

    Da li sse ono bonsai drvo može razboljeti?Ja mislim da s mojim neš nije u redu

    avatar

    05.04.2006. (21:38)    -   -   -   -  

  • Snovi na kamenu

    Svake godine posadim dalije u raznim bojama - patuljaste i visoke. Prekrasno šarenilo!

    avatar

    05.04.2006. (23:17)    -   -   -   -  

  • Zurl

    Bila sam malo detektiv na neimenuvanom cvijeću i jedino što znam je cvijet aa perunika ima je na mom blogu.Pozdrav Ksenija http://zksenija.blogspot.com/

    avatar

    06.04.2006. (08:08)    -   -   -   -  

  • torMENtor`s TORTURE CHAMBER

    Nemam pojma koji mu je vrag.Dobio je neke ko pjegice ,mrlje štati ja znam.Stara kaže biljne uši,ja njoj kažem kakve uši jebemu uši i onda sam dobio po ušima

    avatar

    06.04.2006. (21:42)    -   -   -   -  

  • furuna

    Obavezno te pročitam i uživam, no nemoj se ljutiti što ne komentiram svaki put. Predivno i poučno pišeš o cvijeću. svaki puta nešto novo naučim.

    avatar

    06.04.2006. (22:18)    -   -   -   -  

  • Zurl

    Prvi puta sam posadila dalije neznam dali su visoke ili niske, ma važno da je cviječe.Onaj prijedlog mi se sviđa, ali mi tema nije nešto,pa nema stvari bez koje nebi mogla živjeti.A možda sam ja prerealna. Žao mi je da nisam znala prije jer su mi one teme super.Fotić ne radi dobro samo po suncu.Ksenija http://zksenija.blogspot.com/

    avatar

    07.04.2006. (08:25)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...