Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • Tišina

    ovo je baš fora, proljetni ugođaj :-)

    avatar

    01.04.2006. (21:43)    -   -   -   -  

  • furuna

    Ovaj tvoj bumbar me podsjetio na mladost kad sam kao dijete hvatala bumbare, divila se šarenilu boja i puštala ih da dalje lete. Na svu sreću, nijedan me nije ubo! Nema me dugo da ti se javim , prijateljice moja, počeli su radovi u cvjetnjaku i vrtu pa sam malo zauzeta. BOG:

    avatar

    01.04.2006. (22:02)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Ha,ha,kako je ovo simpaticno i slatko,ostao sam bez teksta od oduševljenja! +5

    avatar

    01.04.2006. (23:18)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    dragi bumbarić,pravi red,lijepa pjesmica,laka ti noć!pusa iz Rijeke!

    avatar

    02.04.2006. (00:15)    -   -   -   -  

  • builderica

    Tako slatko i lijepo...samo draga i dobra osoba može ovako lijepo pisati ...Lijepe snove ti želim BW u ove kasno - rane sate i pusu šaljem!

    avatar

    02.04.2006. (01:03)    -   -   -   -  

  • ...zivot je more, a ja sam panonski mornar...

    Procitao sam je sada, morat cu je procitati i ujutro...sada idem spavat sa ljepim mislima...a i dan ce mi zapoceti sa ljepim mislima...svoj ples cu predstaviti u najboljem izdanju sutra :-)...Prekrasna preslatka pjesma...pozdrav i pusa...osmijeh na licu vec imas siguran sam!! Stvarno si posebna!

    avatar

    02.04.2006. (02:26)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro jutro! Nisi me razočarala: po ovo sam došao prije nego li krenem na trčanje...pozdrav!

    avatar

    02.04.2006. (07:05)    -   -   -   -  

  • annab18

    joj sad kad sam pročitala pjesmicu, i suncokret....hmmmmmmmmm...sjetih se odmah svoje bake i nastana i polja suncokreta u ljeto.....joj kako dugo nisam bila tamo.......najbolje je bilo, kad smo psa pustili da trči, pa se zaletio u polje suncokreta i samo vidiš kako se miču suncokreti kako pas udara i o njih....jojojojo...:) :) .:) :) :)

    avatar

    02.04.2006. (09:11)    -   -   -   -  

  • Timea

    Ma prekrasno...baš mi se sviđaju ove proljetne pjesmice....ma prekrasno... kiss

    avatar

    02.04.2006. (13:16)    -   -   -   -  

  • ...zivot je more, a ja sam panonski mornar...

    Jesam rekao da cu navratiti ujutro(meni je) dobro jutro i pozdrav!

    avatar

    02.04.2006. (14:17)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Molim te lijepo , lijepo, lijepo ... šalji ovu pjesmicu u kakav dječji časopis! Molim te!! Ja ću je naučiti napamet i čim Ričica progovori, onako za pravo, naučit ću ga. A i prije toga! Pusa!

    avatar

    02.04.2006. (15:21)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Ja odema na dva dana, a ti objaviš čitavu zbirku pjesama! Bravo, majstorice!

    avatar

    02.04.2006. (17:36)    -   -   -   -  

  • preludooo...

    čim dodem na ovaj blog strefi me neko ludilo..ono sve u stilu boja proljeća ma super...hehe..pohvalno bravo!

    avatar

    02.04.2006. (18:50)    -   -   -   -  

  • Ljubičasti cirkus

    Jako lijepo :)

    avatar

    02.04.2006. (20:04)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    bzzzz...evo mene malo sam dozujao da ti zaželim ugodnu večer i laku noć,pusa iz Rijeke!

    avatar

    02.04.2006. (20:42)    -   -   -   -  

  • Prostor Duha

    jako lijepo... bumbar je faca! :) pozdrav!

    avatar

    02.04.2006. (22:18)    -   -   -   -  

  • jaca...ruby.blog.ba

    i napravice sigurno... ljubavni prah za novo cvijece... s cvijeta na cvijet leti bumbar...

    avatar

    06.04.2006. (02:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...