Komentari

2zrtvapanka.blog.hr

Dodaj komentar (32)

Marketing


  • VK MAFIJA

    super blog

    avatar

    01.04.2006. (13:16)    -   -   -   -  

  • ana

    bejbe di si?nisam te vidjela jučer danas sutra....vidimo se negdje danas jer došao je moj vojak kući pa ćemo se i s tobom družit....volim te puno.

    avatar

    01.04.2006. (13:21)    -   -   -   -  

  • hrca

    ooo paa vi se vratili..kak tak brzo? dolazite danas do kluba?

    avatar

    01.04.2006. (14:59)    -   -   -   -  

  • Žiža je zakon!

    eh dodes u zg,a ne javis se stvarno si bič.nis budi pozdravljen.

    avatar

    02.04.2006. (14:19)    -   -   -   -  

  • ~ This Felt Just The Same ~

    kučko jedna nisi došo kod nas na koncert e pa da znaš bilo je više nego dobro inače ja sa izbirljivim ukusom očekivala sam neko punk sranje al iznenadili me dečki iako je bio punk valjalo je:) eto ti sad na umri od ljubomore haha:-)))) pozdrav ostaj dobro!

    avatar

    02.04.2006. (15:58)    -   -   -   -  

  • walter e. kurtz

    droljo jedna pijana pa u močvari si isprobavo sati nekoliko ono jebeno udobno i toplo mjesto za spavanje koje drugi zovu pod.pozdrav od novozagrebačke divizije

    avatar

    03.04.2006. (11:04)    -   -   -   -  

  • Posljednji tragovi izgubljene mladosti

    Joj, pičko jedna...kao si ti bio/bila pijan/pijana...ahhahaah!!! Ali bilo mi je drago što smo se vidjeli...nadam se da nemaš ništa za zamjeriti...ahahha!! Ajd pozdrav lega...

    avatar

    03.04.2006. (12:42)    -   -   -   -  

  • Posljednji tragovi izgubljene mladosti

    Joj, pičko jedna...kao si ti bio/bila pijan/pijana...ahhahaah!!! Ali bilo mi je drago što smo se vidjeli...nadam se da nemaš ništa za zamjeriti...ahahha!! Ajd pozdrav lega...

    avatar

    03.04.2006. (12:42)    -   -   -   -  

  • Divlja horda

    Dobrodošao u klub heroja kojima je zabranjen ulaz u Močvaru , trenutno ne mogu u nijedan klub u Zg . osim u skuc , a tam niš nema . Sve je to urota ljubomornih muževa i lezbijki kojima preotimamo ljubavnice i preobračujemo na heteroseksualnost .

    avatar

    03.04.2006. (16:03)    -   -   -   -  

  • Avet Petar Pank

    heh.................ko će kome ako ne svoj svome. Popušit kurac!! a turci nisu spasili ono dvoje djece što je skočilo sa balkona a tko će spasit Punk?!?!?

    avatar

    04.04.2006. (13:36)    -   -   -   -  

  • blasfemicni vadichep

    dragi izbavitelju a sta je sa ksetom?

    avatar

    05.04.2006. (15:24)    -   -   -   -  

  • iiire d zvonččica

    ma skontala sam da ču morati uskoro do dučana po jednu offcu...Sutra, neda mi se sad.A vijeli se jesmo, na kratko brijem...onda se vidimo...negdje tu u zgu (uglavnom tam di se pije).pozzdrav

    avatar

    05.04.2006. (15:53)    -   -   -   -  

  • keksichoi

    e hibride pozdrav iz karlovca od znash vech koje ekipe od dragane,krigle i maje. ajd pozdravi

    avatar

    05.04.2006. (16:59)    -   -   -   -  

  • patak

    HAHAHAHAHAHA NESMIJE U MOČVARU, JOŠ MALO PA NEĆE SMJET VAN KUĆE HAHA, MUJO IDEMO VAN PETAK, ĐE, BRE :)

    avatar

    06.04.2006. (09:13)    -   -   -   -  

  • ČETNIK

    Satanova pesma “Iza zida” je dobra, ali to uopšte nije punk. Više liči na onog ustašu Thompsona. Satan ima mnogo boljih pesama, npr. Oči u magli, a i ova Lepi Mario je takođe sranje. Zašto postoji tolko verzija tih pesama? Satan se nikad nije ponašao kao panker. Tekstovi Satana Panonskog ne liče na punk nego na metal, gothic, na Marilyn Mansona, a ovo šta se rezal na koncertima to je takođe radio Merilin Menson, koji je metalac a ne punker. Satan Panonski možda i je genijalac, ali kad kaže da je punker laže samog sebe. Imam jedno pitanje: Na jednom disku imam Mp3 – Kako je panker branio Hrvatsku. Al mi se čini da to nije pravi album, jer je kvaliteta stvarno loša, ima 13 pesama, i pre početka svake pesme bubnjar kao udari četiri puta tom bubnjarskom palicom o bubnjarsku palicu. Koji je to kurac? Svaka pesma kao da je snimana u garaži na kasetofonu. A na jednoj pesmi koja se zove – Medley – Ti ćeš doći u svojoj moći + Obdukcija + Ja sam pušila svom tati kurac, ovaj zadnji deo pesme krivo peva – umesto ja sam pušila svom tati kurac, on peva ja sam svom tati pušila kurac, a i ostatak pesme je drugačiji od originala. Gde mogu da se nabave knjige: Čizme slobode i Prijatelj? Neznam mnogo o Ivici Čuljku, a one mini biografije ne vode do nikakvih odgovora, ajde ti napiši neku biografiju, pošto sam čuo da si ti najveći poznavatelj Kečera II. Ako si se ogrebao nimalo mi nije žao jer si moga vrta ljiljan krao! Prepuna je krvi sava od ustaških odrubljenih glava! Kad sam sreo Franju tog, pedera neviđenog, svatio sam odma ja, Hrvatska je predivna (zato smo sadili mine kao cveće, da detence koje se igra bude te sreće, kad nagazi minu, da dostigne nebesku visinu). Vic: Pita četnik ustaško dete: Sinko, koliko ti je godina? Dete kaže – Sad ću 7. Četnik kaže: - nećeš sine! Miloševiću naš mili brate, daj nam salate, biće mesa klaćemo hrvate, daj nam luka, biće mrtvih – hrvatskih hajduka.

    avatar

    06.04.2006. (09:34)    -   -   -   -  

  • Posljednji tragovi izgubljene mladosti

    Evo da ti odgovorima na tvoja mnoga pitanja...ona kaj je išla iz Močvare s nama je Lana, a ona koju je ovaj napao je Vanja....Nadam se da sam te zadovoljila odgovorima...Što neka ti se od njih sviđa...haha?!! A niš see ya....pozdrav i pusa!

    avatar

    06.04.2006. (10:01)    -   -   -   -  

  • anarchy123

    jeben blog...

    avatar

    06.04.2006. (20:50)    -   -   -   -  

  • Jurko Kataklizma

    samo da pitam .... gdje je u 70 i 80 mogao biti punk koncert u osijeku .... znam za onaj omladinski klub koji je bio kod stuca pa su ga digli u zrak i lončar mi je rekao za kino slaviju ... e pa ja tebe pitam jer znaš još šta .... jer mi je drugarica rekla da neki lik iz Vinkovaca ima sliku koncerta satana u osijeku u nekom čudnom klubu ... pa pitam tebe jer mislim da je to ili lovačka ili fejk ... ajd mi sam reci mjesta ... a ako nabavim to .... i ako to je pravo .... dam i tebi

    avatar

    06.04.2006. (23:17)    -   -   -   -  

  • Divlja horda

    blasfemicni vadichep , istina , skroz zaboravih na kset .Valjda zato kaj nis nema .

    avatar

    07.04.2006. (11:03)    -   -   -   -  

  • ŽIKK

    oj komad! kad češ opet do zagreba?sebo sutra dolazi....a mi tu čekamo perverzije da se ponove

    avatar

    07.04.2006. (23:21)    -   -   -   -  

  • Divlja horda

    oči mi ispadaju na oći , vino na usta vino . na pak šit i na kit mlađ - sve u svemu vrijeme se ne gubi .

    avatar

    08.04.2006. (09:23)    -   -   -   -  

  • Skingirl CoTTica

    naj blog...

    avatar

    09.04.2006. (15:05)    -   -   -   -  

  • Skingirl CoTTica

    S.L.F.

    avatar

    09.04.2006. (15:05)    -   -   -   -  

  • Jurko Kataklizma

    ok ... onda može biti pravi ... idem za ferije do vinkovaca pa ću vidjeti dali je to original ili fejk

    avatar

    09.04.2006. (16:41)    -   -   -   -  

  • Urbany Drolja

    Di su ti Antiseeni i onaj njihov bolesni vokal?????.....

    avatar

    10.04.2006. (00:17)    -   -   -   -  

učitavam...