Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (42)

Marketing


  • lolina

    hahah a kad sam ja rekla da su klinci najbolji picolovci , moj hrgan mi nije vjerovao...sad bi stalno šetao sam sa našom bebom...

    avatar

    31.03.2006. (00:54)    -   -   -   -  

  • bero

    Da da, moraš se privikavat da mali zauzima tvoje misto brzim koracima. Ako je to istina sa hostesama, to mi je razočarenje veliko, a ja se baš mislio uputit tu gore, doduše zbog zbog aute, ali si mi svejedno ubio motivaciju.

    avatar

    31.03.2006. (01:01)    -   -   -   -  

  • U BRLOGU

    a šta se tiče tvoje želje za novim autom - pitaj sport bilija možda ti on štogod iskoprca iz svog kovčežića.

    avatar

    31.03.2006. (01:05)    -   -   -   -  

  • Slobs u Iraku

    Ja sam ovaj iz Hong Konga

    avatar

    31.03.2006. (02:10)    -   -   -   -  

  • Crna Mamba

    zaboravio si onaj auto u koji ti stanu kolica :-)))) moja Mrvica ima 2 donje jedinice i govori istim jezikom kao Rok...al jebiga, nama ženama ne donosi bodove dijete u marami :-)))) damn it!

    avatar

    31.03.2006. (02:59)    -   -   -   -  

  • sisajed

    kupi si traktor Styer i prikolicu za prijatelja kojem si posvetio par postova :D

    avatar

    31.03.2006. (03:01)    -   -   -   -  

  • sevacjaku

    ...ak se možeš rastegnut....corola

    avatar

    31.03.2006. (06:38)    -   -   -   -  

  • Rubber

    Kupi Kangoo! Stanu dva odojka i tri gajbe, a a ima i jedan dobar feature: Prosjaci ti daju novce na križanju kad te vide u tom autu...

    avatar

    31.03.2006. (07:55)    -   -   -   -  

  • makedo

    sa skodom se neces zajebat riba, stvarno...ja vozam fabiju, al tebi je malena zbog prttljaznog prostora...jes da ima combi verzija...octavia nova je zaaakon btw...

    avatar

    31.03.2006. (08:40)    -   -   -   -  

  • trill

    Rok ti je prekrasan bebač :) Na televiziji izgleda ljepše i slađe nego na tvojim slikama. Nije da hoću reći da ti ne znaš slikati ;) samo da je na telki bolje ispadne. I čestitam na prvom zubu, nije to mala stvar :)

    avatar

    31.03.2006. (08:43)    -   -   -   -  

  • Drevni

    @Sisa: Steyr, ne Styer. I koštat će Ribu više nego Octavia karavan... @Riba: Da ja imam dovoljno love, uzeo bih Octaviu. Možda čak i karavanku... Makar, baci oko i na Kia karavane...

    avatar

    31.03.2006. (08:49)    -   -   -   -  

  • polis

    Sjedi Jacques Houdek u restoranu i konobar mu donese meni. Jacques pregleda meni i kaže: Može!

    avatar

    31.03.2006. (09:38)    -   -   -   -  

  • Republika Vinkovci

    ma samo se igraj legendo!!! zivijooooooooooo po svemu sudeci vidimo se u KSETa, a napravicu i pozamasnu fotoreportazu za nas blog, naravno i tebe cu islikat kako bi se pojavijo u nocnom izdanju posto preko dana spavam, a sacu i stavit tvoj link na nas blog da mi te lakse nac, a i fan si naseg drzavnog benda septica. jos jednom zivijoooooooo

    avatar

    31.03.2006. (09:51)    -   -   -   -  

  • bigb0y

    Ma riba ne daj se ... pusti političku korektnost ... kome smeta neka te ne čita ...

    avatar

    31.03.2006. (11:09)    -   -   -   -  

  • Seki

    Nemoj samo forda, radim ko voditelj distribucije i kupili smo ganc nova 5 komada prije 2 god, jednom otpada farba i ljušti se plastika u unutrašnjosti, drugi hrđa, trećem se mašina razletjela nakon 15000 km, četvrtom odlazi svakih 10000 km lamela i svi imaju problema sa strujom. A uostalom radiš u eph, skoči do Stažića u AK pa pitaj njega.

    avatar

    31.03.2006. (11:46)    -   -   -   -  

  • catchaser

    novi Clio sa HDI motorom....

    avatar

    31.03.2006. (12:10)    -   -   -   -  

  • Krco

    Ovo na kraju je najbolje. Čitam,čitam i razmišljam koja kola da ti preporučim,ali ovaj o Žaku me totalno dekoncentrirao!Di ćeš sad o ozbiljnim stvarima razmišljat! I ja vozim Clia,tatinog,povremeno,a žena i ja kupili C3 (ženskast auto) al i njega vozim povremeno. Ja bi focusa!Al nemam para.Kupi focusa!

    avatar

    31.03.2006. (12:40)    -   -   -   -  

  • Ana

    Apropo auta, tata kupio focus prije godinu dana. Svi sretni i zadovoljni. Mali ide k'o veliki. Dizelas, klima. Tad je bila akcija neka u sigetu. :( I da, jos nekaj, "Lira" je bila druga ove godine na natjecanju. Mos' vjerovat?!?! I daj pusti te kaj kenjaju o tvom blogu, predobar je!! Zdra'o!!

    avatar

    31.03.2006. (12:41)    -   -   -   -  

  • Riječanka&svijet

    Ček,ček..ne slavi se samo kada junior prvi puta kaže "tata" - prvi zub je itekako ozbiljan razlog za slavlje!!!!

    avatar

    31.03.2006. (13:00)    -   -   -   -  

  • luzer

    octavia ce te doc mozda malo vise od corolle,a pila je.. iduci put cu posudit nekog klinca pa na show.. jel ima jos o žaku????predobro...

    avatar

    31.03.2006. (13:46)    -   -   -   -  

  • Snjeguzica

    zivio! ;)

    avatar

    31.03.2006. (14:07)    -   -   -   -  

  • riba1973

    renault scenic RX4 !!!!!!!!

    avatar

    31.03.2006. (14:07)    -   -   -   -  

  • Molly Daze

    zasto zene tako padaju na tipove s klincima?! stravicno... a i sama sam takva... prokleti bili nasi majcinski instinkti.. ali uistinu ne znam zenu koja se bar jednom nije okrenula kad je vidjela tipa s klincem.. steta je ta sto znas da je tip em otpisan, em da si premlada, em da ako je otpisan, a pogleda te, ti otpisujes njega jer je kreten.. ali je zanimljiv taj spoj energije djeteta i oca.. i u biti ja vise pocnem mastati kak bi ja imala klinca nego da mastam o primjerku oca.. jeee, skrenuh malo, da.. nego, da, prvi zubic... cestitam :)))

    avatar

    31.03.2006. (14:39)    -   -   -   -  

  • rainmaker

    dobri su vicevi nema kaj....

    avatar

    31.03.2006. (14:41)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    Ovaj Leffe mi primamljivo zvuči. Inače sam Leffe lover. Kupi si tristaća.

    avatar

    31.03.2006. (17:44)    -   -   -   -  

učitavam...