Komentari

peratovic.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Sefica

    A nadan se da ces uspit.Ma, nas zakon i mi, sve je to shit.

    avatar

    30.03.2006. (22:15)    -   -   -   -  

  • baca iva

    Taj sam dan, dragi moj komšo, zapiso u kalendar. Nadam se da ćeš dobiti zasluženu uskrsnu čestitku. Ja ću s moje strane napravit šta mogu: držati palčeve i na tebe mislit. Malo me doduše brine, jer o našem se sudstvu u zadnje vrime baš ne čuju lipe priče. Al strpit će mo se pa viđet. Puno te pozdravljam i želim ti lip vikend!

    avatar

    31.03.2006. (09:33)    -   -   -   -  

  • 45lines

    Dragi moji, već je velika stvar da je tako brzo zakazana rasprava. A očitovanje DO spram mojih dokaza i svjedoka je pretanko. Ako DO ovako gleda na manipulacije obavještajnim podacima, nitko od onih par tisuća "udbaša" i "kosovaca" s popisa Hrvatskog lista ili "Nacionala" ne bi mogao dobiti sud. Očekujem da će HND o ovome reći koju. :)

    avatar

    31.03.2006. (10:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...