Komentari

sex69.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • serafina

    Stavi ga bar u đep, moj topli savijet i upotrijebi da ti ne bude žao:) Poslje j....., nema kajanja...

    avatar

    29.03.2006. (18:54)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    ja sam mislio da su to kaugume? Kondom mi je bljak kao da jedem slatkiše kroz izlog ;)

    avatar

    29.03.2006. (21:31)    -   -   -   -  

  • Šatro Cosmo girl

    Meni nije rođendan, ali slažem se s ocjenom tjedna i jedva čekam petak da se ubijem!!!

    avatar

    29.03.2006. (21:43)    -   -   -   -  

  • Wanda

    kako to misliš "neću ga slavit"?! e, ako to sve što si opisao nije slavlje, ne znam šta je!;-) preko države, a? Sa nekom zanosne ljepote? Blogerice, čuvajte se!!!-)

    avatar

    30.03.2006. (07:31)    -   -   -   -  

  • Wanda

    a ovo "u subotu" mi je rođendan podsjeća me na mene...da me ko ne bi slučajno zaboravio na taj dan, ja mjesec dana prije počmem sa:" ...za mjesec dana mi je rođendan..."...pa onda..." za 20 dana mi je rođendan..."...pa onda...." za 5...;-)

    avatar

    30.03.2006. (07:34)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    nije to slavlje, slavlje je kao što sam jednom zakupio lokal pozvao njih dvadesetak i oderi .... Ne govorim nikome kad mi je rođendan, već eto samo ovdje ;) nemaju drugog načina saznati ;)

    avatar

    30.03.2006. (09:40)    -   -   -   -  

  • Una

    Sretan rođendan, tri banke nije malo... Ali to je samo na papiru, bitno je kako se osjećaš.

    avatar

    30.03.2006. (20:50)    -   -   -   -  

  • Una

    Naravno da je davno bilo ako sam u neki klub izlazila prije 7 godina, meni je 7 godina cijela era. Nemamo isto poimanje vremena. Baš danas idem u gjuru, ali prigodno.

    avatar

    30.03.2006. (20:53)    -   -   -   -  

  • Verona V

    Da,i meni je bio jučer rođendan.Tako bar tvrdi vip koji mi je poslao sms,ali ja se za vip ionako u imeniku vodim pod prilično čestim imenom i prezimenom koje nose muslimanski bosanci...i još sam,kao,muško! Da me netko ne nađe,he,he...Uglavnom,sretan rojsni dan.

    avatar

    30.03.2006. (21:16)    -   -   -   -  

  • sexyžena

    Sretan ti rođendan, mogla sam i predpostaviti da si ti Ovan po horoskopu!

    avatar

    31.03.2006. (11:28)    -   -   -   -  

  • trig

    neću ti čestitati unaprijed jer kažu da to donosi lošu sreću. i meni je uskoro rođendan i neću, tj. ne želim ga slaviti, ali ću ga slaviti (obaveze prema društvu)i to 2 jebena puta (jer tko bi uskladio društva)

    avatar

    31.03.2006. (13:37)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    ma već su mi svi sa ICQ liste čestitali unaprijed, jer im je podsjetnik dva dana prije ;( Verona jel MUJO ime ? he he

    avatar

    31.03.2006. (21:55)    -   -   -   -  

  • con-k

    naletih na tvoj blog...ovo je najbolje na što sam dosad naišla...hm, primjećujem imamo neke zajedničke stvari, mrak...

    avatar

    08.04.2006. (23:19)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    kao na primjer što to imamo zajedničko?laptop? splavove, izlaske, turneje.??? SKOJ ? ;)

    avatar

    10.04.2006. (00:21)    -   -   -   -  

  • nina

    kaj si ti židov

    avatar

    07.02.2007. (14:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...