Komentari

peratovic.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • baca iva

    Eto, dragi moj komšija, baš bi ja volijo bit taj sretnik. A zar to nebi bilo lipo, ta neblakamu svoji smo! Ako i ne budem, nije važno. Važno je da je tvoj blog čitan, jer to govori i o tebi. Samo naprvo! Nedaš se ti, vidim, ni kojekakim ruralnim debillima, ni bašićima.Ja to znak kast "neka sad oni nose bile čorape. Dok smo i' mi nosili, oni su odali bosi, dok smo jeli bili kur', oni su gladovali". Puno te pozdravljam i ČESTITAM!!!!!

    avatar

    28.03.2006. (12:38)    -   -   -   -  

  • baca iva

    E pa svitu moj, zno sam! Kad bi bila puna kola ni ženski stvari a sam na jedna muška, ja bi uvatijo za njega! Eto kakve sam vam ja sreće. Al neka! Mora se bit čestit i čestitat sretnom dobitniku il sretnoj dobitnici. Ja mu/joj čestitam! A najveće čestitke zavriđuje autor.

    avatar

    28.03.2006. (13:24)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @baca iva, ti si želju zavridio mimo natječaja ;)

    avatar

    28.03.2006. (13:26)    -   -   -   -  

  • jasmin

    ej blog ti je ok!! http://malijaco.blog.hr

    avatar

    28.03.2006. (15:44)    -   -   -   -  

  • Zloblogokrpiću, eh, je, u Australiji jest noć, ali ne uvijek... M.B., zbog kojega si, kažeš- glupost jedna - odlučio pokrenuti blogić, čestita ti... (M.B)

    avatar

    28.03.2006. (17:06)    -   -   -   -  

  • M.B. ujedno, u povodu tvojih stotisućih tisuća, umoljava slučajne prolaznike da provjere što piše na tvom blogiću - makar u arhivama - kako bi se mogli uvjeriti da si to samo TI TO, zlokotlokrpiću... (M.B.)

    avatar

    28.03.2006. (17:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...