Komentari

bostonlegal.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Toibaobao

    ma, ti bi uvela [i]DRAMEDY[/i] samo tako da BL bude jednini nominirani i odnese sve nagrade... pa da se moze hvaliti i da ga snimaju jos 10 godina :-D btw. sve skupa vrlo zanimljivo :-)

    avatar

    28.03.2006. (00:18)    -   -   -   -  

  • Kod Žderonje

    hah, Ally mi je bila simpa, tko zna, vjerojatno bi mi se i ovo onda svidjelo, ne? x) very nice

    avatar

    28.03.2006. (00:25)    -   -   -   -  

  • Memorabilia

    gledala sam samo par zadnjih epizoda zadnje sezone pravde za sve, ali alan shore mi se isprve svidio. love at first sight, reklo bi se LOL sad sam već i zaboravila na njega, ali čekam prikazivanje boston legala kada ću ga ponovno prihvatiti široko otvorenih ruku ;)) znaš možda gdje bi na netu mogla skinuti intro boston legala?

    avatar

    28.03.2006. (00:34)    -   -   -   -  

  • Chantal Wilson

    hello svim! memorabilia: iskreno ti preporučam stranicu http://www.boston-legal.org/ na kojoj imas TONU toga. a oko same serije - javi mi se na mail pa cemo nesto iskombinirati ;)

    avatar

    28.03.2006. (00:49)    -   -   -   -  

  • danny crane

    ma svaka ti cast chantal,ovo je nesto najbolje sta si mogla napraviti.Ove adrese vezane za seriju ce mi se itekako pokazati korisnim...kako si ti vec odgledala dobar dio serija,ocekujem par dobrih insajderskih informacija o tome sta ce se dogadjati.

    avatar

    28.03.2006. (09:23)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...