Komentari

starwarsfan.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • Melkor

    Na slici je Malak a ne Revan .Revan je nakon prelaza na tamnu stranu takodjer nosio neku masku . Inace , super blog =)

    avatar

    27.03.2006. (19:39)    -   -   -   -  

  • someone_special

    Ja uvijek miješala Malaka i Revana,jest da je vidim,Revan bio jači...EEh...odličan ti je post,koliko je tebi trebalo da toliko naučiš o Star Warsu,ti bi mogao biti predsjednik fan kluba,svaka čast...By the way ako nisi,bar nisam vidla,evo ti inspiracija za next post: O Star Wars igrama za PC...ludnica!!!

    avatar

    27.03.2006. (20:20)    -   -   -   -  

  • Fidel

    konačno si složio novi post. a ideja da složiš post o Star Wars igrama je super! ? ali i onim za Play station!? pa i onim prastarim za amigu, c-64... poooozzzzzzzzzzzzzz

    avatar

    27.03.2006. (20:26)    -   -   -   -  

  • Starwarsfan

    Znam da je Malak, od revana su sve neke glupe slike, nikako da nađem neku poštenu! A ideja o pisanju posta o SW igrama je ok, sam nisam ih igrao jedno 2 godine! Al probat ću nešto sklepat (:

    avatar

    27.03.2006. (22:48)    -   -   -   -  

  • Stripovi Igre TV...

    Ja bi trebal biti ponosan ahm... Igram Kotor po peti put... ICH BIN SIE EXILE... Ich habe Kreia in meine group Bao-Dur.... Razne druge tipove... Ugl... To svako ima ko igra igricu... Navrati mi na blog i pogledaj film pod nazivom " The Store Wars " Parodija na Star Wars o voću... Super blog... Super post... Sve super i za 10... Pozdrav sa Korribana iz Sith Akademije

    avatar

    27.03.2006. (22:55)    -   -   -   -  

  • Green day the best

    Sve je super.Vidim da si igrao kotor,i ja isto,prešao sam i 1 i 2.Samo,na slici ti je malak,a ne revan,u kotoru si TI revan.

    avatar

    28.03.2006. (10:43)    -   -   -   -  

  • universe_lady

    da kotor je skrzsa'eno me ni je drae: Star Wars the knightr of the old republic 1,i SW The knight of the old republic 2,presla sam oba dvije,jest da mi je bilo lak[e ubiti kreiu na kraju,nego onog kako se zove,ah u prfvom djelu,sve u svemu.

    avatar

    03.04.2006. (21:17)    -   -   -   -  

  • melez

    malak je na slici. ja sam čuo negdje kako su oba postali sithovi i da je revan ubio malaka

    avatar

    07.07.2008. (15:17)    -   -   -   -  

  • Domo

    Ma to je Malak

    avatar

    12.07.2008. (11:08)    -   -   -   -  

  • Domo

    ali super blog

    avatar

    12.07.2008. (11:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...