Komentari

nba.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • Muraya

    Y, vani sam na badmintonu do 19.30, eter je samo tvoj!!

    avatar

    27.03.2006. (16:45)    -   -   -   -  

  • photoshopcs3

    ne mogu vjerovati! kaj stvarno studiraš u North Carolini? Čovjeće, meni je san ići na neku utakmicu na NCAA! pogotovo ako igra North Carolina. Ti si legenda! Kak si dospio tamo? Inače, ja imam samo šansu ak dobim nekih 15 kilograma i puno sreće. košarka je moj san, a NCAA je po meni bolji od NBA jer je ipak večina toga u ponosu a ne u novcima. NBA je čisti show. Ali ipak, volim gledati! Pa kaj onda radiš tu u Hrvatskoj! Bježi u Carolinu, tu nema zarade a bogme ni ponosa! daj mi pošalji komentar pa da razgovaram sa čovjekom koji je upoznao Eddiea Biedenbacha! Nemaš pojma koja bi mi to bila čast!

    avatar

    27.03.2006. (18:34)    -   -   -   -  

  • photoshopcs3

    inače, spremam se otvoriti novi blog o NCAA! Javim ti kad sam gotov! Da ti napravim konkurenciju!

    avatar

    27.03.2006. (18:36)    -   -   -   -  

  • pino

    heja heja cibosi :)

    avatar

    27.03.2006. (19:09)    -   -   -   -  

  • Muraya

    Heja, heja, Cibosi uvijek!! Navijanje počinje već danas!! Filipe06, post o North Carolini je pisao moj frend Željko, adresa njegovog bloga ti je na kraju tog posta...

    avatar

    27.03.2006. (22:56)    -   -   -   -  

  • MarkoZG

    vidio sam da se vamo na blogu u komentarima spominje juniorska liga zg-a!!! Cuo sam da se zagreb pojacao sa playem,pa bo volio da mi netko kaze da li je on zaista pojacanje i tako...

    avatar

    27.03.2006. (23:42)    -   -   -   -  

  • B-BALL VIDEOS

    e muraja, naso sam jednostavan program za SKIDANJE videa sa yotubea i google videa pa ti mogu poslat da stavis u post ako oces...

    avatar

    28.03.2006. (00:20)    -   -   -   -  

  • Muraya

    Hakleru molim te odgovori MarkuZG, dizasterz molim te pošalji!!

    avatar

    28.03.2006. (07:08)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    Marko na playju koliko ja znam nije došlo nikakvo pojačanje .....jedino ako ne računmo dečka koji je došao iz požege ili tako nešto...da jedino on, a ima i jedan Radosavljević Saša koji dolazi samo na treninge prije tekme i igra tekme...inače je iz Nove Gradiške.....on im je najnoviji igrač i playmaker je...ima oko 179-180 dosta je brz al kad Zagreb igra s njim u napadu su obično nepostavljeni i bez akcija nego igraju samo run and gun.......al niš posebno....

    avatar

    28.03.2006. (10:55)    -   -   -   -  

  • ThE DaMnEd bLoG

    da bi ja bar nesh kuzhila o tom sportu mogla bi pametnije komentirati =) bez uvrede

    avatar

    28.03.2006. (17:26)    -   -   -   -  

  • #3

    hakleru saša je dobar igrač ,poznam ga frend mi je. cekaj da se malo uklopi u momcad. nije lako samo dolaziti na utakmice vikendom bez da trenira sa momcadi preko tjedna, pa onda ocekivati postavljene akcije.

    avatar

    28.03.2006. (18:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...