Komentari

sex69.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Wanda

    ja sam na dijeti i cure sa špekićem obožavam, one su najzgodnije, pa makar i kraj zelenog vala;-) a rade i akrobacije, šta gnjaviš? i kažeš seks košta samo 400-500 kuna? ti si izvor informacija, odma sam ja to skužila;-) a svašta ti nešto znaš, samo te treba pitati, zvijeri jedna...;-)

    avatar

    28.03.2006. (13:23)    -   -   -   -  

  • i

    a reci di ima kuških striptizeta.kao ono okol Boysi i to...a i cijene me zanimaju ;-)

    avatar

    28.03.2006. (14:45)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    ma ok je kada ima malo špekića to je njam, al kad ga ima u više redova... eh...pa da pola sata je 400-500kn sexa sat 800kn. ili jeftinije odvedeš malu na kavu ili još bolje mineralnu i pravac doma u krevet. pa muski striptiz ima vecinom po djevojackim i rijedje po klubovima, poznajem ih vecinu decki i te stare Sokol Boys, cijena je oko 150 eura po nastupu, a toliko negdje kosta i dobra strip teta... ;)

    avatar

    28.03.2006. (16:02)    -   -   -   -  

  • Una

    Za vrijeme Tarika i Vanje, Paleom su šefovali svi samo ne njih dvoje. Drugo: cure iz striptiza su iz Mađarske i Rusije. Treće: iz jedinice nitko ne izlazi ako nije emergency za aditivima a ne na burek.

    avatar

    28.03.2006. (17:10)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    to sad mi nije poznato nisam pitao ih, a nisam ni dolazio, Drugo cure u Paleu su domaće, čisto sa KAJ, purgerice. toliko o tome a ne CO to je. IooI puta ti kazem ja sam bajka za sebe, i kad sam gladan idem jesti ;=) oni aditive ionako imaju dostavu unutra ;( znam što govorim. Jer masu puta sam bio unutra kada se zakljucaju vrata i tko je unutra unutra je ;)

    avatar

    28.03.2006. (19:36)    -   -   -   -  

  • Una

    VJERUJ MI, cure su mađarice i ruskinje. tu su već 5-6 godina. normalno da su na kaj. 2: ja sam u petak bila u jedinci i van se puštalo u slučaju nužde, a unutra nikako.

    avatar

    28.03.2006. (20:21)    -   -   -   -  

  • LEGALLY BLONDE: White but not Russian

    Paris, mislim da prije ukrajinke nego ruskinje... samo, i da zive u hr po 5-6 god. svejedno bi se malo cuo akcent.

    avatar

    28.03.2006. (21:21)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    ma ove dvije nisu! Opet ti kažem pričao sam sa njima... ovo sa jedinicom fulali smo se za dlaku. imam za jedinicu VIP ulaz ;) members only he he

    avatar

    28.03.2006. (21:22)    -   -   -   -  

  • trig

    nisam znala da je paleo sad striptiz bar. ukrajinke ili ruskinje, who cares? a, za 1 svi koji imamo malo više noćnog staža imamo vip upad, nije to neka ekskluziva

    avatar

    29.03.2006. (09:34)    -   -   -   -  

  • vrtni patuljak u ronilačkoj opremi

    ma de ti to dojde? to bi bila hacova izmedu zrinjevca i petrinjske kaj ne?hmm jedini podrum je vinarija kaj sam bas prije par postova badava izreklamirala

    avatar

    29.03.2006. (10:53)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    od zrinjevca po zelenom odmah iza Gajeve ulice., a čuj to griješiš, mnogi koji su tamo redoviti znam im se desit da ih ne puste?? tako barem pričaju..

    avatar

    29.03.2006. (12:15)    -   -   -   -  

  • George Bush

    Cure znam koje rade tamo..bar neke od njih i sa stopostotnom sigurnošću mogu reći da su domaće..a ne uvozne.. Tamo nikada nije radila niti jedna cura iz "inozemstva" !!!

    avatar

    07.04.2006. (13:52)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    To i ja tvrdim, znam s kime smo spikali i kako tu nije bilo nikakvog drugačijeg naglaska! Teško da radi neka strankinja sa tako visokim cijenama one su jeftinije...

    avatar

    10.04.2006. (00:17)    -   -   -   -  

  • striperica

    u paleu su smo domace cureeeeeee,radi tamo i ne pisite gluposti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    14.05.2006. (20:41)    -   -   -   -  

  • striperica

    u paleu su smo domace cureeeeeee,radi tamo i ne pisite gluposti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    14.05.2006. (20:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...