Komentari

nba.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • Muraya

    Ako niste pomaknite satove 1 sat naprijed, zažnirajte tenisice i uživajte u 1 sat dužem haklu danas!!! Prava sezona počinje!!!

    avatar

    26.03.2006. (12:24)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    Danas je povijesna utakmica za Bosco....pobijede li danas kod kuće Dugo Selo ulaze u A-2 ilgu...napokon nakon dugi niz godina kad smo ispadali u posljednjim utakmicama ovo je prva od još 3 prilike da se izbori A-2 lige...vrijedi pogledati....Dvorana u školi Matije Gubca na Knežiji(kod Crkve).....16.00h

    avatar

    26.03.2006. (12:50)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    Danas zahtjevam Hakl na Cvjetnom.....ajmo ljudi nakon ovog gadnog vremena zar se nitko nije zaželio Hakla.....16-17 stupnjeva ...ko stvoreno....

    avatar

    26.03.2006. (12:53)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    Muraya ja ti ove filmiće mogu sve usporit ako hoćeš....

    avatar

    26.03.2006. (12:55)    -   -   -   -  

  • Muraya

    Ne mogu biti na oba mjesta, pa potvrđujem da ću barem doći na hakl...

    avatar

    26.03.2006. (12:57)    -   -   -   -  

  • Muraya

    Hakleru, daj donesi one DVD-e ako možeš, i dogovoriti ćemo se oko usporavanja, nisam siguran da to možeš, ima nekih ograničenja. Idem na ručak, vidimo se kasnije!!

    avatar

    26.03.2006. (12:59)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    da...ja isto stižem na hakl oko 16.00..ono je samo reklama za tekmu...dobro....dvd-i danas...dobar tek...

    avatar

    26.03.2006. (13:09)    -   -   -   -  

  • Muraya

    NCAA UPDATE: LSU je prvi put na Final Fouru, to ni Shaqu nije uspjelo!!

    avatar

    26.03.2006. (15:30)    -   -   -   -  

  • Cibona#1

    Hakleru kaj ti igraš za Bosco?Ja igram al sam 92'

    avatar

    26.03.2006. (18:01)    -   -   -   -  

  • T-Mac

    Ova subota je bila ko stvorena za hakl. Nadam se da sad kreće takvo vrijeme.

    avatar

    26.03.2006. (20:50)    -   -   -   -  

  • Muraya

    Bilo je i danas OK vrijeme za hakl, samo bez sunca. Hakleru lopta je kod mene, ako ti bude trebala slobodno nazovi. Kako je prošao Bosco, načuo sam da startni play ima problema sa leđima..

    avatar

    26.03.2006. (21:45)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    pravo je pitanje koji je startni play...Krešo kojeg je Dubrava pozvala za sljedeću godinu kao pojačanje.....Matošin kojeg je zvalo Zagorje tehnobeton ili ahaaaa......Čosić.....da on ima problema sa leđima....gle vjeruj mi ova tri čovjeka koja sam nabrojao mogu igrati za bilo koji prvoligaški klub.....mislim da malu prednost ima Krešo.....al nemam pojma kako je prošla tekma...ma dobili su 100 posto...jesi znao da za naše seniore igra onaj Jelavić šta je igrao za Zagreb? a trener mi je najavio jednog odličnog Centra za sljedeču sezonu samo krije ime....baš sam znatiželjan....

    avatar

    26.03.2006. (22:44)    -   -   -   -  

  • ...Nk DiNaMo ZaGrEb...

    Nominirani ste na mom blogu u nagradnoj igri, svrati na moj blog i informirajte se

    avatar

    27.03.2006. (09:10)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    KEŽMAN ZABIO DUBRAVI 6 POENA......ZRINJEVAC DOBIO DUBRAVU....

    avatar

    27.03.2006. (10:34)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    kukoč skoro triple-double......

    avatar

    27.03.2006. (10:56)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    isuse pazite ovo.....Luca (ona ženska gromada od dva metra koja igra za monmontažu) na prošloj utakmici protiv Agrama 35 koševa, 16 skokova, 6 blokada i 3 osvojena lopta.......e ako to nije potencijal onda neznam....

    avatar

    27.03.2006. (11:04)    -   -   -   -  

  • photoshopcs3

    ne mogu vjerovati! kaj stvarno studiraš u North Carolini? Čovjeće, meni je san ići na neku utakmicu na NCAA! pogotovo ako igra North Carolina. Ti si legenda! Kak si dospio tamo? Inače, ja imam samo šansu ak dobim nekih 15 kilograma i puno sreće. košarka je moj san, a NCAA je po meni bolji od NBA jer je ipak večina toga u ponosu a ne u novcima. NBA je čisti show. Ali ipak, volim gledati! Pa kaj onda radiš tu u Hrvatskoj! Bježi u Carolinu, tu nema zarade a bogme ni ponosa! daj mi pošalji komentar pa da razgovaram sa čovjekom koji je upoznao Eddiea Biedenbacha! Nemaš pojma koja bi mi to bila čast!

    avatar

    27.03.2006. (18:33)    -   -   -   -  

  • Dissertation Writing

    This kind of information is very limited on internet. Nice to find the post related to my searching criteria. Your updated and informative post will be appreciated by blog loving people.

    Dissertation Writing Service | Buy Dissertation online

    avatar

    10.05.2010. (14:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...