Komentari

sex69.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Verona V

    Nisam novinarka,nego maserka,a Imperijal ne čitam.

    avatar

    26.03.2006. (15:46)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    Jao pa ti si kao moja službena žena! Koma... koma... gdje ja vas sve takve nađem... još reci da radiš privatno i samo sa boljom klijentelom i tražit ću da ukinu tvoj blog ;) makar mi ga je jako drago čitat. Skupljat ćemo potpise za peticiju na cvjetnom, tko je za kraljicu a tko ........

    avatar

    26.03.2006. (22:36)    -   -   -   -  

  • zemlja čudesa iza ogledala

    Ispričavam se zbog eventualnog bezobrazluka, ali.. zar se ponekad ne čudiš i sam sebi. Mislim, da li tebi zaista odgovara taj stil života, konfuzija, inflacija, rizik, vrtlog? Ljudi u oku oluje rijetko primjećuju što sve ta oluja čini njima i onima oko njih, što se sve i kako ruši, ne uočavaju zašto se nešto raspada. Ako biraš oluju, onda biraš i krš koji iza nje ostaje.

    avatar

    27.03.2006. (00:55)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    konfuzije nema inače, VRTLOGA IMA uvijek, volim dinamiku, i moving, kad radim radim brzo i efikasno, volim kad su mi dogovori konkretni i određeni, definirani, tko što kada zašto i koliko #$$, isto mi je i life stile, izlasci putovanja, moving, gradovi države... SAm sam se zeznuo jer sam vjerovao u neke stvari. NANI- kad već filozofiramo objasnit ću ti nešto, u centru TORNADA je potpuni mir, tornado čupa i trga sve oko sebe i ide dalje, a najmanje ga je briga za krš što ostaje iza njega. On je svoj i nikad se nezna kad će se pojavit i kamo će :=

    avatar

    27.03.2006. (19:44)    -   -   -   -  

  • zemlja čudesa iza ogledala

    krš se plaća, ovako ili onako. prolongirana bešćutnost se plaća odumiranjem duše, i što će ti onda sve? Želim ti da ti izvjetri ta ogorčenost, da oprostiš ženi, ocu, majci i prvenstveno sebi sve ono što te žulja te da naučiš voljeti sebe a onda i druge. ljudi koji vole i vjeruju možda ponekad i ispadnu budale, naivčine ili što već, ali kad ne voliš nisi živ, ne zaista, izmiče ti punina i radost, izmiče ti ono što bi život trebao biti.

    avatar

    27.03.2006. (20:58)    -   -   -   -  

  • Verona V

    Do sada su me uspoređivali s J-Lo, Cecom, barbikom, kućanicom Gabrielle i dadiljom Fine,ali nikada me nitko nije usporedio sa bivšom ženom!(Doduše,možda da sam upoznala kojeg bivšeg muža J.Lo...)Grozan si.Inače,sve da mi i ukinu blog,imam sad jedan i na bosanskoj adresi!Šah.mat...1:0 za mene...

    avatar

    27.03.2006. (22:07)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    NANI1 - osvrni se malo, živim punim plućima, ok može se i bolje, ali radim na tome punom parom, sunce, život... još uvijek sam u kavezu i ograničen, no to su okovi koje si svi mi sami namećemo za "slobodu" previše filozofije koju ne želim precizirati. Ali u svakom slučaju živim svoj život, imam divnog sina, radim posao koji volim i one koje moram i to je to:) do kraja godine prošli period će samo biti sjećanje i jedna dobra pouka. Emocija će biti no kroz prizmu POUKE. I nema te više sile da se pustim osjećajima koji me nose vrtlogom zanosa. VERONA - zgodne usporedbe, he he , nepravilno sjedim za kompjuterom i nešto me leđa bole, a i vrat me zna štrecat. Kako se možemo dogovorit za tvoj angažman? Možda naučim nešto od tebe, iskreno volio bih naučiti kako se masira, poneke su mi pokazale i kažu imam talenta, no primjenjujem samo odabranima. SOry 2:0 za mene znam da imaš na bosanskoj adresi, čitao sam te;) he he imam tamo ispostavu ekipe, i eto jedan dio se vratio sa lumpovanja dok mene očekuje u skoro vrijeme jedan duži posjet Sarajevu ;) zaboravljaš kako je svijet mali..

    avatar

    28.03.2006. (01:20)    -   -   -   -  

  • zigzig

    Time-out! Kad vec pises, sto je s after-work partyima, ima li toga, kak je tamo?

    avatar

    28.03.2006. (09:50)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    u ZG ima četvrtkom u GJURO 2, budem pisao o tome sutrra..

    avatar

    28.03.2006. (16:06)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...