Komentari

kavranka.blog.hr

Dodaj komentar (26)

Marketing


  • Ostaje nada da će nekad..negdje...netko...

    sviđa mi se tvoj blog i ovaj post..totalno se pronalazim u ovim riječima...pozz :)

    avatar

    25.03.2006. (19:42)    -   -   -   -  

  • da li sam to ja?

    ...hvala na komentaru...svida mi se tvoj blog, a i pjesma je predivna...

    avatar

    25.03.2006. (19:48)    -   -   -   -  

  • ....you stole my heart at the moment when you look

    sweet pjesmica.....

    avatar

    25.03.2006. (19:50)    -   -   -   -  

  • aggressivka

    super je!ma sve je super!skoro se u svemu mogu naci!svaka cast...savrseno!

    avatar

    25.03.2006. (20:31)    -   -   -   -  

  • skladateljica snova

    to je najveća mana ljubavi, nakon svega preraste u mržnju, ali ne mora uvijek biti tako, osmjehe ti ostavljam:))

    avatar

    25.03.2006. (22:04)    -   -   -   -  

  • Livin' la vida loca...

    Hello,tu sam...Sorry kaj nisam prije odg. na komenter...Pjesme su ti super... Kissach...

    avatar

    25.03.2006. (22:32)    -   -   -   -  

  • novi blog mi je malavk.blog.hr

    eej evo opet sam i danas kasnila...heh....evo samo da te pozdravim...čitamo se....pusaaa

    avatar

    25.03.2006. (23:12)    -   -   -   -  

  • DELA

    PRVO PIVO A ONDA ZENSKA...NIJE LOSE...al ipak bolje prvo zena...pa tek onda pivo da se opustis...hehehehe...pozzz...=)

    avatar

    25.03.2006. (23:33)    -   -   -   -  

  • cory

    Joj tako bi ja da mogu bititi tako jaka. Tako bi mu htjela vratitit duplo... Pokušat ću jer sam polako počela odlazizi jer nemogu više trpiti da me tako muči. Kiss:-)

    avatar

    26.03.2006. (00:22)    -   -   -   -  

  • ... I guess I need you baby ...

    ...nasla sam se u tvojoj pjesmi...predivno...pusa...

    avatar

    26.03.2006. (14:42)    -   -   -   -  

  • -> °Šimpy

    ej bok, super ti je blog, stvarno je zakon, pa samo tako nastavi! book p.s. pjesma je bjutiful

    avatar

    26.03.2006. (15:33)    -   -   -   -  

  • Prije nego što nekoga počnete kritizirati, trebali

    joj svi samo odlaze :-) pa eto nadam se da češ imati snage ispuniti ono što želiš....

    avatar

    26.03.2006. (15:34)    -   -   -   -  

  • miss_zatočena

    prelijepo draga. samo tako nastavi! šaljem ti veliku pusu...

    avatar

    26.03.2006. (20:05)    -   -   -   -  

  • anđeo_tame

    Hej,odlična pjesma...Ja sam napisala novi post...Pozzz...

    avatar

    26.03.2006. (21:20)    -   -   -   -  

  • ...(-: ...tI sI nAjBoLJe, NaJbOljE mOj DoBrI A-N-Đ

    Pisma je odlična. a i cili blog ti je super......samo tako nastavi.

    avatar

    26.03.2006. (23:44)    -   -   -   -  

  • Kraljevna na zrnu graška

    osveta..hehe..ljepa pjesmica

    avatar

    27.03.2006. (00:21)    -   -   -   -  

  • mala_plava 78

    ej, ja sam sad nekak slučajno došla na tvoj blog...al moram ti reči da je super...pjesme su stvarno zakon...:-)

    avatar

    27.03.2006. (00:24)    -   -   -   -  

  • angel*bebach

    pjesme su ti prelijepe...ajde prođi do mene....pozzzz

    avatar

    27.03.2006. (10:07)    -   -   -   -  

  • šokačka posla

    shtrava...poz

    avatar

    27.03.2006. (11:00)    -   -   -   -  

  • DELA

    Bas je specialac..valda ga nece srusit..pozzz..=)

    avatar

    27.03.2006. (11:17)    -   -   -   -  

  • cory

    Thanks na komentaru...ja sam ti sva u dilemi i nemam pojma šta da radim. Neki su mi u zadnje vrijeme rekli da mu sve kažem i napišem mail pa da to izbacim iz sebe i krenem dalje...neznam! Kiss:-)

    avatar

    27.03.2006. (13:11)    -   -   -   -  

  • ...Sugar baby...

    opet neka depresivna pjesmica???ccc,,,,,aj,...kiZzz...

    avatar

    27.03.2006. (15:16)    -   -   -   -  

  • ...fantom slobode...

    joj..joj...joj..ta ljubav..ili nešto drugo

    avatar

    27.03.2006. (15:45)    -   -   -   -  

  • ...Sugar baby...

    evo ti pa se zabavi>>>>>>Morate iskreno odgovarati! Napišite odgovore na komadu papira. Bez varanja !! Odgovori su na kraju stranice. 1. Napišite ime osobe suprotnog pola od vašeg. 2. Koja vam je najomiljenija boja crvena, crna, plava, zelena, žuta? 3. Koji vam je prvi inicijal? 4. Vaš mjesec rođenja 5. Koju boju više volite crnu ili bijelu? 6. Napišite ime osobe istog pola kao i vi. 7. Vaš omiljeni broj? 8. Da li više volite jezero ili ocean? 9. Napišite želju (realnu). Kada ste završili scroll prema dolje Odgovori * * * * * * * 1. Potpuno ste zaljubljeni u tu osobu. 2. Ako ste odabrali: Crvena-oprezni ste i život vam je pun ljubavi. Crna- konzervativni ste i agresivni. Zelena-duša vam je smirena. Plava-spontani ste i puni poljubaca od osobe koju volite. Žuta-vesela ste osoba koja uvijek ima savjet za druge 3. Ako su vaši inicijali: A-K Mnogo ljubavi ulažete u prijateljstva u svom životu. L-R Pokušavate živjeti svim plućima, te vam ljubavni život cvjeta. S-Z Volite pomagati drugima, a vaš ljubavni život je jako dobar. 4. Ako ste rođeni od siječnja do ožujka: Ova godina bit će vrlo dobra za vas, a zaljubit ćete se u osobu za koju nikada ne biste to očekivali. Travanj-lipanj: Imat ćete snažnu ljubavnu vezu koja će dugo trajati Srpanj-Rujan: Imat ćete odličnu godinu sa puno novih doživljaja Listopad-prosinac: Vaš ljubavni život neće biti dobar, a li s vremenom naći ćete srodnu dušu 5. Ako ste odabrali..... Crnu: Vaš život će skrenut sa standardne putanje, ali će vam promjena odgovarati i usrećiti vas. Bijelu: Imat ćete jednu osobu koja bi sve učinila za vas i u vama vidjela sve, ali možda vi to nećete realizirati. 6. Ta osoba je vaš najbolji prijatelj. 7. Toliko će te imati bliskih prijatelja u vašem životu. 8. Ako ste odabrali: Jezero: Odani ste vašim prijateljima i ljubavi, ali i rezervirani Ocean: Spontani ste i volite udovoljiti ljudima. 9. Vaša želja će se ostvariti samo ako pošaljete test na 5 osoba u jednom satu, te ako pošaljete na 10 osoba, želja će vam se ostvariti prije vašeg slijedećeg rođendana

    avatar

    27.03.2006. (15:56)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    bas je rebel song,but a nice rebel song...kisses...

    avatar

    27.03.2006. (16:02)    -   -   -   -  

učitavam...