Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (32)

Marketing


  • borivoj

    danas sam u crikvenici. DOBRO JUTRO VAM ZELIM! lijep pozdrav, boro

    avatar

    25.03.2006. (08:29)    -   -   -   -  

  • erin

    Dobro ti jutro bojko. Pozdrvljam te i želim lijep i ugodno proveden vikend..pusica..;))

    avatar

    25.03.2006. (08:34)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ... priča za dobro jutro :) .... jao crikvenica ... za mene je poseban gradić, jer sam kao mala godinama ljetovala tamo... baš mi je nekako posebno drag... ... a sada ti šaljem jednu pusu iz svemira*

    avatar

    25.03.2006. (09:51)    -   -   -   -  

  • bojko

    --- Zivkovic Verica......> wrote: > Dragi Boro. > Hvala na lepoj poruci!!! I ja Vama zelim VELIKO I > LEPO PROLECE!!! > Verica Zivkovic ------------- pusa haiku prijateljici, boro

    avatar

    25.03.2006. (14:49)    -   -   -   -  

  • bojko

    vratio se ja iz crikvenice. pusa dragoj erin, boro

    avatar

    25.03.2006. (14:50)    -   -   -   -  

  • bojko

    mojoj malenoj spuky, pusa iz crikvenice i saljem joj dio jutrasnjeg ugodjaja, i sunca... silazi odozgar, da ti ne dodjem gore i pokupim te sa sobom...pusa, boro

    avatar

    25.03.2006. (14:52)    -   -   -   -  

  • EgOcEnTrIc->100%

    hej, ja sam tebe već stavila u linkiće, p.s. imam novi post, pusa i tebi

    avatar

    25.03.2006. (15:14)    -   -   -   -  

  • Elena... Mama..drži..me

    Lijepi vikend ti želim prijatelju dragi...pusa

    avatar

    25.03.2006. (15:33)    -   -   -   -  

  • M_o_a_n_y

    kako si napravio ovoga sa strane,baš je cool. odgovori brzo !! pozzz

    avatar

    25.03.2006. (17:37)    -   -   -   -  

  • safiris

    super priča dragi čarobnjače...puuuuuuuuuuuuuusa i zagrljaj:-*)

    avatar

    25.03.2006. (19:06)    -   -   -   -  

  • bojko

    hvala ti egocentrik, posjetim te sutra. u frci sam... bora

    avatar

    25.03.2006. (20:44)    -   -   -   -  

  • bojko

    ljubim te draga moja elena, tvoj bata bora

    avatar

    25.03.2006. (20:44)    -   -   -   -  

  • bojko

    pusa mojoj dragoj carobnici i muzi, safiris. tvoj boro.

    avatar

    25.03.2006. (20:45)    -   -   -   -  

  • bojko

    moany, to je merlin i on je napravio mene a ne ja njega... pusa, boro.

    avatar

    25.03.2006. (20:46)    -   -   -   -  

  • mistika

    mah mah Crikvenici ;-P podavno si mi nešto napisao na post koji sam kasnije i obrisala..a s obzirom da se vjerovatno ne sjećaš što neću sada komentirati..nije me bilo dugo pa nisam mogla prije...pa-pa Merline..

    avatar

    25.03.2006. (21:53)    -   -   -   -  

  • lovely rita

    nek troši ako mi je milo... ili ipak ne? :)) pozdrav boro.

    avatar

    26.03.2006. (00:39)    -   -   -   -  

  • bojko

    nemam pojma sto sam ti napisao, niti me zanima... pa-pa mistika. mnogo si mi misticna...

    avatar

    26.03.2006. (07:02)    -   -   -   -  

  • bojko

    deckici su njezniji od djevojcica, pogotovu ako ste vrsnjaci. zato lagano i njezno... pozdrav dragoj lovely rita.

    avatar

    26.03.2006. (07:04)    -   -   -   -  

  • bojko

    --- ridrzava wrote: > Predlazem da uvedemo nagradu Clan mjeseca za osobita > postignuca u promociji grada/nase Udruge. > > Za ovaj mjesec predlazem Dragana Skocica:) > Obrazlozenje: > http://www.jutarnji.hr/sport/nogomet/vijesti/clanak/art-2006,3,25,clanak,1 8644.jl > > -------------------- bravo majstore... boro

    avatar

    26.03.2006. (07:17)    -   -   -   -  

  • bojko

    --- Mirjana wrote: > Dragi prijatelji astrologije, > > U nedjelji pred eklipsu (pomracenje Sunca ovaj put) > koje ce se > dogoditi 29.3. ove godine u znaku Ovna, zelim samo > da vas iskreno > pozdravim i obavijestim da lista jos uvijek postoji > i radi ali se > vjerovatno seli na Google. > > Veliki su planovi pred nama, a oni se ocituju i u > najnovijim > desavanjima na nebu. Mozda ste vec primijetili > koliko su intenzivne > emocije svih nas ove nedjelje i koliko smo spremni > da ih iskazemo, > ponekad i na brutalan nacin. Na ulicama Francuske su > demonstracije, > u Spaniji je pobuna, ni ostali dijelovi svijeta nisu > pretjerano > mirni... To je dokaz da se krecemo i mijenjamo, da > nam je promjena > potrebna, mada ona uvijek ne izgleda pametna. > > Ali promjene se desavaju i u nasim licnim zivotima. > Nakon veoma > burne 2005, neki od nas ce dozivjeti konacan > preokret bas u dane > Pomracenja - stoga pazite da ovu nedjelju stalozeno > reagujete na > ljudska uzavrela osjecanja i mozda neciju potrebu da > sve istrese u > lice, da se isplace ili povisi ton. Emocije, > simboliziran u > astrologiji u obliku Mjeseca, ovog puta su zaista u > fokusu mozda i > vise nego sto bismo to zeljeli. > > Javite se! > > Pisite o tome sta se desava u vasem zivotu. Treba li > vam astroloski > savjet. Uclanite se na forum: > http://astrology.conforums3.com/ ovo > je mjesto koje cu koristiti za svakodnevne, nove > astroloske > informacije i vasa pitanja. Kroz obradu licnih > pitanja svi cemo > zajedno uciti o djelovanju planeta: ovo nije forum > samo za > astrologe, jer takvih vec ima nekoliko na net-u. > Bice pisan > dvojezicno, sekcija na nasem jeziku je nazvana "Nasa > Verzija" da > biste je mogli lakse pronaci. > > Zanimljivo mi je da se djeca nasih iseljenika u > Ameriku ili > Australiju vec lakse sluze engleskim jezikom - > zamislite - zove vas > neko rodjen u Bosni i zeli horoskop na engleskom! > Ali sta se moze, > zivot ide dalje i vodi nas nekim cudnim putevima. > > Moj novi e-mail je takodjer na Google - > myplanets@gmail.com - tako > da ostanemo u kontaktu. > > Trenutno je na ovoj listi 345 clanova, nadam se da > ce se nas broj > povecati. > > Imate poljubac i najljepse zelje pres Eklipsu. > > Mirjana Cosic > www.astrologija.com > > > > > -------------- pozdrav i pusa, boro

    avatar

    26.03.2006. (07:28)    -   -   -   -  

  • bojko

    mira d. ..... wrote: Date: Thu, 23 Mar 2006 12:20:37 +0100 Jedan od srca darovan cvijet pripovjeda priču o komadiću neba na zemlji gdje ljudi cvatu jedni za druge - kao cvijeće. Ispuni svoju glavu nadom, srce mirom a usta smijehom, i sve će ponovno biti dobro. Cvijet treba sunca da postane cvijetom. Čovjek treba ljubavi da postane čovjekom. Ljubav je jedini ključ koji odgovara vratima raja. Želim ti plodove Duha: Radost i Mir,Dobrotu i Strpljivost, Srdačnost i Povjerenje,Ljubav i Vjernost. Iz tog Duha izrasta novi svijet. U tom Duhu sve postaje novo. P.Bosmans ------------------------------------------- Traži sreću, i nikad je nećeš naći. Sreću ti hvale kao lijepog leptira za kojim moraš trčati. Ali nije tako. Kažem ti: Nemoj tražiti sreću, ona će doći k tebi sama od sebe. Sreća je kao sjena koja te prati kad na nju i ne misliš. Sreća će te obuzeti kao divan osjećaj onda kad zaboraviš samoga sebe, da bi živio za druge. Traži novac, i postat ćeš bogat, možda i podmitljiv. Traži užitak, i bit ćeš sit, možda neumjeren. Traži sama sebe, i naći ćeš sebičnjaka. Pokušaj umjesto toga zaboraviti sebe. Zaboravi vlastiti užitak, svoju prednost, svoje zadovoljstvo. Pokušaj obradovati svoga bližnjega, utješiti bolesnoga, pomoći siromahu, hendikepiranom pružiti društvo. I jednog ćeš dana odjednom otkriti da si sretan. Sreću ne možeš kupiti nikakvim novcem svijeta. Sreća je kao jeka, koja ti odgovara jedino kad daješ samoga sebe. Sebe dati - to znači ljubiti. Phil Bosmans ---------------------- hvala dragoj miri na prekrasnim stihovima, boro

    avatar

    26.03.2006. (09:49)    -   -   -   -  

  • ;)

    Pa, mogu ti reći da mi je ponekad jasno, a opet ponekada i nije. Ovisi o vremenu, raspoloženju, stavu i još bilijun drugih stvari... ;)

    avatar

    26.03.2006. (14:53)    -   -   -   -  

  • borivoj

    moze da bude ali ne mora da znaci, tako ti je kod mene draga moja ;) .... :-*))

    avatar

    26.03.2006. (16:04)    -   -   -   -  

  • Vidyavati

    Ponekad je zaista dovoljno da nam netko kaze-Pazi na sebe-tu se osijeca briga i postovanje. A postovanje je jedan od najljepsih izraza ljubavi, barem meni.

    avatar

    26.03.2006. (16:05)    -   -   -   -  

  • borivoj

    --- dan.m. london..... wrote: > > Clan mjeseca - odlicna ideja. Samo treba paziti da > je ne devalviramo davanjem svakog mjeseca samo zato > sto je to mjesecni ritual. Vaznije je da sa da kad > postoji specijalno postignuce ili razlog. Mozda bi > se mogla uvesti nagrada Zasluzni Rijecan/Fiuman koja > bi se mogla davati ad hoc (pa i vise od jedne osobe > odjednom). Tako bi Predsjednistvo moglo mjesecno > razmotriti dali ina kandidata / razloga i predleziti > ili ne izdavanje nagrade. Koji su prijedlozi za > nagradu (trebamo misliti na medijsku sansu ako > nagradu javno urucujemo; mozda bi dokument sa nasim > logom/zaglavljem/imenom/datumom/rednim brojem itd. > bio jedno jeftino rijesenje, plus fotografija > predaje/primanja nagrade, plus nas marketinski > materijal poput majce, kape itd.) > Skocic - slazem se u potpunosti, ali ne zbog > srednjeg prsta (ako je to istina). Podrzavam njegov > izbor jer vjerujem - iako covjeka osobno ne poznam - > da je posten i iskren onoliko koliko osoba u javnoj > domeni danas moze biti. Cini mi se da ima svoj stav > i da je spreman braniti ga. Volim kad se se > provocira, ali treba imati na umu da provokacija > nesmije imati suprotan efekt (kao sto izgleda ovo sa > prstom). > Mozda bi trebali uvesti i kontra nagradu - kao sto > je Zlatna Malina pandan Oskaru. Predlazerm > Obersnela kao prvog dobitnika takve nagrade. > Trebalo bi joj smisliti ime - mozda po nekome iz > povijesti koji je nanio najvise stete Rijeci. Ima > li ideja (znam da su nam Mlecani spalili grad > 1500-i-neke godine ali ne postoji asocijacija sa > imenom vezana za taj dogadjaj)???? > > Slobodan ------------------------ dobrar prijedlog dan, u suglasju sam sa tobom, boro

    avatar

    26.03.2006. (16:10)    -   -   -   -  

učitavam...