Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (30)

Marketing


  • kuckologija

    a eto, izgleda da si nasao onu jednu...ja mislim da to sa humanitarnim akcijama ovisi od organizatora...j od udruge...pa nisu valjda svi govna

    avatar

    25.03.2006. (06:02)    -   -   -   -  

  • kiwi-club zadovoljstvom protiv kila

    Kako si uspio skinuti ovih prvih 9 kila?

    avatar

    25.03.2006. (07:59)    -   -   -   -  

  • riprendere

    vidim da smo kolege po skidanju kila :) kako misliš zadržat' željenih 90? :) ja sa 91 došao na 83... a sad?

    avatar

    25.03.2006. (10:03)    -   -   -   -  

  • Schizophrenic Conversations

    ma najbolji su cevapi na tresnjevackom placu... haha... samo nemoj previse da ne dodjes opet na 99... oh, lijepog li broja

    avatar

    25.03.2006. (11:05)    -   -   -   -  

  • DdIiNnAaMmOo

    riba izazivam te na dvoboj u ICE BALOT-u na playtoyu.to je kao neki curling,a nema metla i ekipe kaj trci za tom balotom il kak se vec zove. sve u svemu kad hoces javi da bacim jednu sa profesionalcem hehhee

    avatar

    25.03.2006. (11:20)    -   -   -   -  

  • KGB is watching!

    Ove sprdačine na Žaka Debeljaka su najjače! Hehehe

    avatar

    25.03.2006. (13:46)    -   -   -   -  

  • sphynx.mojblog.hr

    Kao prvo najbolji čevapi su u V. Gorici u Zenu... Kao drugo - mogu ti nabavit sve nastavke Seinfelda, samo mi se javi na mail, pa ćemo se dogovorit oko primopredaje, u jebote koja duga riječ...odoh na pivu...

    avatar

    25.03.2006. (13:49)    -   -   -   -  

  • moja soba

    tako je, na tresnjevackom su super!

    avatar

    25.03.2006. (14:00)    -   -   -   -  

  • Marijan M. (34)

    ma jebi se, umjesto da se lepo ugojiš na 100 kila, ko pravo muško, ti smršavio...

    avatar

    25.03.2006. (18:05)    -   -   -   -  

  • beatrice

    Ne trebaš ništa gledati u Bxl. Treba JESTI:). Ozbiljno. Uglavnom se jede izvrsno.

    avatar

    25.03.2006. (19:55)    -   -   -   -  

  • 101 dalmatinka

    e riba,riba...ne čudi se nego zahvaljuj bogu što imaš pametnu,razboritu ženu koja baca cipele.ima puno gorih primjeraka koje pretvaraju kuću u mauzolej za ne nošene cipele,ima ih koje izguraju djecu i muževe jer predrage cipelice trebaju više mjesta.Primjer moja stara-ima 570 pari cipela(fura se na Imeldu debelo)i za svoje cipele je dala napravit par ormara.Da ne spominjem da ih još drži pod raznoraznim kuhinjskim elementima,pod krevetima,umjesto noćnog ormarića,u autu?!?!?! Dok god Miha baca cipele dobro je.Vjeruj mi.Kad ih počne ko hrčak skupljat...žao mi je stari al najebo si. E sad što se tiče ćevapa.U Splitu imaš gomilu odličnih mjesta za ubit se.Ćevapima.Preporučam onaj travnički kad se ide put superkonzuma na Stinicama.Ako ikad zalutaš mojim drumovima javi se.Da ne rade moji džabe u karlovačkoj.Sad kad su se dokopali Heinekena i Keisera,Geisera,Edelweisa i bog-te-pita čega sve ne bilo bi uputno da netko tako iskusan isproba sve to.Uvijek im govorim da se prebace u Kraš npr.ili Jamnicu.To bi onda bio pravi holokaust :) Da bar volim pivo,ko sav normalan svijet.Al ne!Ja volim čokoladu i sex.Luda žena...

    avatar

    25.03.2006. (22:27)    -   -   -   -  

  • biti sam

    ej, a da Miha ne baca cipele možda zato jer je u drugom stanju? jer,žene u prvom stanju NE BACAJU CIPELE! mislim,i ja san par pari do sada bacila,ali samo kad su se topliko rasparale da ni kaktuse u njima ne mogu sadit. al ovo još nisan čula!! da bacat cipele? božejojpomozi...

    avatar

    25.03.2006. (23:07)    -   -   -   -  

  • c'est mois, Nemetz

    Ne znam koje su to žene kolekcionari i ne bacaju ništ u smeće - ali ova moja samo što mene ne ubaci u kantu jednog dana. Što god ostavim na stolu i koliko god vrijedno bilo, majicu koju nisam nosio neko vrijeme, sve kaj je otvorila i nije potrošila u jednom dahu - od svoje šminke, do mojih novina koje parcijalno proučavam na školjki, ode sve put gradske čistoće (a da nisam ni znao da je postojalo u stanu).

    avatar

    25.03.2006. (23:55)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    prvih 9 je najteže. ma nisu to bile moje kile, nego nejebica, nosanje juniora po noći, a stan mali, a fridž usput... malo makneš kruh, šećer, kokakolice i ulje, odeš na bazen i eto... ali da mi je do 85...

    avatar

    26.03.2006. (00:53)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    ice balot? ma daaaj. nisam ti ja od tih predtelevizijskih igara. daj gemist i idemo u park...

    avatar

    26.03.2006. (00:54)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    na trešnjevačkom su tri zaredom i svi totalno razliciti. izjasnite se!!!! gorica!? mmmm...

    avatar

    26.03.2006. (00:55)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    ali kaj da jedem!!!!!!!

    avatar

    26.03.2006. (00:57)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    čokolada i seks. ko da si lada i voliš benzin... ali karlovačka, ajme... kad će edelweisa više bit!?

    avatar

    26.03.2006. (00:59)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    nemetz, ponekad je i to bolje. nego, jesi ono ti s balicem u menjalnici???

    avatar

    26.03.2006. (00:59)    -   -   -   -  

  • sfgh

    avatar

    26.03.2006. (03:28)    -   -   -   -  

  • jas

    a, jebi ga, ote mi se ovo sfgh. radim, kasno, već me svladalo. nego jarane, ako ikad dođeš u sarajevo vodim te ja na ćevape. ima jedna ćevapara kojoj sve ostale ćevapare u sarajevu, a o zagrebu da i ne govorim, nemogu politi na ruke. evo ti mail pa javljaj ako te put nanese: jas_user_77@yahoo.com

    avatar

    26.03.2006. (03:38)    -   -   -   -  

  • jas

    biće i za pivu...

    avatar

    26.03.2006. (03:40)    -   -   -   -  

  • sphynx.mojblog.hr

    E sorry zaboravih da nemam e-mail na blogu, evo upravo sam ju stavio pa mi se javi...

    avatar

    26.03.2006. (04:00)    -   -   -   -  

  • 101 dalmatinka

    Gle kod mene u fridžu opsadno stanje...ko da živim u skladištu pive!Al ja ne trzam.Pazo ovo-od karlovačkog,zlatoroga(svih vrsta od oba-rally,tamno,svijetlo,strongovi,zimska,ljetnja...u name it!),heinekena,keisera,geisera,edelweisa,paulaneri,cristali,staračeška,žuj e,jelenko,mb,waifert-weifert nisam sigurna kako se točno zove(dark i lite)nektar...u svim ambalažama i litražama...nemaš pojma koje su to perverzije kad ti stara i buraz rade u pivovari.A i prijatelji ima rade u pivovarama...enough said.

    avatar

    26.03.2006. (12:04)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    di ono zivis da uzmem kalauz kad sam u prolazu....

    avatar

    26.03.2006. (14:58)    -   -   -   -  

učitavam...