Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Prava si mi ...nisam zaspala...ideja je genijalna..........

    avatar

    24.03.2006. (22:17)    -   -   -   -  

  • furuna

    Odlična si , kao i prošli put. Moja je slika nešto mala , ali vidimo se - ZAR NE?

    avatar

    24.03.2006. (22:18)    -   -   -   -  

  • Prostor Duha

    prvi put sudjelujem u ovakvom druženju slikom, i fora je ovo online upoznavanje :)

    avatar

    24.03.2006. (22:26)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Macko!!!!! Super mi izgledas! sta to imas, voćnjak?

    avatar

    24.03.2006. (22:28)    -   -   -   -  

  • umoran

    Eto, havla ti. Bilo kako bilo...zadovoljan... Sretno, prijateljice!

    avatar

    24.03.2006. (22:49)    -   -   -   -  

  • coco

    ovo je totalno šik, a vi ste čudo!!!

    avatar

    24.03.2006. (22:51)    -   -   -   -  

  • Tišina

    ovo je za mene šok na šok, evo došla ja kao malo prozujat a ono na svakom blogu razotkrivanje (dobro ti i hardy :-) i u mojoj glavi je sve to bilo nekako drugačije zamišljeno ali drago mi je da sam vas vidjela, tebe sam zamišljala kao dugokosu crnku, a ono sve obratno :-) uglavnom nice slike, na ovoj drugoj si super ispala..... ja ću još malčice pričekati sa razotkrivanjem, pusa

    avatar

    24.03.2006. (23:05)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Bilo je vrlo ugodno...hvala ti na inicijativi..iako puna obaveza uspjela sam doći na vrijeme..svi su dragi , simpatični i posebni...drago mi je što sam ih upoznala.......

    avatar

    24.03.2006. (23:15)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Malo prije je bila slikica! Ja sam sad došao sa noćne trke pa evo jedna nešto starija sa malim. Wow!

    avatar

    24.03.2006. (23:24)    -   -   -   -  

  • lady

    Oj....pa i ja idem polako u krevet...malo sam umorna, pa se čitamo sutra...laku nočica!!!!!!!!!!!

    avatar

    24.03.2006. (23:38)    -   -   -   -  

  • unikat

    Baš sam napisala Umornom da sam zakasnila... goste sam imala i nisam mogla nikako kidnut i pridružit vam se... Pusa i glazbena želja bi trebali to nadoknadit.. ;)) laku noć želim..

    avatar

    24.03.2006. (23:45)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Ma šta bi se ljutila!! A jooo.. nikako nikako... nego sam baš bila u nekom bunilu i ludilu i jednostavno nisam uhvatila vremena.. u biti, znaš kako je, jedan dan prođe, pa drugi, pa treći... i čovjeku iziđe iz navike pisati postove... ;) obećajem da ću se popraviti.. ;) pusa

    avatar

    25.03.2006. (00:06)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Danas sam kasno dosao doma,pa sam promasio sve slike,osim od hardija.

    avatar

    25.03.2006. (00:27)    -   -   -   -  

  • HERA !!!

    I tebi pusa i lijep vikend

    avatar

    25.03.2006. (09:07)    -   -   -   -  

  • annab18

    žao mi je što nisam bila, ali u to vrijeme bila sam vani sa dečkom, došao mi je u zg, i tako...što se tiče smajlija, baš su mi slatki, pogotovo ovi kaj si daju pusice....zakon...pusa

    avatar

    25.03.2006. (09:17)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    Fora vam je bilo druženje,sorry što nisam sudjelovao,ali ja sam još uvijek NLO,pusa iz Rijeke!

    avatar

    25.03.2006. (11:33)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ... super smo se družili... bili je baš uzbudljivo... pozdrav ;))

    avatar

    25.03.2006. (13:06)    -   -   -   -  

  • ...zivot je more, a ja sam panonski mornar...

    Bas mi je drago da su svi uzivali i zabavili se...Svaka vam cast...a posebno tebi svaka cast na inicijativi!!!

    avatar

    25.03.2006. (14:23)    -   -   -   -  

  • Timea

    Malo sam kasno pročitala obavjest...ali bar sam neke vidjela prošli puta...pa mi i nije toliko žao koliko bi mi bilo da sam propustila i prvo i drugo druženje... Draga moja, šaljem ti vellikiii pozdrav....kiss

    avatar

    25.03.2006. (19:00)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Danas sam gledala onaj naš film na videu, sjećaš se prije 11 godina na vašoj prošloj adresi.... Majko mila, al' smo bili mladi....

    avatar

    25.03.2006. (19:49)    -   -   -   -  

  • Raskopčana Mjesečina

    Dida uvijek uživa u tvom društvu.Imaj se lijepo u vrijeme odmora!

    avatar

    25.03.2006. (19:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...