Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • Forza Fiume

    nije baš zlatno,ali se probija,pusa iz Rijeke!

    avatar

    23.03.2006. (14:17)    -   -   -   -  

  • ...zivot je more, a ja sam panonski mornar...

    Ok! Naj se ljutiti, ali nisam bas sve razumio ;-)...uglavnom shvatih koju kritiku, ali nisam u potpunosti sve razumio...a stvarno sam se potrudio... dobro sam procitao i to vise puta...cak sam pomislio da sam dozivo dejavu... ;-)

    avatar

    23.03.2006. (17:25)    -   -   -   -  

  • lady

    evo ja sam imala danas treči dan kiše...ali za sutra kažu, da če biti sunce..naravno sutra je i petak za metak..kako da ne bi bilo i sunce .....poljubac!!!!!!!!!

    avatar

    23.03.2006. (18:31)    -   -   -   -  

  • annab18

    neka samo dođe i to sunce.....jedva čekam....pusa

    avatar

    23.03.2006. (19:12)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Je, ovo s gospođom Naumovski je fakat kršćanski čin! A lijepo ti ovo sunčeko! Kao što znaš, jedva čekam ... pusa!

    avatar

    23.03.2006. (19:24)    -   -   -   -  

  • ...zivot je more, a ja sam panonski mornar...

    Ma BW pusa tebi!!!!! I daj Bog da ovo sunce koje se ovo sunce koje je na tvom postu digne na nebo i zasja jako najjace...a ne da bude tmuran vikend!!!!!

    avatar

    23.03.2006. (20:15)    -   -   -   -  

  • Raskopčana Mjesečina

    Pročital sam sve,majko draga gde sve tebe ima.Nego da te pitam:čitala si moj kratki post-misliš da muškarci mogu voljeti za dvoje,kao i žene?Mislim na nas iz Kroeše!

    avatar

    23.03.2006. (22:03)    -   -   -   -  

  • coco

    na ovo ti samo mogu reći- svatko ima svoje mišljenje i tako je najbolje, zar ne? Pozdrav

    avatar

    23.03.2006. (22:32)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Ovo je ipak malo prekomplicirano za mene,tako da nisam pola razumio,ali nema veze,treba ocuvati narjecja.

    avatar

    23.03.2006. (23:02)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Ća župana zovete Nino, nisan znal. A da nam treba kuraja, treba. Pozdraw

    avatar

    23.03.2006. (23:03)    -   -   -   -  

  • felipo72

    predobar tekst za kraj dana, a sam se nasmijala inače redovito čitam Glas ali nekako preskačem četvrtkom La coste ali ovaj tekst mi je odličan.... pogotovo ono sa škrilama za Ninovo selo :) i Vrime, guzica i pulitičari delaju vajk ča će oni!:-) šteta da ga ne mogu svi razumijeti :-) pusa

    avatar

    23.03.2006. (23:19)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ... o da, sunca nam treba... puno sunca* .... pozdrav :))

    avatar

    23.03.2006. (23:31)    -   -   -   -  

  • BW

    @gogoo,da zovemo ga Nino..@felipo72da velika je šteta što ga ne mogu svi razumiti,ja sam krepivala od smija dok sam čitala.@hrvoje u pravu si treba očuvat narječja.

    avatar

    23.03.2006. (23:36)    -   -   -   -  

  • umoran

    Ovaj put bez komentara na rukopis. Dakle, samo veliki i iskreni pozdravi za tebe.... Što se mene tiče - samo javi...

    avatar

    24.03.2006. (00:19)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Ne čitam 'Glas Istre' otkako se osamostalio. Inače sam pročitao sve živo dok sam radio u Tiskari NL. (nešto kao Kara....o). A sade špi..m po blo...*pozdraw

    avatar

    24.03.2006. (01:03)    -   -   -   -  

  • Anna

    Dobro jutro Brenky draga... pa ja ovo skoro nista ne razumem?! Po komentarima sam nekako skuzila o cemu se radi... nema veze, bitno je da nam sunce svima sja.... puno pozdrava ti saljem i sunca proletnjeg

    avatar

    24.03.2006. (08:19)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    da ti zaželim dobro jutro iz danas prave proljetne Rijeke!

    avatar

    24.03.2006. (08:46)    -   -   -   -  

  • verona

    dobar ti jutar! moram pokazati sinu ovog tvog medvjedića winni-a...u bageru...ajme bit će oduševljen!

    avatar

    24.03.2006. (09:21)    -   -   -   -  

  • Darkwolf

    Ako sam dobro shvatio ti si to uzela iz nekog časopisa?Mislim da sam većinu stvari uspio pohvatati.

    avatar

    24.03.2006. (10:49)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    A što nisi išla copy paste da ne gubim vrijeme....... Bleeeeeeeeeeeee

    avatar

    24.03.2006. (14:09)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Sve što je poslije 8 meni odgovara...samo moraš da mi kažeš što da pripremim onu kad sam se rodila ili ovu kad sam odrasla........ Belj....

    avatar

    24.03.2006. (14:17)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...