Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (48)

Marketing


  • kruh naš svagdanji ...

    Riba, otić ćeš na olimpijadu sigurno, samo nastavi s curlingom. Mislim da te konkurencija valjda neće pojest. A što se reklama tiče, pa ti si bar vidio i znaš poneke spodobe ( neznam kako ih nazvat, premda znam da imaju nekakvo englesko ime),i molim te kako od takvih očekivati nešto dobro? Vjeruj da na blogovima koje sam imao čast dosad pročitati, ima više kreativnih tipova koji bi to mogli radit, ali jebi ga vjerojatno nisu u žiži... Pozdrav

    avatar

    23.03.2006. (01:04)    -   -   -   -  

  • Pero

    Vidish, riboliki, ja isto gledam reklame i pitam se kome je tome kvragu namjenjeno ako vecina Hrvata nije superdobro placena. Jedna kategorija reklama koje me vishe nego fasciniraju se reklame za aute. Koji im je smisao ? Ja vozim prastari auto /spominjao sam ga da samo u gepeku to mogu eventuel raditi/, ali mislim da crkne, tek bih mogao kupiti novi kada bi imao para. Kola se kupuju kad se ima para, kupuju se zbog potrebe i to obicno jedna po familiji, a reklame porucuju da treba kupovati auto kao jebene kaogume ... Ja to ne razmem ...

    avatar

    23.03.2006. (01:05)    -   -   -   -  

  • Pero Panonski

    Da ovjerim gornje cudo.

    avatar

    23.03.2006. (01:28)    -   -   -   -  

  • uskrsli pklatovi

    Pa slicno je i tu (koliko mogu zakljuciti iz onih minutu i pol koliko mjesecno gledam televiziju), ali zato ima i pravih bisera: skrsio sam se od smijeha kad sam vidio da reklamiraju neke pilule za brzi rast djece!! :)))))

    avatar

    23.03.2006. (02:19)    -   -   -   -  

  • milena

    Da, ali kažu da homoseksualaca ima 10%, a nas VKV samo 5-6%, pa ti vidi za koga su se reklame okreĆale. Osim toga, pošto se hraniš ćevapima i čvarcima i neoprostivo si normalna osoba, uopće nisi ciljna grupa. Vratila sam se sa posla na kojem imam dosta dodira sa ekipom "proces žvakanja me strašno zamara-kad će izmisliti neke tablete-totalno je cool što sam svom mačku nalakirao nokte-ne razumijete moje strašno kreativne ideje-ono, grozni ste i svi smrdite" smrvljena sam ko i ti i nešto mi krupno fali - da čujem nekog zdravog jer ću skrenuti. Zato te poljubim za ovo drito u čelo.

    avatar

    23.03.2006. (02:27)    -   -   -   -  

  • Cartmann

    reklama je iz PS-a :)

    avatar

    23.03.2006. (02:31)    -   -   -   -  

  • U BRLOGU

    ovo nije seve na slikama, nemoj zajebavat , a ako i je nekako je sjebana i na jednoj i na drugoj. vrdoljak je odavno već puka. ne znam kojih problema ima ali vjerojatno mu se ne diže nekih 20 godina, pa nas maltretira svojim emocijama i traumama. bezmudi usranko.

    avatar

    23.03.2006. (03:48)    -   -   -   -  

  • c'est mois, Nemetz

    Stefani(y) Hohnjec smanjila grudi?!? Kako bi rekao Darth Vader: Nooooooooooooooo...... imaš neki link na sliku? :(

    avatar

    23.03.2006. (08:00)    -   -   -   -  

  • Fly me to the moon

    Ribica, sve mi je jasno osim toga sto Tresnjevka ima sa time :))

    avatar

    23.03.2006. (09:16)    -   -   -   -  

  • Rubber

    Sva sreća da je u Dubravi bilo puno bolje! Tamo ne dopire TV signal....

    avatar

    23.03.2006. (09:33)    -   -   -   -  

  • radojka

    ja bolam

    avatar

    23.03.2006. (09:40)    -   -   -   -  

  • kiwi-club zadovoljstvom protiv kila

    "Gledam te reklame na televiziji"... uz očaj od početka, nije se mogao ni bolji kraj očekivati :)

    avatar

    23.03.2006. (10:14)    -   -   -   -  

  • ribafish

    sta ce ti slika stefani. ko da postam svoju sliku di sam odrezal pol pimpeka...

    avatar

    23.03.2006. (10:25)    -   -   -   -  

  • ribafish

    pa zivim na tresnjevci. to je bila metafora na jedan dobar film, but anyway...

    avatar

    23.03.2006. (10:26)    -   -   -   -  

  • Fly me to the moon

    otkad si mi ti u kvartu?

    avatar

    23.03.2006. (10:33)    -   -   -   -  

  • ribafish

    cca 2 godine, bem te usporenu... kod murije u nehajskoj. onaj koji se veze u zavoju...

    avatar

    23.03.2006. (10:35)    -   -   -   -  

  • serafina

    Hajde svrati na moj blog,napiši što misliš i povrdi "Locardov princip razmjene".

    avatar

    23.03.2006. (10:50)    -   -   -   -  

  • serafina

    Evo sad nam i Stefani ode u kupus,o Sevki nebi sve se zna.A o Vrdoljaku nesmjem,nije lipo beštimljati.

    avatar

    23.03.2006. (10:56)    -   -   -   -  

  • c'est mois, Nemetz

    Stefani je možda imala i medicinski (hormoni?) problem s tom prenaglo nabujalom masom, pa ajde, razumijem.... Čak mi izgleda da su jadnoj, i dalje rasle - a to je već problem. Ko da danju i noću hodaš (i spavaš) s punim vojničkim ruksakom na prsima.

    avatar

    23.03.2006. (11:04)    -   -   -   -  

  • ribafish

    ruksak je jedan fantastican izum za stavit pod glavu prije spavanja...

    avatar

    23.03.2006. (12:52)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    Kakvo nam je društvo takve su nam i reklame. Usrane.

    avatar

    23.03.2006. (13:43)    -   -   -   -  

  • sphynx.mojblog.hr

    E stari moj to ja stalno okolo pričam, al nitko me ne sluša, današnji vodeći ljudi u zemlji su u najmanju ruku debili, pa samo treba malo poslušat kad netko od njih daje intervju, pa to je strašno, pola njih ne zna jednostavnu rečenicu složit, eto kaj da ti kažem nego suosjećam s tobom...

    avatar

    23.03.2006. (13:56)    -   -   -   -  

  • Frona

    Ribec, konacno netko opisuje kako se ja osjecam (hehehe cak i ovo San svakog Hrvata (bolje receno Rvatice) :-)

    avatar

    23.03.2006. (14:03)    -   -   -   -  

  • Drevni

    Je. I kaj sad da ti napišem? Em si mi (skoro) pa susjed (jer sam ja blizu placa, onog Trešnjevačkog), em mi povadiš pola kritika iz glave i staviš u svoj blog, em me ubiješ u pojam informacijom o Stefany, em staviš tri grozno zanimljive slike... ma ostal sam bez teksta.

    avatar

    23.03.2006. (15:03)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    mene je zapravo razljutio onaj podmetnuti balon (reklama s deda mrazom) u roza boji....i glupa "luzeri.." te izraz "đabe" ma da su jedini, ja ih ne bi uzela!!!

    avatar

    23.03.2006. (17:41)    -   -   -   -  

učitavam...