Komentari

sex69.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • serafina

    Znaš što mi je jako zanimljivo.Što je moj blog o nečemu sasvim drugom al ja i tebe sa guštom pročitam.

    avatar

    25.03.2006. (15:28)    -   -   -   -  

  • Una

    tebe užasno baca u glavi, sve ti je trenutno zadovoljstvo. Počeo si recenzije klubova, pa stao. Počeo si sex teme, pa stao. Sad si već u drugoj branši. Ali svejedno, ovaj zadnji post mi je guba.

    avatar

    25.03.2006. (16:09)    -   -   -   -  

  • Una

    A što se tiče ovog posta dolje, nikad nisam mislila da bi tri frajera pustili tako laki plijen.

    avatar

    25.03.2006. (16:11)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    Paris - ne stignem sve i naivna si ako misliš da je puštena!!! bila samo je tu večer..................he he

    avatar

    25.03.2006. (17:04)    -   -   -   -  

  • Wanda

    kako ti je ovaj post završio na blog o braku?!!!! nisi normalan;-) pazi šta radiš...i ne piši ništa viška;-) gubiš mi koncentraciju malo, ha? nemoj da povjerujem da postaješ neoprezan;-)

    avatar

    26.03.2006. (15:02)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    Wanda Wanda, koncentraciju ne gubim, što bih, ima je previše mogu je dilit po kantunima. e A dobar je post tema kako se prodat, žensko se uvali liku u stan i dobije plaću a ona odradi.. prava tema za blog o braku.

    avatar

    26.03.2006. (22:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...