Komentari

sex69.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • P A N T E R A

    zapravo ne znam kaj bih rekla...nema se kaj!

    avatar

    22.03.2006. (13:02)    -   -   -   -  

  • brace bacic street

    Nije tebi ni lose u zivotu.haha!pozzzdrav!

    avatar

    22.03.2006. (13:12)    -   -   -   -  

  • tenf

    jebeš kaj?

    avatar

    22.03.2006. (13:52)    -   -   -   -  

  • vrtni patuljak u ronilačkoj opremi

    nis mogla spati od tog tvog posta jer se nis mogla setiti kak se zvalo to mesto..martinovka..ne...cassandra..ne...yadda yadda yaddy...kaza-faking-blanka! i onda utonuh u san ;)

    avatar

    22.03.2006. (14:26)    -   -   -   -  

  • i may not be PERFECT but i'm always ME

    dobar blog

    avatar

    22.03.2006. (15:58)    -   -   -   -  

  • RASPOLOŽENA

    Dobar ti je blog,a jeste se pokazali prave MUŠKARČINE!!!Tko prije njegova djevojka!

    avatar

    22.03.2006. (19:50)    -   -   -   -  

  • mocikone

    super...baš se nasmijah :)

    avatar

    23.03.2006. (08:27)    -   -   -   -  

  • Wanda

    Ti si počeo pisati na normu?;-))) kiss!

    avatar

    23.03.2006. (12:41)    -   -   -   -  

  • legally blonde

    privet russkij :)) bas sam listala tvoj blog, i naletila sam sam i na komentare o rusima... nemogu vjerovati da netko kaze za ruse da je odjeven s ukusom :)) ti koji TO kazu onda vjerovatno nisu vidjeli rusa :D novij russkij je nesto drugo. nije ni on odjeven s ukusom (je samo ako nekog masno placa da mu bira odjecu), jer njemu je bitno da sve vristi koliko je to skupo i da se vidi marka, a kako cijela ta njegova/njezina (zene novih ruskih - prica za sebe) kombinacija izgleda , to ni nije toliko bitno. jer oni su sami sebi najlijepsi na svijetu :)) ma rusi su fenomenalni... nije lako s njima, ali ni bez njih... p.s. Budha bar mene bas i nije odusevio... ok, nisam bila u onom u Paris, vec u onom u Marbelli (Espana)... pa mozda ima razlike...

    avatar

    23.03.2006. (19:58)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    bbs - nije zlato sve što sija. tenf ;) ) ) chewbakkka- s čime se ti ugnjavi auuuuuuuuuuuuu raspoložena-ma nije to ništa, skromnost mi je vrlina. mocikone ;))))) he he he he Wanda - nije sve onako kako izgleda;) vezano sa pisanjem....to nekad me uhvati raspolozenje za pisanje pa nabacam.. legally blonde - u Marbelli mi je frend, svaki buda bar je drugaciji na svoj nacin, no opcenito nista fascinantno koliko su dobro brand izgurali sa muzikom ;) Pozvan sam radit u taj grad, kazu mi kako je to kraj sa finim bogatasima. Sto se tice rusa, svejedno oni su ocjenili prema nama valjda kako se vidi da smo "bogati" ;) a ukusa vjerujem kako imam...ćelav, moderno obučen, plavuša sa dugom kosom, jedan u pratnji crni, plaća gotovinom, bunt casha sa kopčom od bijelog zlata ;)...

    avatar

    23.03.2006. (20:27)    -   -   -   -  

  • konzervativna

    Pa sto bi falilo da je bilo i malo orgijaa

    avatar

    23.03.2006. (20:41)    -   -   -   -  

  • LEGALLY BLONDE: White but not Russian

    e, to je to... to je opis rusa u usponu koji sad treba dokazati svijetu da i on ima :))) ma stvarno su posebni, njih treba proucavati :)) a Marbella... uuu, fenomenalan gradic, a tek Porto Banus... crazy parties. sad si mi dao ideju da napisem post o Marbelli ;) dobro su ti rekli za taj kraj, to je nesto kao spanjolski Monaco. Ali s doseljenjem svih tih engleza, postaje nekako obicniji.. barem sam tako primjetila ja sad zadnje ljeto kad sam bila. Prije je bilo nekako vise fancy... ali definitvno vrijedi otici tamo. Eh da, skoro sam zaboravila. many tnx na reviews o zg klubovima, nadam se da toga biti jos, jer dobro ce mi doci kad se vratim u rh. da barem znam kamo izaci.

    avatar

    24.03.2006. (09:35)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    konzervativna - nemoj brkat sex u troje i orgije :) legally blonde - navedeno nisu klubovi klasičnog tipa veće nevedeno su narodnjački klubovi - druge klubove sam više opisivao kroz kontekste na drugom blogu. Ali ovdje ću ih detaljno jedan po jedan opisivati. MARBELLa mi sada sve interesantnija- pa piši ti meni gdje ĆU uskoro ja izlazit ;)

    avatar

    24.03.2006. (11:53)    -   -   -   -  

  • provjereno: pjevači u usponu smetaju svakom kurcu!

    avatar

    25.03.2006. (15:00)    -   -   -   -  

  • crnka

    kako sam vec jednom rekla...najbolje je s dvojicom! :) sve preko toga stvara nepotrebnu guzvu i odvlaci paznju s vaznih stvari... :)

    avatar

    26.03.2006. (14:43)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    Ok, frend i ja te pozivamo na "druženje" onako bez obaveze.. ;)

    avatar

    10.04.2006. (00:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...