Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • Forza Fiume

    Priroda se budi,a bude se i ljudi,uživaj u proljeću,to je sigurno tvoje doba,Lijepo te pozdravljam!

    avatar

    20.03.2006. (21:32)    -   -   -   -  

  • Lady Di

    zrači optimizmom....drago mi je:)

    avatar

    20.03.2006. (21:44)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Evo upravo si dozvala proljeće, kažu danas oko 19.30 h. A i vidi se u šumi, grane pupaju. Pozdraw

    avatar

    20.03.2006. (22:41)    -   -   -   -  

  • Ljubičasti cirkus

    prekrasno.

    avatar

    20.03.2006. (22:55)    -   -   -   -  

  • SVIJET OKO NAS

    Divna pjesma u pravom trenutku i u pravo vrijeme!Mila lijepa ti noć!

    avatar

    21.03.2006. (03:53)    -   -   -   -  

  • misko

    Svaka čast, lijepo i dobro...dobro jutro ti želim!

    avatar

    21.03.2006. (08:02)    -   -   -   -  

  • annab18

    dobro jutro......prelijepa je pjesma....pusa

    avatar

    21.03.2006. (08:27)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    Dobro ti jutro(iako tmurno)proljeće je stiglo,možda malo mamurno,al' je ipak tu,pusa iz Rijeke!

    avatar

    21.03.2006. (08:34)    -   -   -   -  

  • SVIJET OKO NAS

    Srećo dobro jutro!Bože sačuvaj da bi se ljutila, dapaće , volim što si mi rekla, i ja sam vidjela da je možda presvjetlo i da pašu tamnija slova, ali ono nisam ti ja neka gaenijalka u tome pa se dosta mučim, i onda ne mogu sve odjednom, malo pomalo evo idem probati stavit indigo boju slova, a mislim da komentari mogu ostat ova boja kad ima ljubičaste da nemoram sada sve mjenjat, ajd vidjet čemo kako će biti!A nemam dugo ovaj blog od 20.o3. i to sam baš napravila da vam stavim pjesme posebno kad me dosta blogera pita šta je sa mojom poezijom! E hvala ti puno na sugestiji ako zapnem gdje pitam te ok. Pusa i da znaš pišeš jako lijepe pjesme volim te čitati!

    avatar

    21.03.2006. (08:54)    -   -   -   -  

  • verona

    i kod tebe proljeće na blogu!...neka, neka...samo nek ova zima stane...pozdrav

    avatar

    21.03.2006. (10:30)    -   -   -   -  

  • unikat

    Proljeće proljeće.... jupi jupi jeeee!!! Evo me, dobro jutro, šljakam pa koristim gužvu da ti se javim.. ;)) Rekla mi je kolegica za mail koji si poslala na Radio s porukom za mene... Ma baš si divna.. i ti i svi ostali... Obećajem da ću se uskoro javiti.. pusa draga Brenky--- ovaj rozi design mi je baš nekako sjeo... ;)) kiss kiss

    avatar

    21.03.2006. (10:31)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Pusa... novi dizajn ti je vrlo lijep...eto u ovo vrijeme koje me nema..omogućila sam posao 3...trojici mladih ljudi..i to me ćini sretnom..stvarno radim.. imam neke ideje i one se polako realizuju... Bit ću tu ..proletim..ali nemam puno vremena no to ne znaći da sa ponosom pogledam da li sam ti još uvijek na prvom mjestu to mi godi.....

    avatar

    21.03.2006. (12:37)    -   -   -   -  

  • Raskopčana Mjesečina

    Da,prolječe je ušlo u tebe.A u mene neki čudan vjetar,ali,grli taj vjetar i miluje.Zašto ne voliš vjetar?

    avatar

    21.03.2006. (12:53)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    ovi cvjetići idu uz boju bloga, sjajno

    avatar

    21.03.2006. (14:14)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ...lijepo...dođi nam zeleno.... proljetni pozdrav...

    avatar

    21.03.2006. (14:29)    -   -   -   -  

  • Tanja

    eee...i ti se budiš....prekrasno....pusa

    avatar

    21.03.2006. (14:32)    -   -   -   -  

  • prelud_život...

    s proljaćem je stigla i moja nova adresa...wild_life pozdrav!

    avatar

    21.03.2006. (14:54)    -   -   -   -  

  • the clairvoyant

    Pjesma je prekrasna...mi smo ti koji bi trebali poslusati pjev proljetnih ptica i osjetiti miris cvjetne daljine pa da zrake sunca obasjaju nase zivote jer ima li tko ko moze odoljeti proljecu kakvim ga ti opisujes?!

    avatar

    21.03.2006. (21:43)    -   -   -   -  

  • furuna

    Svi se budimo, udišemo mirise , upijamo sunčeve zrake, skidamo (odvratnu) zimsku odjeću.... Zar nije divno? PROLJEĆE!!!

    avatar

    21.03.2006. (23:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...