Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (25)

Marketing


  • umoran

    Znaš šta prijateljice? - Daj molim te neka taj UMORNI sat ne završi tako. Kupi mu nove baterije pa neka traje barem dokle i mi. Pa makar malo i kasnio i škripuckao. Tika-taka-škrip, tika-taka-škrip,....t i k a ...t a k a . . . . š

    avatar

    19.03.2006. (22:41)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ... brzo podmaži i očisti taj sat da kuca još dugo, dugo........ pozdrav ;))

    avatar

    19.03.2006. (22:50)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ... vidi vidi ... obrisalo mi komentar :(........htjela sam reći nešto slično kao i umorni... pomogni tom satu da kuca još dugo, dugo.... pozdrav :)

    avatar

    19.03.2006. (22:53)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ... na kraju je ispalo da si ti draga ostala bez svog komentara... kod tebe se nešto divlje događa ;)

    avatar

    19.03.2006. (22:55)    -   -   -   -  

  • BW

    @Umorni,trajat će on koliko i mi,to je unikat kao naša unikatica..uvijek imaš vedre komentare što se meni jako dopada...pusa tebi prijatelju.

    avatar

    19.03.2006. (23:00)    -   -   -   -  

  • umoran

    Kad si već kod UNIKATice, ja više ne mogu ni ući u njen blog. Znadeš li šta se s njom događa?

    avatar

    19.03.2006. (23:16)    -   -   -   -  

  • BW

    @umorni ona ti malo predugo fešta i rekla je da će se ubrzo javiti sa novim postom da će sve objasniti,ma znaš da je bliže dobila bi po landrama sa šibom,morat ću ponovno napraviti tjeralicu ako se ne javi do 26-og.

    avatar

    19.03.2006. (23:24)    -   -   -   -  

  • gogoo

    I ja imam neki prastari sat od drveta i mesinga s klatnom, pun rupica od drvotočaca i više ne ide. Proljetni pozdraw

    avatar

    19.03.2006. (23:53)    -   -   -   -  

  • Prije nego što nekoga počnete kritizirati, trebali

    vrijeme leti da nažalost..... eto ja imam novi post pa navrati....

    avatar

    20.03.2006. (00:10)    -   -   -   -  

  • ...zivot je more, a ja sam panonski mornar...

    Sve sto je lijepo kratko traje...a ovo najljepse kao ovaj sat koliko god da je dugo otkucavao bilo je kratko bas zbog njegove ljepote koja je trebala vjecno zivjeti...ali svemu dolazi kraj zar ne? pusa tebi! p.s. hvala

    avatar

    20.03.2006. (00:34)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    To je dobra pouka da se iskoristi vrijeme,dok još sat kuca.

    avatar

    20.03.2006. (01:55)    -   -   -   -  

  • Tanja

    gotovo da čujem taj tvoj stari sat...kako si ga lijepo opisala...pusa...

    avatar

    20.03.2006. (08:22)    -   -   -   -  

  • annab18

    sve ima svoj rok trajanja....sat....ljudi....vrijeme leti i to jako brzo...pomislimo da je sporo, da ima još mnogo toga i za učinit i ima još vremena...ali nema....sat otkucava i treba krenuti u akciju nešto konkretno učiniti...učiniti bolji svoj život i život oko nas....pusa

    avatar

    20.03.2006. (08:27)    -   -   -   -  

  • misko

    Takav je život, zar ne? Pozdrav!

    avatar

    20.03.2006. (08:46)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    Ništa nije vječno,samo mijena jest,lijepi stihovi,lijepi ti sunčani pozdrav šaljem!

    avatar

    20.03.2006. (09:44)    -   -   -   -  

  • Timea

    Ma baš si ovo lijepo napisala... odmah sam se sjetila sata koji ima moja baka i otkad znam za sebe on stoji....veliki pozdrav ti šaljem...kiss

    avatar

    20.03.2006. (10:49)    -   -   -   -  

  • SVIJET OKO NAS

    Srećice dobar dan ti želim!O konačno proljeće i tebi najveća pusa!

    avatar

    20.03.2006. (12:18)    -   -   -   -  

  • wild_life

    tik tak tik tak...sad da mi je ovo pisma iz hrvatskog (predmeta) ja bi rekla "ovo je jedna misaona pisma" i onda bi nastavila vodit raspravu...eto, hvala na pomoći..pozzz

    avatar

    20.03.2006. (14:10)    -   -   -   -  

  • Neke tuge...

    Hvala na svim tvojim komentarima. Krasni su...

    avatar

    20.03.2006. (14:25)    -   -   -   -  

  • verona

    uauuu ženo! oduševljavaš me...prekrasan novi dizajn! nježno roza - obožavam...lijepo se otvara, kao da netko okreće novi list na nekoj knjigi...i onda stihovi...ma cmok!

    avatar

    20.03.2006. (14:56)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Još jednom, super ti je ovo otvaranje. Što ti je ta pjesma tako tužna i konačna? Sva sam se rastužila! Daj da nekako podmažemo tu vuricu pa da opet krene!

    avatar

    20.03.2006. (15:04)    -   -   -   -  

  • umoran

    Hej, BW, šta misliš kako bi Unikatica reagirala kada bi mi ponovo pustili bubu o novom objavljivanju fotografija. Bi li je to vratilo blogu? Ja sam evo spreman objaviti portret novijeg datuma ako je to uvjet njezinog ponovnog javljanja.

    avatar

    20.03.2006. (16:54)    -   -   -   -  

  • lady

    Vrlo ljepo.....ne brini, pisaču ja kako da ne, onaj koment neču brisati neka svi vide ludo glavu...pozdravčič

    avatar

    20.03.2006. (17:33)    -   -   -   -  

  • BW

    @umorni ja sam uvijek za samo prvo moramo pripremiti teren,tu ima još abonenata kao npr:furuna,Rajna,Jade,i svi ljudi dobre volje,možemo se dogovoriti,pusa tebi.

    avatar

    20.03.2006. (19:28)    -   -   -   -  

  • anđeo_tame

    Vau,zanimljiva pjesmica...Vidim imaš i novu pozadinu...Pozzz...

    avatar

    20.03.2006. (19:45)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...