Komentari

cvjetakmali.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • I'm A Child Of The Damned...They Follow Where I Go

    bas mi se i ne sviđa... ja najviše volim kaktuse

    avatar

    19.03.2006. (18:23)    -   -   -   -  

  • kocka

    imala sam to samo mi je oduzimalo mjesto za 5 drugih tegli pa sam ga poklonila... sad se penje po jednom stubištu i bar 3 puta je veće nego kad sam ga poklonila... prekrasan cvijet koji traži puno prostora...

    avatar

    19.03.2006. (19:52)    -   -   -   -  

  • let your soul be your pilot

    ooo nije me dugo bilo kod tebe, cvjetak! ali da ti se javim... ja sam di, sjecas se... izbrisala sam blog i sada je nastao novi... pa svrati. pozdrav

    avatar

    19.03.2006. (20:04)    -   -   -   -  

  • Brbe

    Pa nije baš istina da monstera baca 2-3 lista na godinu!!!
    Ako njoj se pružaju uvijeti sa puno svijetlosti do malo izravnog sunčanja može izbacivati jedan list svaki mjesec...

    avatar

    16.09.2008. (17:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...