Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • Forza Fiume

    Da je meni zlatna zvijezda biti...lijepa pjesma.Laka ti noć!

    avatar

    18.03.2006. (23:21)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    A ja da budem mjesec i da zajedno lutamo, sjajimo ...., laka ti noć i zvjezdano nebo!

    avatar

    19.03.2006. (00:13)    -   -   -   -  

  • BW

    @Jade moja draga hvala ti što si me tako slatko nasmijala,znaš ne bi imala ništa protiv da budeš mjesec i da zajedno lutamo i sjajimo,i k tome da nađemo još nebeskih tijela...pusa ogromna tebi sa zvijezdanog neba.

    avatar

    19.03.2006. (00:18)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Znamo sjedit ispred planinarskog doma uvečer (ljeti) i promatrati zvijezde, meteore, planete, a i ljudskih ruku djelo (jel ono avion il satelit). Ima i zlatnih...Pozdraw

    avatar

    19.03.2006. (00:52)    -   -   -   -  

  • annab18

    šaljem ti pozdrave, sviđa mi se pjesmica, jer volim pogotovo kad sam na selu gledati u ljeto zvjezdano nebo i promatrati.....tada je stvarno lijepo ......pusa

    avatar

    19.03.2006. (11:48)    -   -   -   -  

  • wild_life

    e pisma je skroz dobra...da triba bit zlatna zvijezda valjda ćemo svi jednog dana to i bit ;-) pozdravljam te..P.S. nisan jos bila na onaj link, moram odvojit malo vrimena ;-) hehehe

    avatar

    19.03.2006. (11:57)    -   -   -   -  

  • umoran

    Ti to i jesi samo što se to preko dana ne vidiš a noću se stopiš sa sestricama.

    avatar

    19.03.2006. (12:43)    -   -   -   -  

  • BW

    @hvala umorni uvijek mi daš lijepi komentar,pusica tebi.

    avatar

    19.03.2006. (12:45)    -   -   -   -  

  • misko

    Višnjo, lijepe pjesme pišeš i reci brzo: jesam li ime pogodio ime?...pozdrav!

    avatar

    19.03.2006. (12:54)    -   -   -   -  

  • Tišina

    heeeej vratila se ja pa sam te odmah došla pozdravit...novi izgled bloga, pa mogu ti reć da je dosta ok, dobar za moje oči i pregledan.....pusa

    avatar

    19.03.2006. (14:55)    -   -   -   -  

  • Ti jesi nasa zlatna zvijezda...i obasjavaj nas svojom ljubavi jer to su posljednje zrake zbog kojih se isplati vjerovati da negdje neko postoji...hvala ti...

    avatar

    19.03.2006. (15:20)    -   -   -   -  

  • the clairvoyant

    tu gore je coment...

    avatar

    19.03.2006. (15:23)    -   -   -   -  

  • Raskopčana Mjesečina

    Od kada te znam na ovim stranicama,ispisuješ prekrasne priče na zvjezdanim stazama ljubavlju popločanim.Ne sumnjam da znaš voljeti,a to i jeste največa tvoja vrijednost.Osmijeh ti poklanjam!

    avatar

    19.03.2006. (15:23)    -   -   -   -  

  • SVIJET OKO NAS

    Draga predivno si ovo napisala!Pozdravljam te i želim lijepo nedjeljno popodne!

    avatar

    19.03.2006. (15:53)    -   -   -   -  

  • builderica

    Evo ,ja dajem sebi pravo da te proglasim zlatnom zvijezdom bloga...našom zvijezdom koja nas obasjava prekrasnim pjesmama i uljepšava nam dane...ugodno nedeljno popodne i sve ,samo,najbolje i najljepše,ti želim!

    avatar

    19.03.2006. (16:53)    -   -   -   -  

  • BW

    @Fiume hvala na posjeti.@gogoo to je satelit i rado bi i ja sjedila ispred planinarskog doma i promatrala zvijezde.@anna drago mi je da ti se sviđa pjesmica,pozdrav i tebi.@wild_life možda stvarno budemo svi jedna zlatna zvijezda.@miško pogodio si,bravo.@felipo72 pa bilo ti je i vrijeme da se pojaviš,već sam se bila zabrinula,sad mi je laknulo,drugi put najavi poduži odlazak pusa.@the clairvoyant tako si to lijepo napisao i malo me dirnulo rekla sam ja da tebe treba zaslužiti.@Dida hvala na lijepim riječima pohvale,baš mi i laska,osmijeh i tebi zlatan kao zvijezda.@Herice draga i tebe pozdravljam zlatnim pozdravom i ugodnu večer ti želim.@builderica drago mi je da mogu nekom uljepšati dan i hvala na lijepim riječima,šaljem ti pozdrav zvijezdanim nebom.

    avatar

    19.03.2006. (18:45)    -   -   -   -  

  • p!nk star

    Pjesma je predivna kao i obično.=) bok!

    avatar

    19.03.2006. (19:15)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Što da ti kažem - princeza je, očito, sva na mamu! Čestitke!

    avatar

    19.03.2006. (20:50)    -   -   -   -  

  • lady

    BW....pa TI si zame jedina največa zvijezda koja sja na mom blogu....Hvala Ti za ljepe riječi...puno Hvala, vidim, da Ti mene dobro razumeš....poljubac i pozdrav..se čitamo dalje

    avatar

    19.03.2006. (21:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...