Komentari

peratovic.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Darko

    Nije li riječ o prethodnici bloga? Ovaj prozor je mjesto gdje je netko slobodno izrazio svoje mišljenje (pa kakvo god ono bilo). Čak ima i mjesta za komentare.

    avatar

    18.03.2006. (06:35)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @Darko, hehe :)

    avatar

    18.03.2006. (10:00)    -   -   -   -  

  • Überblog

    ovakao nesto ima samo u Hadezeovskoj Endehaziji

    avatar

    18.03.2006. (13:05)    -   -   -   -  

  • NF

    ma ne, ima toga i u berlinu, na četvrtom katu jedne zgrade je pisalo komunistička (ili radnička, nisam više siguran) partija kurdistana, sa simbolima, turisti, a i ja koji sam taj mjesec tamo živio, su se smješkali i fotografirali, mislim da sam to tad i objavio na blogu ;)))

    avatar

    18.03.2006. (17:28)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @dobarizbor, osvrni se oko sebe. Danas ti je Miloševićev pogreb. Zasigurno kod tebe sličnog materijala ima na kubik. @NF, ne vjerujem da će ovaj prozor zapeti za oko turistima, bez obzira što sam ga objavio. :)

    avatar

    18.03.2006. (18:28)    -   -   -   -  

  • CNN

    Mene se posebno dojmila kombinacija križa, hrvatske zastave te muslimaskog(?) i bošnjačkog grba :)

    avatar

    18.03.2006. (18:33)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @cnn, i mene ;). Ako već izlagač, pretpostavimo, misli da su Hrvati jedan narod s dvije vjere, zašto je u dominantan položaj stavio katoličku?

    avatar

    18.03.2006. (18:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...