Komentari

sex69.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Here To Stay

    no coment

    avatar

    17.03.2006. (22:25)    -   -   -   -  

  • Moje male misli i ostalo

    dobro je i ja volim...

    avatar

    17.03.2006. (23:17)    -   -   -   -  

  • Moje male misli i ostalo

    dobro je...

    avatar

    17.03.2006. (23:21)    -   -   -   -  

  • Una

    Telefonska govornica, ali ona od prije 10 godina (kabinice).

    avatar

    18.03.2006. (02:50)    -   -   -   -  

  • jedna :P

    "Žene podjednako vole sex kao i muški samo to ne pokazuju kako nebi ispale laka roba ;(" možda ne pokazuju tu di si ti, u tvon gradu,a ode..o pokazuju,bar koliko san ja vidila :) a možda ne sve.možda samo one koje san ja malo podjebavanjen osobodila.ne znan :) ima jedna priča koja bi zadovoljila tvoje pitanje pri dnu posta.ja i dragi (par godina stariji dragi ;)) na matejušci (neka vrsta mula,uokolo privezani brodovi al nasri grada,tz od rive) uz zidić pored mora..phih.ne miri se sa zatamnjenin staklima al mi je bia doživljaj jer je u principu bia dan i jer je nekoliko metara od nas sidia drugi par :D pozdrav /morala san skinit svoj nick i link bloga da ne najeben,puno ljudi me zna po nicku ;)/

    avatar

    18.03.2006. (09:30)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    KGB a kako ti to voliš? Paris - nije loše inventivno, jesi probala kada u tramvaju? Disko klubu? JEDNA RECI GRAD? i porast će vrlo brzo količina muških doseljenika, ili barem tokom turističke sezone. osim ako nisu žene kao polarni medvjedi ;)

    avatar

    18.03.2006. (15:56)    -   -   -   -  

  • Wanda

    splićanke polarni medvjedi? počeli smo se i vrijeđati...?;-))

    avatar

    18.03.2006. (21:24)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    he he sada si se otkrila znači ono je tvoj post bez potpisa bio=? Ma spličanke su meni napete, ono nema tu puno pregovaranja ili jesi ili nisi u igri ;)a medo je tako slatka životinjica onako mucasta.. mazna..

    avatar

    19.03.2006. (16:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...