Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (36)

Marketing


  • Here To Stay

    uh nekako mi playlista ne pashe

    avatar

    16.03.2006. (23:57)    -   -   -   -  

  • Krco

    Nema te pozdravit šampione!?

    avatar

    17.03.2006. (00:24)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    nemoj nam se odtrovat alkoholom.. nemoj nam se izgubit u toj veeelikoj zemlji Deželi.. be brave!

    avatar

    17.03.2006. (08:49)    -   -   -   -  

  • oceana

    ne mogu se ustat' tak rano...

    avatar

    17.03.2006. (10:06)    -   -   -   -  

  • peking

    E jebiga,da san u zg sigurno bi do planice ovako mogu plakat!

    avatar

    17.03.2006. (10:36)    -   -   -   -  

  • peking

    Koja je to drzava "Satelit provider" i di se nalazi da primistin novce na njihove banke?

    avatar

    17.03.2006. (10:39)    -   -   -   -  

  • Ja sam samo sanjar ispod duge,u mene su noći duge.

    Odakle ti energije,daj recept,plizzzz.Inace,hou du ju du/Fala na pitanju,ja odlicno.Buah.,),)

    avatar

    17.03.2006. (11:23)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    energija iz puberteta dok sam knjige guto a drugi sevili i lopte ganjali... di si talija, nema te italija!!!!

    avatar

    17.03.2006. (14:18)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    satelite provider. ili su mali zeleni ili hadezeovci tamo drze pare. uglavnom, nikad neces saznati...

    avatar

    17.03.2006. (14:19)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    a dzo maracic maki!!!!!! chuck norris iz zagore!!!!

    avatar

    17.03.2006. (14:19)    -   -   -   -  

  • U BRLOGU

    vidim da si poslušao savjet i pišeš bez kvačica. i kako se sad osjećaš kad te prosvijetlilo? pozdrav

    avatar

    17.03.2006. (14:56)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    pa kupio sam pc i zaboravio do pola posta da imam kvacice...

    avatar

    17.03.2006. (15:00)    -   -   -   -  

  • U BRLOGU

    ubuduće kad si žedan, popi koji put neki sokić, a ne samo udarat pivice (znam kako je kad te zove). vjerojatno su ti bijeli brkovi od pive postali trajni image. aj živio (nemoj sad nazdraviti)

    avatar

    17.03.2006. (15:24)    -   -   -   -  

  • AL SAROUKH

    mikulić, ivan-nastupio na euroviziji s totalnim plagijatom. Melodiju uzeo od nekog Njemca, a refren uzeo iz reklame za red-bull.Na milijunašu ispao poluidiot, da mu nije bilo partnerice ne bi prošo prvi prag sa sva tri jockera

    avatar

    17.03.2006. (19:43)    -   -   -   -  

  • AL SAROUKH

    nižetić, luka-narcisoidni poluproizvod, iskopao neku oliverovu pjesmu koje se ni oliver više ne sjeća, obradio je i napravio spot koji se sastoji od jednog kadra

    avatar

    17.03.2006. (19:56)    -   -   -   -  

  • .:Pijani Anđeo:.

    MAGAZIN: a je Tonči frajer, pokraj njega se izredale generacije curica, a on još tako mlad, prpošan i pun energije da nas uveseljava svojim hitovima. Samo ne kužim zašt su sve pevaljke magazina na istu fintu: jadne mršave plavuše? E, sad sam se sjetila jednog njihovog hita kojeg je još pjevala Danijela: kiša pada, neka pada, ja bi s tobom bilo kada, imam ruke da te stisnem i usne pa da vrisnem joj kikiriki miki moj! O joj!

    avatar

    17.03.2006. (22:18)    -   -   -   -  

  • .:Pijani Anđeo:.

    MAJA MARIJA: pjevala s Bebekom stvar «žute dunje» a samostalno napravila ono sranje «ja sam samo vjerna žena». Za ostalo nemam pojma. I bolje.

    avatar

    17.03.2006. (22:18)    -   -   -   -  

  • .:Pijani Anđeo:.

    MANDI: nisi me bio vrijedan ti….ni jende noći ni neznam kaj, bla bla bla, tipična žemska sladunjava spika ja sam tebi dala a ti meni nisi…

    avatar

    17.03.2006. (22:19)    -   -   -   -  

  • .:Pijani Anđeo:.

    MERLIN DINO: kad dođu teški dani, kad odu svi *** (riječ koju nikak da skontam) kad zamirišu jorgovaaaaaaaaaaaaaaaaniiiiiiiiiiiiii

    avatar

    17.03.2006. (22:19)    -   -   -   -  

  • .:Pijani Anđeo:.

    MINEA: kak se meni dižu sve dlake na tijelu kad čujem onu ljigavu stvar «ti si moja mrvica» maaajko mila, pa ko joj napiše tekst? Pa nije njezinu mamu sram? Samo kad se sjetim jednog njenog nastupa prije par godina na telki, mislim da je bil u pitanju neki izbor za miss ili mistera, imala oblečenu neku jadnu majčicu-topić bez naramenica i svaki put kad je malo poskočila majca išla dole a sise bi van. Sirota se na cijelom nastupu trudila ostat obučena tak da se nije mogla usredotočit na svoju pjesmu koja je tada sigurno bila veliki hit. Al neznam koja je to bila stvar.

    avatar

    17.03.2006. (22:19)    -   -   -   -  

  • .:Pijani Anđeo:.

    MUCALO: u jednom je bil u pravu: danas sve ide na kredit…

    avatar

    17.03.2006. (22:20)    -   -   -   -  

  • .:Pijani Anđeo:.

    NIŽETIĆ ALEN: nemrem se sjetit ni jedne njihove pjesem. zato i ide na listu. očito nije ništ napravil u svojoj kvazi karijeri.

    avatar

    17.03.2006. (22:20)    -   -   -   -  

  • .:Pijani Anđeo:.

    ...ni jedne njegove pjesme...jebi ga kad se žurim...

    avatar

    17.03.2006. (22:22)    -   -   -   -  

  • AL SAROUKH

    a duet merlin dino&ivana banfić? beast from the east&master of disaster

    avatar

    18.03.2006. (00:18)    -   -   -   -  

  • AL SAROUKH

    nižetić pjeva onu dalmacijo moja ružo procvala

    avatar

    18.03.2006. (00:19)    -   -   -   -  

učitavam...