Komentari

uspjeh.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • SeveFanClub

    baš je dobar ovaj blog, pun je korisnih i zanimljivih savijeta... keep up the good work!

    avatar

    17.03.2006. (08:23)    -   -   -   -  

  • Karmen

    Puno puta sam kliknula na tvoj blog zadnjih mjeseci u nadi da si nešto napisao. Već sam počela pomišljati da si odustao od pisanja bloga i danas si me tako lijepo iznenadio. Zaista krasan citat. Možeš li nam otkriti autora?? Pozdrav i javljaj nam se češće!

    avatar

    17.03.2006. (11:58)    -   -   -   -  

  • World Cup 2006 !

    ovaj blomi se zasada čini veoma...uspješan !

    avatar

    17.03.2006. (13:43)    -   -   -   -  

  • lutalica

    svaka čast

    avatar

    18.03.2006. (12:08)    -   -   -   -  

  • miris zabave

    savjeti su genijalni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    18.03.2006. (20:32)    -   -   -   -  

  • big mama1

    Kada se umoriš od zgrtanja love, posjeti moj blog da se opustiš, pozdrav big mama

    avatar

    19.03.2006. (16:28)    -   -   -   -  

  • uk

    e da, super blog

    avatar

    19.03.2006. (17:01)    -   -   -   -  

  • Sefica

    Dobri savjeti, nema šta:)Držimo se njih!

    avatar

    20.03.2006. (00:58)    -   -   -   -  

  • Überblog

    ovo je instant psihologija, dakle sranje. Kad bi se covjek mogao promjeniti samo zato sto je ovo procitao, ne bi vise bio covjek, nego plastelin!

    avatar

    23.03.2006. (13:13)    -   -   -   -  

  • ...mala je dala..dora

    heh, lijepi savjeti.... pozz,,, dobar blog

    avatar

    23.03.2006. (13:19)    -   -   -   -  

  • Eno

    "Zaista Bog voli da onaj ko nesto radi to uradi na najbolji nacin." (Muhammed s.a.v.s.)

    avatar

    07.04.2006. (10:28)    -   -   -   -  

  • Tyler

    jednostavno ti moram pohvalit blog,jer si izabrao pravu temu i stavio si prava nadahnuća,što je danas čovjeku jako potrebno...nastavi tako i dalje i želim ti da uspiješ :)

    avatar

    09.04.2006. (13:06)    -   -   -   -  

  • slady00.blog.hr

    Bok! Ja neznam tvoje ime, ali čim sam vidjela temu na koju pišeš blog, odmah se u meni probudilo ... neznam... Divim ti se! Jako mi se sviđa tvoj blog. Znaš, i ja sam nedavno završila svoju knjigu o uspjehu. Molim te javi mi se da te upoznam. To bi mi bila najveća želja. Često me smatraju ludom, jer sam toliko opsjednuta uspješnom životu. Molim te, javi se!!!

    avatar

    13.04.2006. (12:19)    -   -   -   -  

  • beckham16

    e covjece blog ti je zakon!jucer sam ga tek otkrio,i stalno sada citam sve postove!!odlicno..nemam rijeci nastavi tako i dalje jer stvarno dosta pomognu ovi svi savjeti

    avatar

    05.05.2006. (20:43)    -   -   -   -  

  • MaSanYa

    Zašto tako rijetko pišeš?

    avatar

    06.05.2006. (22:55)    -   -   -   -  

  • Nia

    Only when the last tree has died
    and the last river has been poisoned
    and the last fish has been caught
    will we realize
    we cannot eat money.

    Cree Indian Expression

    avatar

    01.06.2006. (18:59)    -   -   -   -  

  • CUKIdog

    di si majstoreeeeeeeeeeeeeeee????????????????????

    avatar

    19.08.2006. (12:54)    -   -   -   -  

  • Flat Finder

    Management ljudskih potencijala u svom naprednom obliku, kombiniran sa populrnom psihologijom. Tužno kad ljudima danas moraš govoriti da se jednostavno ponašaju opušteno i normalno kako bi se bolje osjećali u svojoj koži, a i uspjeli u životu.
    Što će reći da smo naveliko shebani!

    avatar

    27.08.2006. (22:12)    -   -   -   -  

  • t.

    MOLIM TE vrati se i ostavi barem još jedan post na blogu... MOLIM TE!

    avatar

    09.09.2006. (14:01)    -   -   -   -  

  • Početnik

    Evo da se ja mali uključim.Ima točno godinu dana otkad imam vlastitu firmu i iz to radim kod privatnika za neku mizeriju 4 sata na dan.U početku je bilo teško pa onda nešto napraviš pa je super a onda opet doli i tako non stop.Trenutno sam opet u lošoj fazi jer od 10 mogućih poslova nisam dobio ni jedan(ne ovisi samo o meni).Odmah mi je puna kapa svega jer moram okolo tražiti lovu itd.Mislio sam da ću nakon godinu dana već imati nešto ali sam se prevario.
    Stari posao sam planirao ostaviti nakon 6 mjeseci a sad ako bude nakon 18 bit ću zadovoljan.
    Najgore je što odmah misliš da nisi dovoljno dobar u tome što radiš iako sam dobio par pohvala od klijenata.Nadan se da ću prebroditi ovu krizu i ući u malo mirniju fazu.Bez obzira na sve stekao sam puno iskustva za to vrijeme i ako nekome treba neki savjet za početak neka se javi.Pozdrav svima.

    avatar

    12.06.2008. (15:28)    -   -   -   -  

  • vjerujem u uspjeh

    Svaka cast na blogu a vidim da odavno niste nisto novo pisali,ej pocetnik koji ti je e-mail da ti se javim zivotna zelja mi je biti poduzetnica takve osobe trebam..

    avatar

    28.12.2008. (13:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...