Komentari

gavrankopetarda.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Überblog

    kontam da nisam jedini koji je, ponekad, u stanju, brzo misliti. Taman kaod pomislim da sam talenat, uvidim da nas jos takvih ima

    avatar

    16.03.2006. (18:21)    -   -   -   -  

  • BOŽO

    a ja stisnem X i isključim ga iz struje i prokleti telefon mi zazvoni i glas skoro ružan ko franjo mi kaže da ću za deset dana otegnuti papke ili ti past pod kosilicu,sad sam u dilemi,da ga uključim natrag i da se vratim na BLOG ili ti musafi papir na ekranu najružnijeg monitora ili da se userem u nove(poderane) bokserice jer ionako ne stignem do wc-a (imam poljski wc koji je fakat u poljskoj pa rađe serem u nove (poderane9 bokserice ) - POMOČ !!!!!

    avatar

    27.03.2006. (00:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...