Komentari

2zrtvapanka.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • pank strungle for life

    MALO RESTAURIRANO S NEKIM POJEDINOSTIMA.....

    avatar

    14.03.2006. (10:11)    -   -   -   -  

  • POISON

    EJ PIČKO!!! vidim da si ostavio komentare , nemoj mi villea dirat... usput sta si onako izletio a ja ti taman dosla na pvt. smrc :(( =))) no nema veze , ajde cujemo se. kiss

    avatar

    14.03.2006. (11:14)    -   -   -   -  

  • walter e. kurtz

    ko prije umre dulje je mrtav

    avatar

    14.03.2006. (12:18)    -   -   -   -  

  • patak

    daj mulo šta sereš, budeš li si u subotu rezo vene, ja ću bit prvi koji će ti pišat po grobu, prigrli svoju ludost, idemo spalid školu, idemo se pipat, kad ćeš opet spavat kod mene, i povedi sestru

    avatar

    14.03.2006. (15:11)    -   -   -   -  

  • MOJ ŽIVOT JE ŽIVOT JE ,ŽIVOT JE SEXY MAGAZIN

    u petak je srećo moja mala u klubu back to 70's....pa ćemo da plešemo djete moje....PATAK- perverzni gade...nemoj tako

    avatar

    14.03.2006. (22:36)    -   -   -   -  

  • MOJ ŽIVOT JE ŽIVOT JE ,ŽIVOT JE SEXY MAGAZIN

    glupačo jedna!!!!!1nemogu vjerovat,kakve su ti to pizdarijwe????????????????????????''zvučiš ko neka glupa gotičarka!!!šta kako možeš reć da ti je dosta života???????????????pa čeka te još toliko lijepih stavri i jebo te koji kurac sereš da oćeš umrijet????????????????????????????'jesi ti luda???????nemoj tako razmišljat.....u petak ima da se nacrtaš u klubu djete i ja ću ljepo da s tobom razgovaram,može???

    avatar

    14.03.2006. (22:41)    -   -   -   -  

  • ~ This Felt Just The Same ~

    ovo je najpametniji post koji sam pročitala na tvom blogu...ma savršeno...samo me sad zabrinjava da nisi u nekoj depri ili nešto jel sve ok kod tebe...??? pozdrav...

    avatar

    14.03.2006. (22:42)    -   -   -   -  

  • pank strungle for life

    pas vas jebo....to sam pisala pre godinu dana...tj jos nije godina....bit ce 22.3.pa cemo da slavimo,a pisala sam to o stfarima koje su bile još prije dok sam bila normalnija nego sad...i kad mi je psihijatrija bila drugi dom....o jes jes....to sam našla u jednoj biljeznici...bilo je još toga ali...nije za javnost pas vas jebo....kakva gotičarka....pa ajm so sexy a ne gotičarka....neželim se ubit otac vas jebo....pa ja sam najsretnije djete na svijetu...imam sve što poželim...o jes jes....pas mater... POISON-jebiga izbacilo me....bumo se još čule...o jes.....PANKER KANIBAL-umri prije i bit češ reš pečen, a ako umreš kasnije...bit če jasnije da si presan...PATAK-pišaj si po majci Radovankoj i ocu Svetislavu...pederu....pipat čemo se je o da...dođi ti kod mene spavat...pa ju diraj...MAMA-bumo malo zaplesal u ritmu 70-tih...i onih...dat češ mi da sisam....mama...pa od kad sam te upoznala, ja bi živjelA o jes jes...o jes...pas mater...mama ajm so sexy...pozdravi mi tatu,tetu i baku....BAKO PUSA NEMORE-nije to najpametniji post...ja sam pametnija nego on...hahahha....nikakva depresija....depresija ti je na MRTVOM MORU... o ljudi pa koji vam kurac je sad u glavama da ja se oču ubit ili da neznam šta????pa gde ste bili i trunuli proteklih godina????o jes jes...pas mater

    avatar

    15.03.2006. (09:06)    -   -   -   -  

  • božicaaa

    jebote preusrala sam se..ne ponavljaj..čeg ima u sub u klubu?

    avatar

    15.03.2006. (09:45)    -   -   -   -  

  • ~ This Felt Just The Same ~

    prošlih godina si npr. mogao reć da imaš blog a ne se sad začuđavat he pa di smo bili? no,no,no...

    avatar

    15.03.2006. (10:08)    -   -   -   -  

  • simpLaSticni bLog

    kumice kučkice....pich mach..jes jes sexy sexy....bit ce dancanja u petak...ojhaaa...pusex smrade

    avatar

    15.03.2006. (23:39)    -   -   -   -  

  • ~ This Felt Just The Same ~

    da pre sexy si pogotovo kad izgovaraš to HDZ...hahaha:-P ko kaže da je pusa za tebe?!!!:-)

    avatar

    16.03.2006. (12:02)    -   -   -   -  

  • krista

    ej javljam se pa mi ostavi komentar

    avatar

    16.03.2006. (16:10)    -   -   -   -  

  • Avet Petar Pank

    JAVIT ĆU JA TEBI MOBITEL U ŠUPAK PA ĆEŠ VIDJETI ZADOVOLJSTVA RATA I PUNKA!!!! RATNIČE KRVAVI MOJ!!!!!

    avatar

    16.03.2006. (16:31)    -   -   -   -  

  • ~ This Felt Just The Same ~

    misliš hibrida djevojčica za pank?hahah

    avatar

    17.03.2006. (11:09)    -   -   -   -  

  • NR. 19

    ĆAO SUKY!

    avatar

    20.03.2006. (08:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...