Komentari

peratovic.blog.hr

Dodaj komentar (25)

Marketing


  • Ti si, Peratoviću, fasciniran Arkanom, posebno Sekom Netel, znači, Tuđmanovom kćeri... Zašto si takav?... A, jesil li možda ti iz Nacionala otišao zbog onoga što se (još uvijek) može provjeriti na Indexu, tamo gdje piše "Čast Žužulovih"?... Tamo stoji, naime, i to u faksimilima, kako si uvalio "Nacional" (i Pukanića, koji te jedini, ionako, prije toga, bio štitio) u stanoviti veliki problem - nitko, baš nitko, nije te bio poslao među tvoje prijatelje, vukovarske Srbe (jesu kakvi jesu, ali - kakvi li su?...), niti te je tko prisiljavao da pišeš to što si pisao o Seki Netel, zvanoj Nevenkaq Tuđman, a osobito te nitko nije prisiljavao da lažno navodiš prezime (danas pokojne) svoje matere, tamo u faksimilima na Indexu, tj. na sudu... Davno je to bilo, ali, evo, pogledaj ovaj svoj (gornji) post: opet se pozivas na (tajanstvene) beogradske izvore, na neobjavljene izjave, na koješta, Peratoviću, opet petljaš i muljaš... Zar ne možeš svojim prijateljima reći da neće biti procesuirani: umrijet će ionako, prije ili kasnije, poput Slobe. Zapravo, još jadnije, ako je to moguće - anonimci jedni - zašto te tako bezdušno koriste, zloblogokrpiću? (M.B.)

    avatar

    14.03.2006. (13:25)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @Mate Bašiću, bezobrazan si kao i Vjenceslav Bill jer lažno spominješ moju pokojnu majku. Bolje bi vam bilo da ju ostavite da počiva na miru. Ti si patološki lažljivac koji je u stanju napisati da sam ja namjerno na sudu rekao da mi se majka prezivala Manojlović, a ne Marojević. Koalo nijedna!

    avatar

    14.03.2006. (17:50)    -   -   -   -  

  • Patološki lažljivac (zanimljiva li termina!) jesi sam, Peratoviću, a to sam ti već govorio, kao što je sličan i taj tvoj donedavni pouzdani informator, razumni hilly-billy, s kojim si se itekako lizao i slizivao, i na temelju njegovih opsesija pisao još budalastije gluposti, sve dok te nisu otpustili zbog nedolazaka na posao, pretpostavljam, samo zato što TI TO, ničim izazvan, svevišnji gnarr povremeno hoda po mozgu... Ne bi li TI TO bolje bilo brisati arhiv, ha? Uključujući razne tvoje blogiće?... En passant, baš mene briga jesi li ti namjerno ili nenamjerno na sudu rekao da ti se (pokojna) mater djevojački prezivala Manojlović ili Marojević, što si "demantirao" na blogiću kojega u to doba, naime, kad si to "demantirao", ionako gotovo nitko nije čitao... Zašto TI TO, Željko, nisi demantirao na sudu, u Nacionalu, na indexu.hr, bilo gdje, prijatelju moj iz Panorame, Nacionala i Globusa (kako vidim da se - živce mi vježbajući - hvališ), nego sad mene iz svojih visina opet za nogavicu potežeš, dovodeći me u vezu s tvojim prijateljem, tebi sličnim hillyjem-billyjem, koji je dio mladosti proveo na Golom otoku, kako ga opisuješ onomu nezainteresiranomu i odnarođenomu srednjoeuospkomu zagrebačkomu gotovo gornjogradskomu sredovječnom Imoćaninu koji je za znak odabrao pijetla, tamo na njegovu blogu na koji te nije niti pozivao, jer ga ionako ne razumiješ?... Ali - zloblogokrpiću - TI TO možeš pročitati u sudskim dokumentima koje najvjerojatnije čuvaš kod kuće, dakle, tu inačicu prezimena tvoje (pokojne) matere koja glasi Manojlović, na što sam ti - skeptični skretničar stari - već jednom skrenuo pozornost... Pretpostavljam da si TI TO tako na sudu izjavio, mislim, to o djevojačkom prezmenu tvoje (pokojne) matere... Faksimili (preslike) još uvijek (i do dana današnjega) mogu se provjeriti na indexu.hr - a to je tek jedna u nizu prednosti interneta, jeldaburaz?... Također, pretpostavljam tko je originale dostavio Matiji Babiću (jesi li ti, hoj?), tako da bi se stvorila pretpostavka za javno - prije sudskoga - suđenje "časti obitelji Žužul"... Ponovimo, tamo piše da se tvoja (pokojna) mater prezivala "Manojlović", kao što lijepo piše da si u tekstu u "Nacionalu" napisao bezočnu laž o "Seki Netel", dakle, Tuđmanovoj kćeri, pa je Puki nastradao... Kao što piše da si se družio s nekakvim Srbima koji su ti prijateljski pripovijedali kako navodno Nevenka Tuđman na okupiranom teritoriju u Istočnoj Slavoniji drži nekakav djutić TNT, što je trebalo ukazivati, valjda, na pomisao da su, eto, članovi obitelji Tuđman ionako četnici koji nas, poštene Hrvate iz Gradišta, sela u dolači, samo varaju, dok sebi mlate lovu, makar u dinarima, blabalablaihaha... A otputovao si u Vukovar među te i takve Srbe po vlastitu izboru, dakle, ne po novinarskom zadatku... Kaj sad hoćeš, Željko?... Želiš li reći da bi se TI TO možda stidio činjenice da ti se (pokojna) mater prezivala Manojlović, kako piše u tim pravosudnim dokumentima, koje nisi demantirao nikomu osim meni?... Kao i uvijek, zloblogokrpiću, okrećeš temu: ma, bismo li mi mogli razgovarati, primjerice, o tome da TI TO - posljednji nerealizirani sljedbeniče (pokojnoga) Marinka Božića - u svega nekoliko odlomaka (pasusa) redovito "spomeneš" više od 10 ljudi, misleći kako se ne vidi kamo stremiš, zloblogokrpiću?... Za razliku od mene koji, koali sličan, danju spavam na granama eukaliptusa, a noću mi se počne štucati zbog tebe, nedonošče moje vlastito tobolčarsko... (M.B.)

    avatar

    14.03.2006. (19:30)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @Mate Bašiću, kloni se čašice i boca! Nisam uopće rekao da mi se majka prezivala Manojlović. To je ili krivo čula zapisničarka ili namjerno tako napisala. Ja to uopće nisam rekao, ti patološki lažljivče. Nadam se da će ti se ti se kondenzirane alkoholne pare u mozgu jednom pretvoriti u slap savjesti. Živio!

    avatar

    14.03.2006. (21:27)    -   -   -   -  

  • 30 redaka ili jedna kartica

    @ M.B., osobno mi je jedino cudno kako ovaj tzv. novinar može biti opčinjen Arkanom. Koliko znam, tj. koliko se sjećam, do Arkana i intervjua s njim si jedino ti uspio doći, zar ne? I cudno mi je stoga da Peratovic sere o Arkanu, a nije bio blizu opasnosti...

    avatar

    14.03.2006. (21:38)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @špan, pitaj Matu Bašića čiji se tata s Arkanom kartao u Zagrebu prije rata i je li to bilo opasno.

    avatar

    14.03.2006. (21:40)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @špan, pitaj Matu Bašića čiji je dida Arkanov brat Crnogorac radio u Udbi i je li to bilo opasno?

    avatar

    14.03.2006. (21:44)    -   -   -   -  

  • Željko, ovako iz "slapa svijesti", omotan "kondenziranom alkoholnim parama", kažem ti: možda bi ti bolje bilo snagu usmjeriti na zamolbe zapisničarki, koja je "ili krivo čula ili namjerno zapisala" prezime tvoje (pokojne) matere - neka cura to ispravi, i neka ispravke proslijedi dalje... Ti onda te ispravke netočnih navoda možeš skenirati i objaviti na blogiću... To se odnosi i na suca, naime, i on bi trebao popraviti nešto na tim papirićima od sudske presude, jer si za onaj blesavi tekst i za onu bezočnu laž, jednu u nizu od mnogih koje si ispisao u svojoj "karijeri", trebao biti osudjen, prije svega, ti... Inače, Špan nikada nije kartao s Arkanom, kao što uopće uglavnom nije kartao, makar je dobar dio svojih snaga trošio na gluposti - primjerice, štiteći tebe, zloblogokrpiću... Što se pak posljednjega "slapa svijesti", koji je tebe iz "nekodeneziranih alkoholnih para" nagnao da ispišeš rečenicu koja glasi: "... pitaj Matu Bašića čiji je dida Arkanov brat Crnogorac radio u Udbi i je li to bilo opasno?" - molim te, napiši je (tu rečenicu, prijatelju) na hrvatskom, kako bi se moglo razumjeti što točno hoćeš reći, a ja ću se onda potruditi glede odgovora (M.B.)

    avatar

    15.03.2006. (01:58)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @Sanjine Španoviću, dakle pitaj Matu Bašića čiji je otac kartao u Zagrebu s Arkanom i čiji je djed radio u Udbi u Zagrebu, a porijeklom je Crnogorac kao i Arkan. Ako Mate Bašić ne zna, moguće se ti sjetiš odgovora. Uostalom, možeš se raspitati i kod Inoslava Beškera. "Otac" je jedno vrijeme s njim uređivao Vjesnikovu Panoramu. Za "djeda" se raspitaj kod Josipa Perkovića. Radili su u istoj firmi. Djeca nisu kriva za grijehe svojih predaka, ali bezobraznici koji mene nazivaju tzv. novinarom i pišu da ja "serem" zaslužili su da se suoče s tamnom stranom svojih korijena.

    avatar

    15.03.2006. (01:59)    -   -   -   -  

  • Ja nisam nikada ni radio, ni napravio intervju s Arkanom, premda to u više trenutaka jest bio novinarski izazov, kako to već u novinarstvu biva... A pokojni Srđan nikada nije kartao s Arkanom, premda je, možda, i to bio izazov... Stari Pero, Srđanov ćaća, nije radio zajedno s Perkovićem, bez obzira što ti Perković tvrdi (ali jest radio kod Kobre, naprimjer), kao što ipak jest jedno vrijeme radio u Udbi, makar - opet - nije organizirao ubojstva, frajeru, i kao što jest podrijetlom Crnogorac... Što sad opet nastojiš smuljati, zloblogokrpiću? (M.B.)

    avatar

    15.03.2006. (02:18)    -   -   -   -  

  • BTW, ti u Nacionalu nisi bio 1995., kao što nije bio ni Sršan, nego tek slijedeće godine... (M.B.)

    avatar

    15.03.2006. (02:19)    -   -   -   -  

  • Srđan, oprosti, tipfeller... (m.b.)

    avatar

    15.03.2006. (02:20)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @Mate Bašiću, Sanjin Španović je napisao da si ti radio intervju s Arkanom. "Koliko znam, tj. koliko se sjećam, do Arkana i intervjua s njim si jedino ti uspio doći, zar ne? I cudno mi je stoga da Peratovic sere o Arkanu, a nije bio blizu opasnosti... špan - 14.03.2006. (21:38) -"/ Mate Bašiću, ti si posvema nepozdan svjedok. Srđanu Španoviću bio sam urednik u "Areni" 1994. U Nacionalu sam radio od trećeg broja, dakle od studenog, najkasnije prosinca 1995. Ishlapio si Bašiću. Reci mi Bašiću je li Antonio Lekić Crnogorac?

    avatar

    15.03.2006. (02:33)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @Mate Bašiću, ti si imao čast raditi intervju s Udbinim kilerom Crnogorcem Arkanom? Čestitam! Nisam to znao. Hvala na informaciji Sanjinu Španoviću. On se toga sjeća ili su mu pričali? Ne vjerujem da se on toga sjeća jer se ja Sanjina Španovića sjećam kako se u pratnji oca kao desetogodišnjak igrao na "Nacionalovom" računalu, negdje tamo 95/96. Tip koji je kartao s Arkanom u Zagrebu nakon ubojstva Đurekovića, sam mi se time hvalio. Volio je popiti. A znaš alkiće kad im se razveže jezik.

    avatar

    15.03.2006. (03:00)    -   -   -   -  

  • 30 redaka ili jedna kartica

    Ovo za Bašića je bio lapsus, krivo sam shvatio i čuo. A ti Peratoviću pazi što pišeš, jer postoji puno gnjevnih na tebe! Moj otac nije nikada nije kartao, sjecam se da je i meni obični šnaps zabranjivao...

    avatar

    15.03.2006. (12:37)    -   -   -   -  

  • Peratoviću, ostavi Sanjina na miru... Nemoj ga "tumačiti" kao "predmet zajebancije", jer je to, razmisli, odrastao čovjek, a još kao mali bio je toliki genije da si ti mogao samo PROMATRATI kako se on igra na kompjutorima Ratka Boškovića, koje si ti i tada nazivao "kompjuterima... Ti, naravno, nisi bio urednik nikomu, a poglavito urednik nisi bio pokojnom Srđanu, kojega urednici ionako nisu previše zanimali, jer je on bio - bez obzira na obzir - novinar, i to takav kakav ti nikada nećeš postati, zloblogokrpiću strašni... Kaj se dotikava Nacionala, i tvoje tvrdnje da si TI TO tamo, citat, "radio od trećeg broja, dakle od studenog, najkasnije prosinca 1995.", e, ne bi bilo loše kad bi provjerio arhivu, iako se tvoj udio, kako u Nacionalu, tako i drugdje zasigurno ne bi baš mogao nazvati "radom"... Inače, Antonio Lekić nije Crnogorac, niti je iz Gradišta Dolačkoga, niti je podrijetlom iz Bosne, kamo su mu preci stigli iz Crne Gore, navodno prethodno iz Albanije, kao tebi, zloblogokrpiću, koji ne provjeravaš što si sve ispisao na blogiću... Ispričavam ti se zbog svega, tebi i svevišnjem gnarru koji ti hoda po mozgu, ali - citat - "znaš alkiće kad im se razveže jezik". Jebiga, zloblogokrpiću, barem im kosa ne opada, kao lišće proljetno, ljetno, jesensko i zimsko... (M.B.)

    avatar

    15.03.2006. (12:49)    -   -   -   -  

  • GLEDE PONAVLJANJA: Ja nisam nikada ni radio, ni napravio intervju s Arkanom, premda to u više trenutaka jest bio novinarski izazov, kako to već u novinarstvu biva... A pokojni Srđan nikada nije kartao s Arkanom, premda je, možda, i to bio izazov... Stari Pero, Srđanov ćaća, nije radio zajedno s Perkovićem, bez obzira što ti Perković tvrdi (ali jest radio kod Kobre, naprimjer), kao što ipak jest jedno vrijeme radio u Udbi, makar - opet - nije organizirao ubojstva, frajeru, i kao što jest podrijetlom Crnogorac... Što sad opet nastojiš smuljati, zloblogokrpiću? (M.B.) ( 15.03.2006. 02:18)

    avatar

    15.03.2006. (14:14)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @Španoviću i Bašiću, ja sam za Srđana Španovića napisao samo da sam mu bio urednik u Areni. To mogu posvjedočiti Saša Leković, Renata Ivanović, Davorka Vukov Colić, Denis Kuljiš, Mate Piškor, Senad Pašić, Ninoslav Pavić. Dakle, ja nisam napisao da je Srđan Španović kartao s Arkanom, niti da je Pero Španović radio u Udbi. Vas dvojica se češite ak' vas svrbi. Svoje ste rekli na ovom blogu. Od sad vas brišem. Žalite se "gnjevnim ljudima". Bye!

    avatar

    15.03.2006. (14:56)    -   -   -   -  

  • Kao i obično, zloblogokrpiću, okreneš temu, nametneš bezveznu raspravu, uvališ nekoliko podvala (eh, ti bio "urednik", bilo kome...), a onda prijetiš briasnjem... You're welcome, go for it, baja, ma TI TO ništa ne mijenja NA STVARI... (M.B.)

    avatar

    16.03.2006. (13:52)    -   -   -   -  

  • 30 redaka ili jedna kartica

    Ma zbrisi komentare, mozda bi ti pametnije bilo da zbrises i cijeli blog...

    avatar

    16.03.2006. (21:39)    -   -   -   -  

  • Ivan Grbavac Cobra, i.g.c

    Poštovani gosp. Peratoviću Žao mi je što se nisam prije uključio u zanimljivu raspravu sa gosp. Bašićem i Španovićem, tim više što sam par puta i spomenut, te ovom prilikom sa zakašnjenjem čestitam na godišnjici, sa željom da blog ne bude zatrpan pukim prepucavanjem, već mjesto komentra i ozbiljnih rasprava, jer očito je pisani medijski prostor zagađen do te mjere da se čovjek ne može braniti, a svaka tužba protiv "lutke na koncu" koji pišu po nečijem nalogu traje u nedogled. Ovom prilikom ti se zahvaljujem u svoje ime i u ime gosp. Drage Franciškoviće, jer je tvoj blog bilo jedini nam ustupio prostor. Ne mogu shvatiti zašto ( mogu reći moj prijatelj ) Mate Bašić, nastupa prema tebi napadački, te sam dužan izreći svoje mišljenje o obojci, budući da sam radio sa Vama. Znam gosp. Peratoviću, da nikad niste radili po nečijem nalogu, niti je ijedna služba stajala iza Vas. Jedan ste od rijetkih novinara koji je otvoreno pisao o tabu temama, te dao prostora Dragi i meni za teme koje su tek sada aktualne, posebno o Perkoviću i družbi, te Vas molim objavite dio svojih tekstova, kojim smo Drago i ja točno naveli uzroke a posljedica osijeća sada cijela hrvatska, od branitelja do penzionera, a Hag ( u koji su isto uspjeli ući ), sudi dijelom krive ljude. Nadam se da će Njemačko pravosuđe ići do kraja, a kad padne glava, otpasti će i pipci. Ne nadam se da će otići sve, jer meduza je neuništiva, te svaki od nas treba dati svoj puni doprinos ako želimo da nam djeca odrastaju u slobodnoj hrvatskoj. Nikad nisu sluge stvarale povjest, te se nadam da će uskoro osvanuti i popis novinara ( sluga ), suradnika KOS-a, koji su potpisivali tekstove koji su im nalodgodavci servirali - "AKCIJA LABRADOR". To znaju "naše" službe, ali očito sada oni potpisuju ono što im "naši" serviraju. To Puki dobro zna, ali šuti o tome, te radi isti načelom,:"stavi rep u ladicu, i stišće kad njemu treba". Hvala ti za sve što si objavio, To sad tek dobija težinu, samo pazi da ti opet nekog ne uvaljaju, da imaš problema kao sad. Znam da si bio prisiljen objaviti to na netu, ali to je posao za Hrvatsko pravosuđe, koje polako i sigurno malim koracima ide prema svjetlu.

    avatar

    18.03.2006. (23:09)    -   -   -   -  

  • Ivan Grbavac Cobra, i.g.c

    Poštovani gosp. Bašiću, Upravo pregledavam slike sa testiranja hrvatskog minobacača, "Komad"koji spominješ, na slikama je uvjek uz mene. Više vremena posvetio si mom Uziju ( dobro pucaš )uz mog još uvijek velikog prijatelja Lava Kaldu ("šepavi"), ako ih nemaš, posla ću ih mailom. Prvi si novinar koji je otvorio pitanje ustroja Vojne policije HV, u Panorami. To je prvi napad na Josipa Perkovića i Matu Laušića u intervieu sa mnom: VJEROVAO SAM U NACIONALNU POMIRBU", u kojem sam naveo UZROKE svega onog što je hrvatsku kasnije snašlo, posebno generale u Hagu - ZAPOVJEDNA ODGOVORNOST-, za nešto što po Ustroju HV nisu ovlašteni ni nadležni provoditi, ali za HAG su odgovorni. Žao mi je što gosp. Marko Marković nije objavio jedini demant koji je napravio Josip Perković, prijeteći mi :" NE SPOMINJI MOJE IME UZALUD". Ne znajući sadržaj teksta, niti autora, tražio sam objavu koju niste smjeli objaviti ( To je tražio Perković ), pa bi se sada vidjelo tko je u pravu. U pismu je svoje stare teze TITO-PARTIJA-JUGOSLAVIJA, zamjenio tezama : TUĐMAN-ŠUŠAK-HRVATSKA, da bi na kraju ustrvrdio DA JE SUKOB NADLEŽNOSTI IZMEĐU STOŽERA I MINISTARSTVA SAMO U MOJOJ GLAVI. Sam gen. Tus je izjavio poslije ukidanja VP unutar ustroja HV ( Predsj. Tuđman je prvo potpisao ustroj VP u sklopu HV, ali je intervencijom Šuška i Perkovića stav promjenio, te je formirana Uprava VP, unutar sektora za sigurnost Min. Obrane RH, kojom GSHV nema nikakvu nadležnost nad VP )" PERKOVIĆU, OVAKAV USTROJ IMATI ĆE KOBNE POSLJEDICE ZA HRVATSKU. Nadalje, dragi Mate, znam i to zašto je počeo napad na Perkovića, jedna grupa unutar SIS-a, htjela je postati Kalif umjesto Kalifa, možda sam ja bio najbolji izbor za početak, Osnivač HDZ-a, Hrvatski Nacionalista, Rođen u Klobuku,Školovan, Učesnik Virovitičke Afere, Organizator i dragovoljac u JPN itd. Možda je Veliki Kombinator pogriješio. Ne znam dali si ti znao sve to , samo znam da si uvijek prema meni bio korektan, zamjeram ti jedino odnos prema gosp. Franciškoviću, jer očito imaš krive informacije, to je oličenje poštenja i Domoljublja, te veliki profesionalac u svom poslu. Čovjek s kojim sam radio u Glavnom inspektoratu na Siguronosno-Obavještajnim poslovima, te budi uvjeren da ni jedno izvješće koje smo napisali za gen. Špegelja, Ministra a time i Predsjednika nije bilo po nečijoj naruđbi, već na osnovu argumenata. Spomenuti su na blogu pokojni, gospoda Srđan i Pero Španović. o kojima mogu reći samo najbolje. Stari Pero je radio u mojoj zaštitarskoj firmi, i mogu reći da je bio jedan od najboljih radnika, te sam dosta vremena proveo u razgovoru sa njim, smatram da je neumjesno tvrditi da je radio za Udbu. Spomenut je i moj rođak gosp. Nedo Vegar, te ako znaš objavi cijelu njegovu životnu priču, jer u kontekstu u kojem je spomenut, nameće se krivi zaključak, a priča u cijelini ima drugi predznak. Na kraju Mate, hvala ti za sve, uz želju da prestaneš napadati Željka, mislim da puno možeš napisati i dati nam podataka, jer i ja i Drago, koliko god smo surađivali s novinarima, NISMO REKLI VIŠE OD 20 %, imamo mi toga još, a vjerujem i ti. Puno sreće i zdravlja, tebi i tvojoj obitelj. Sa poštovanjem,

    avatar

    18.03.2006. (23:11)    -   -   -   -  

  • Dragi Kobra, hvala ti što si se javio kako bi razbistrio ovo malo mutne vode koju Peratović već duže vrijeme razlijeva uokolo... Dopusti mi samo napomenuti dvije-tri sitnice... Perković je nakon nekoga vremena po objavi intervjua s tobom dostavio pismo "Panorami" (doista ne znam na koji način, međutim, mislim da nije poštom, a ako jest, onda je bilo u dvije koverte), ali - kako je meni rečeno - ne u svrhu objavljivanja, već uz molbu da pismo ja dostavim tebi, što sam i učinio... Mislim da je ovo važno napomenuti, s obzirom na činjenicu da ja nikada nisam osobno upoznao Perkovića, a poglavito se nisam, poput Peratovića, sastajao s njime, niti mu telefonirao, niti kontaktirao s njime na bilo koji drugi način, itd... Sjećaš se da smo se u to doba ti i ja dosta intenzivno družili, ali se nismo previše zamarali Perkovićevim tamošnjim navodima, zar ne?... Kad je riječ o Dragi Franciškoviću, valja jasno reći kako ja o njemu nisam nikada ništa ružno ni napisao ni kazao, između ostaloga, zato što sam većinu podataka o njemu doznao ili od tebe, ili od njega samoga, ili od ljudi koji također dobro misle o njemu, makar tih podataka ukupno nije baš puno... Poglavito, tvrdnju o njemu kao "o KOS-ovcu" ja nikada nisam ni rekao, niti napisao, već je to Peratović izmislio, ili se pak poslužio trač-kanalima "iz svojih" blesavih polu-izvora, kako to i inače radi... Jedino, zaista jesam izbjegao intervju s Dragom za "Nacional", i to zato što se, ponavljam, i od Franciškovića i od mene, pretpostavljao sam, očekivalo nešto za što sam ja procjenjivao da nije pametno, odnosno, "tendenciozno natezanje tvrdnji" i ulazak u rasprave koje nisu ni utemeljene ni potrebne. Sad, jesam li dobro procijenio ili nisam - o tome bi se moglo raspravljati... Negdje u to doba, Peratović je i doznao za Franciškovića i upoznao ga, a zatim ga počeo "koristiti", što radi do danas, samo - nitko se nije usrećio "suradnjom" sa Željkom Peratovićem, jer je u pravilu uvijek posrijedi konflikt: u nedostatku obrazovanja, činjenica, jasnih ideja, zloblogokrpić uvijek lovi u mutnom.. Zatim, kad govorimo o pokojnom Srđanu, njegovu ocu Peri, i cijeloj njihovoj obitelji, također znaš da je riječ i o mojim prijateljima, pa dakle i ja također mislim kako je - u najmanju ruku - neumjesno to što Peratović radi s polurečenicama, u kojima gotovo ništa nije istina: naime, niti je Srđan kartao s Arkanom, niti je Srđan uopće kartao, niti je Peratović bio, niti je mogao biti urednik bilo komu, Srđanu poglavito, niti je stari Pero bio "udbaš" u onom zlom (doušničkom, likvidatorskom, organizatorskom...) smislu, premda je jedno vrijeme, koliko znam, prije koja četiri desetljeća i više, radio u policiji, itd... Da je pak sve to istina, već odavno bi i vrapci pjevali o tome... Isto vrijedi i za Nedu Vegara: i tu je opet Peratović izronio s kalkulacijom o "suradnji s Udbom" i činom pukovnika HV-a, insinuirajući kako je prvo "nužno" povezano s drugim, prešućujući - iz neznanja i zloćudnosti - cijeli cjelcasti ostatak priče, i o Nedi, i o stradanju obitelji Vegar, i o cijelom kontekstu, zajedno s Bugojanskom skupinom, itd, a o čemu su neki (i ja među njima) podosta toga napisali... Konačno, ja Željka Peratovića uopće ne "napadam", naime, "napad" bi to mogao biti jedino kad bi on govorio istinu a ja laž, kad bi on govorio cijelu istinu a ja poluistinu, kad bi on govorio istinu a ja smišljao zloćudne konstrukcije i manipulacije, kad bi se on pozivao na provjerljive izvore a ja na ljudi upitna mentalna zdravlja, uopće, kad bi on govorio u interesu istine a ja o privatnom i zlonamjernom interesu (svom ili tuđem)... No, u slučaju Željka Peratovića, sve je obrnuto, i netko mu to mora reći... Nažalost, on nije jedini, već je on samo jedan od primjera, a u hrvatskom novinarstvu ih se narodilo oko-ho... Nakraju, stari moj prijatelju, puno sreće, zdravlja i svega najboljega tebi i tvojima i, ako Bog da, vidimo se možda dogodine... (M.B.)

    avatar

    19.03.2006. (21:27)    -   -   -   -  

  • pepi

    arkan je slovenac po slovensko u nji je kad je neki iz amerike napravijo kakav podvig odma izjavljuju to je slovenac rodit je u sloveniji a neće priznat da je i arkan njihov pa i on je heroj bijo u svoja vremena rođen je u brežica slovenija

    avatar

    25.05.2008. (20:56)    -   -   -   -  

  • Branko Stojković - ŠTIT58

    Zašto se mediji boje pozvati mene u jednu od svojih emisija u studij?!

    GLEDAM TO LICEMJERSTVO I NE MOGU VJEROVATI - KAKO ONO UBIJA SAMOPOUZDANJE I VOLJU ZA ČINJENJE PRAVIH STVARI.

    Ja između ostaloga stječem dojam da svi novinari su isti: bez obraza, časti i dostojanstva. Da oni su korumpirani i bez odgovornosti. Odakle tako malo sluha za istinu i pravdu, kad ovaj svijet strmoglavce pada i urušavanjem nestaje. Novinarski mentalni sklop je jako zagađen sa svim vrstama smeća. Gotovo bih rekao da sa tim "medijskim svijetom" upravlja sotona i đavo... Tko veli da poznaje istinu, a ne ljubi je svim srcem i njen smisao ne čuva, lažac je i pravi licemjer.

    Svjetlo treba da svijetli u tmini i nikakva crna tama ne smije ga obuzeti. Čudimo se, zašto se naše društvo raspada, jer u njemu nema pravih ljudskih vrlina i vrijednosti. Mnogi novinari su uzeli sebi pravo da budu "anđeli svjetla" a ne rade svoj posao kako treba. Oni motivirani su sa najgorim stvarima - a postali su i tuđe zle sluge: od bogataša, zvanih tajkuna, te zlikovaca i zločinaca... itd. Sa svojom smutnjom truju javno mnijenje, tj. šugave narod, jer mu ne donose prave vrijednosti. Vijesti uglavnom služe za obmanjivanje i lažne informacije.

    No, strah od istine je velik, na taj način određene "elite" dokopali su se kontrole nad velikim masama ljudi. Stvarnost je postala ono što oni prezentiraju svakodnevno. Tako zaokupljaju pažnju ljudi, brojnim medijskim ponavljanjem im sugeriraju "teme dana". Iako mediji siju zle laži - one su zamotane u "najlonski celofan". Mediji uživaju ugled - koji im ne pripada. Zanimljivo je, da mase ljudi slijede te "prljave svinje", koje rokću i kopaju s njuškom zemlju. Iza toga ne ostaje nikakva korist za čovječanstvo... Kopaju zemlju iz koje izlazi smrad đubreta - mnogi to udišu i misle da im to fino miriši.

    Takva situacija iziskuje intervenciju vlasti, ali u vražiju mater - kad vlast ne dolazi iz naroda, nego je ona dirigentska palica za opsjednute robove i poslušnike. Mediji su bili huškačka mašinerija za vrijeme rata. Zato dio krivnje, odnosno "krvi" pripada i njima; muke, znoj, suze i smrt... Na toj "Babilonskoj kurvi" počivala je politika, koja je išla pod ruku sa svećenstvom. Mediji baš nisu bezazlene institucije, koje uz muziku hvataju svoje "zmije koje plešu" u transu i ritualu.. Opčinjeni su sa demonskim notama. Sve je to jedna vrsta ništavila, gdje "trube" drže na okupu opsjednute i bolesne ljude. Njihova sugestija: nagovaranja, iskušavanja i obećavanja, je iluzija ovoga naivnoga svijeta. Prokletstvo hipnoze nam suklja iz televizijskih ekrana i radio prijemnika..

    U Bjelovaru, 19. travanj 2013. godine

    HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
    BRANKO STOJKOVIĆ

    Adresa: Đurđevačka cesta 159
    Bjelovar / 19.04.2013.
    HRVATSKA
    Kućni telefon: 00 385 43 231 297
    Mobitel: 00 385 95 814 82 90
    Žiro-račun: 2340009-1100203086
    Privredna banka Zagreb

    http://crostojkovic1958.blog.hr
    brankostojkovic152@yahoo.com

    URED: Masarykova 8
    ----------------------------------------------

    avatar

    19.04.2013. (14:10)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...